Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE REPARATIE PENTRU RIDICARE RESTRICTII DE VITEZA


Anunt de participare (utilitati) numarul 122199/31.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  SUCURSALA REGIONALA CF TIMISOARA, STR. GARII, NR. 2, Localitatea:  TIMISOARA, Cod postal:  300166, Romania, Punct(e) de contact:  Vasile Gurza, Diana Radu, Tel. 0256/494158, Email:  [email protected], Fax:  0256/494158, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
LUCRARI DE REPARATIE PENTRU RIDICARE RESTRICTII DE VITEZA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: LINIA 200 DI COSLARIU-CURTICI ( RV=50 Km/h STATIA ORASTIE LINIA III DIRECTA, DE LA Km 455+050 la 455+250 PESTE APARATELE DE CALE 3, 5, 9 ; RV=30 Km/h STATIA VARADIA, LINIA III DIRECTA, DE LA Km 553+350 la Km 553+500 si RV = 50 Km/h STATIA ILTEU LINIA II DIRECTA, de la Km 534+850 la Km 535+200 PESTE APARATELE DE CALE 1, 7, 9; LINIA 116 DI LIVEZENI-SIMERIA, RV = 30 Km/h INTRE STATIILE MERISOR-CRIVADIA DI Km 57+220-61+270
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE REPARATIE PENTRU RIDICARE RESTRICTII DE VITEZA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234100-7 - Lucrari de constructii de cai ferate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE REPARATIE PENTRU RIDICARE RESTRICTII DE VITEZA
Valoarea estimata fara TVA: 496, 313RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului; garantia de participare este de 3880 lei pentru lotul I, 6044 lei pentru lotul II
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/20069; declaratie privind neincadrarea la art 69.1 din OUG 34/2006; Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului si care trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie;nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile; certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat; certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani :
pentru LOTUL I : sa fie de 380.000 RON ; pentru LOTUL II : sa fie de 600.000 RON .Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil pe anii 2008, 2009, 2010 vizat si inregistrat de organele competente; Se va completa Formularul B3 din sectiunea Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie AFER si Agrement tehnic feroviar pentru ?lucrari de reparatii si intretinere linii CF? si omologare tehnica pentru produsele achizitionate; Se vor prezenta certificatele de atestare (ISO 9001, OH SAS 18001) sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene;Standarde de protectie a mediului SR EN ISO 14001/2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene;declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii ;informatii generale;experienta similara va fi demonstrata astfel: prezentarea unei liste de lucrari executate in ultimii 5 ani , insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati: pentru LOTUL I: Se va prezenta un contract avand ca obiectexecutia unei astfel de lucrari in valoare de 190.000 lei (fara TVA), contract executat in ultimii 5 ani, insotit de proces verbal de receptie la terminarea lucrarii si recomandare din partea beneficiarului; pentru LOTUL II: Se va prezenta un contract avand ca obiectexecutia unei astfel de lucrari in valoare de 300.000 lei (fara TVA), contract executat in ultimii 5 ani, insotit de proces verbal de receptie la terminarea lucrarii si recomandare din partea beneficiarului;Se solicita completarea formularului 12G cu subcontractantii si specializarea acestora;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
3/1/3/BAP/83/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2011 10:00
Locul: SUCURSALA REGIONALA CF TIMISOARA, BIROUL ACHIZITII PUBLICE, ET. II, CAMERA 232, TIMISOARA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STRAVOPOLEUS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SRCF TIMISOARA-OFICIUL JURIDIC
Adresa postala:  STR. GARII, NR. 2, Localitatea:  TIMISOARA, Cod postal:  300166, Romania, Tel. 0256/494158, Fax:  0256/494158
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2011 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer