Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatie scoala Izvoru I-VIII


Anunt de participare numarul 32174/12.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VINATORII MICI (PRIMARIA VINATORII MICI)
Adresa postala: COM.VINATORII MICI, NR.301. JUDETUL GIURGIU, Localitatea: Vanatorii Mici, Cod postal: 8156, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN ELENA CIRIMPEI, Tel.0246 265026, Email: [email protected], Fax: 0246 265026
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatie scoala Izvoru I-VIII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: scoala cu clasele I-VIII Izvoru, sat Izvoru, com.Vinatorii Mici, jud.Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatie capitala scoala Izvoru: zugraveli interioare, ferestre PVC, usi PVC, glet de ipsos, reparatie plafon
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45440000-3 - Lucrari de vopsitorie si de montare de geamuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Demontarea usilor si ferestrelor din lemn - mp.89
Ferestre PVC cu suprafata tocului mai mare de 3 mp, 64 mp
fixare de tocuri la ferestre cu spuma buc.19
usidin pvc la constructii H< 10 m- mp 25
fixare tocuri la usi cu spumabuc.10
reparat tencuieli in jurul tocului la usi si ferestre 62, mp
glet de ipsos pentru tencuieli interioare mp-62
desfacerea tencuielilor interioare si exterioare la pereti mp- 200
montat plase sudate , D-8mm , 10x10 - mp 200
executat legaturi plase sudate - pereti interiori, pereti exteriori( agrafeD- 10mm) - buc.100
executat tencuieli interioare pe plasa sudata, D= 8 mm mp-100
glet de ipsos pe tencuieli interioare mp- 100
zugraveli interioare pereti si tavane - mp. 170
zugraveli exterioare mp- 36
montat plafon rigips cu sustinere profile metalice -mp 36
glet de ipsos la tavane mp- 36
Valoarea estimata fara TVA: intre 35, 000 si 40, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 29.10.2007 pana la 17.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
500 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HGR 919/14.08.2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
S.A / SRL/
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea
-declaratia privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181
-certificat constatator emis de Oficiul registrul comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil la data de 31.12.2006 vizat la organele financiare
-fisa informatii generale
-documente din care sa reiasa cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani, este egala sau mai mare decat 50.000 euro-bilantul contabil la data de 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-experienta similara- declaratie privind lista principalelor 3 lucrari
-2 recomandari din partea unor beneficiari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3197/12.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2007 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.11.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2007 12:00
Locul: sediul Primariei Vinatorii Mici, sat.Vinatorii Mici, nr.301, judetul Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de analiza a ofertelor si reprezentantii ofertantilor sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
finantare HGR 919/14.08.2007
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare al contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, str.Dinicu Golescu, nr.38, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118090, Fax: 0213118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Bolintin Vale
Adresa postala: str.Republicii, nr.1, Bolintin Vale, judetul Giurgiu, Localitatea: Bolintin Vale, Cod postal: 085100, Romania, Tel.0246 270650
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2007 19:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer