Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii capitale Sala Polivalenta de sport


Anunt de participare numarul 19440/15.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia pentru Sport a Judetului Maramures
Adresa postala: Baia Mare, b-dul Unirii, nr. 14A, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430272, Romania, Punct(e) de contact: Cristian Gh. Ciuvar, Tel.0262 226869, In atentia: Valer Zaharie, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0262 223777, Adresa internet (URL): www.dsjmaramures.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: DSJ aplica la nivel judetean prevederile Strategiei Generale de Dezvoltare a Activitatii de Educatie Fizica si Sport elaborata de Agentia Nationala pentru Sport.Administreaza bazele sportive aflate in prorietatea Domeniului public al statului.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii capitale Sala Polivalenta de sport
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Sala Polivalenta de sport, Baia Mare Bd. Unirii nr. 14A
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 500, 000 si 1, 800, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari pentru reparatii capitale la Sala Polivalenta din Baia Mare, etape componente prezentate in Caietul de sarcini: Hidroizolatii, placaje faianta, tencuieli, zidarii, zugraveli si vopsitorii, tamplarie, pardoseala elastica, instalatii: incalzire, sanitare, electrice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212290-5 - Lucrari de reparatie si de intretinere a complexelor sportive (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari reparatii capitale.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 500, 000 si 1, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin alocatii bugetare cap.6710 "Sume alocate din venituri proprii ANS, subcap. 05 sport" -plata se va face in termen de 30 de zile de la acceptarea facturii emise de executant in cont
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat; Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006. Pentru persoane juridice/fizice romane: Copia certificatului de inregistrare emis de catre Camera de Comert si Industrie, din care sa rezulte specificul activitatii Pentru persoane juridice/ fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil, din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente. In cazul in care ofertantul are mai putin de un an experienta, va prezenta orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 3 ani; recomandari din partea a cel putin doi beneficiari; declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice; certificarea calitatii; declaratie privind personal angajat; declaratie privind subcontractantii - daca este cazul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La solicitare Caiet de sarcini: dovada de plata ( OP cont Ro09TREZ4365009XXX000165 - Trez. Baia Mare /chitanta plata casieria unitatii)
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2007 12:00
Locul: Sediul Directiei pentru Sport a Judetului Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor; conf. art. 33(2) din HG 925/2006.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana care se considera vatamata intr-un drept al sau are dreptul de a contesta actul respectiv pe cale administrativ jurisdictionala sau in justitie, in conditiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Instanta de Contecios Administrativ de pe langa Tribunalul Judetean Maramures:
Adresa postala: B-dul Republicii nr. 2A, ,Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430264, Romania, Tel.tel. 0262 218235, Fax: fax: 0262 218209
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2007 11:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer