Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii curente, intretinere si remediere a accidentelor (constructii si instalatii) la imobilele in care statul detine cota de proprietate majoritara, fara evacuarea locatarilor si defrisari si toaletari arbori (din curtile aflate in adminis


Anunt de participare numarul 22744/09.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Fondului Imobiliar
Adresa postala: B-dul Regina Elisabeta nr. 16, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030019, Romania, Punct(e) de contact: Marius Dumitru, Tel.3156840 int 18, Email: [email protected], [email protected], Fax: 3145668
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii curente, intretinere si remediere a accidentelor (constructii si instalatii) la imobilele in care statul detine cota de proprietate majoritara, fara evacuarea locatarilor si defrisari si toaletari arbori (din curtile aflate in administarea AFI)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Imobile aflate pe raza municipiului Bucuresti unde statul este proprietar majoritar
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 5 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 222, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea lucrarilor de reparatii curente, intretinere si remediere a accidentelor (constructii si instalatii) la imobilele in care statul detine cota de proprietate majoritaja, fara evacuarea locatarilor si defrisari si toaletari arbori (din curtile aflate in administarea AFI)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
45111220-6-Lucrari de indepartare a vegetatiei (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reparatii curente pentru mentinerea functionalitati imobilelor si remedierea accidentelor pentru care cantitatile de lucrari sunt neprevazute si imprevizibile.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 222, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.08.2007 pana la 17.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare lot 1 8900 lei, lot 2 14000 lei, lot 3 10800 lei, lot 4 2000 lei, lot 5 2000 lei, lot 6 5040 lei, lot 7 1700 lei, garantia de buna executie de 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12A, 12B, persoane juridice romane certificat constatator, extras de registru eliberat de ORC, certificat de inregistrare fiscala, persoane juridice straine documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale in tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formulare 12F, 12H, 12I, pentru lotul 4 formularul 12G suplimentar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2007 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2007 11:00
Locul: Sediul AFI etaj 4 sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor precum si reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care isi depun oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030083, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legislatiei aplicabile in materie de achizitii publice
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AFI
Adresa postala: B-dul Regina Elisabeta nr.16 sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030019, Romania, Tel.0213130212, Email: [email protected], Fax: 0213112380
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2007 10:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer