Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii curente la constructii si instalatii


Anunt de participare numarul 45588/06.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 02032 CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: PETRU MARGINEAN, Tel.0264-593275, Email: [email protected], Fax: 0264-593276
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii curente la constructii si instalatii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: U.M. 01653 Satu Mare, U.M. 02267 Bistrita Colibita, U.M. 02267 Bistrita, U.M. 02267 Bistrita, U.M. 01463 Floresti, U.M. 01468 Simleul Silvaniei, U.M. 01468 Simleul Silvaniei Tasnad, U.M. 01483 Zalau, U.M. 01099 Brad , U.M. 01020 Dej, U.M. 01020 Dej, U.M. 01607 Someseni, U.M. 01010 Tg. Mures , U.M. 01495 Cincu, U.M. 02401 Alba Iulia, U.M. 02401 Alba Iulia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii curente la constructii si instalatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Lotul1 Camin militar U.M. 01653 Satu Mare, jud. Satu Mare;2. Lotul2 Pavilioanele A, B, C U.M. 02267 Bistrita Colibita, jud. Bistrita;3. Lotul3 Pavilion A Comandament U.M. 02267 Bistrita, jud. Bistrita;
-Platouri si alei - U.M. 02267 Bistrita, jud. Bistrita;4. Lotul4 Camin militar de garnizoana U.M. 02267 Bistrita, jud. Bistrita;5. Lotul5 Pavilion S Bloc alimentar U.M. 01463 Floresti, jud. Cluj;6. Lotul6 Alimentare cu apa U.M. 01468 Simleul Silvaniei, jud. Salaj;
- Canal termic - U.M. 01468 Simleul Silvaniei, jud. Salaj;7. Lotul7 - Hotel militar - U.M. 01468 Simleul Silvaniei Tasnad, jud. Salaj;8. Lotul8 Canal termic U.M. 01483 Zalau, jud. Salaj;9. Lotul9 - Pav. A administrative U.M. 01099 Brad, jud. Hunedoara;
- Pav. B trupa - U.M. 01099 Brad, jud. Hunedoara;
10. Lotul 10 - Pav. A Administrativ U.M. 01020 Dej, jud. Cluj;
11. Lotul 11 - Camin militar de garnizoana - U.M. 01020 Dej, jud. Cluj;
12. Lotul 12 - Drumuri, alei si platforme U.M. 01607 Someseni, jud. Cluj;
13. Lotul 13 G Depozit U.M. 01010 Tg. Mures, jud. Mures;
- G2 Depozit U.M. 01010 Tg. Mures, jud. Mures;
- U Punct de control U.M. 01010 Tg. Mures, jud. Mures;
14. Lotul 14 Canal termic - U.M. 01495 Cincu, jud. Brasov;
15. Lotul 15 Pavilioanele C, D Dormitoare elevi U.M. 02401 Alba Iulia, jud. Alba; Reparatii instalatii incalzire si apa - U.M. 02401 Alba Iulia, jud. Alba;
16. Lotul 16 Platforme si alei - U.M. 02401 Alba Iulia, jud. Alba.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 965, 365.69RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.05.2008 pana la 31.10.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare pentru fiecare lot este de: 2.500, 2.500, 4.000, 2.000, 2.000, 3.500, 7.000, 3.000, 7.500, 5.500, 2.500, 3.500, 3.000, 4.000, 4.000, 3.500 lei pentru loturile (pozitiile) 1-16
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE IN PARTICIPATIUNE PRIN ACT AUTENTIC
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea- Completarea formularului nr. 12A, anexa la Fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta- Completarea formularului nr. 12B, anexa la fisa de date a achizitiei in sectiunea formulare.- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale se elibereaza de Primarie - cu valabilitate la data limita de depunere a ofertei;
- Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat se elibereaza de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Financiar de Stat - cu valabilitate la data limita de depunere a ofertei- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte ca societatea are profilul activitatii de constructii;
- Statutul societatii in cazul in care din certificatul constatator nu rezulta ca activitatea principala sau secundara conform codificarii este de lucrari de constructii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Operatorul economic va demonstra ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie pentru cel putin 25% din valoarea contractului, pentru perioada impusa. Se pot prezenta (unul sau mai multe din) urmatoarele documente: a) acordul de principiu al unei banci privind asigurararea fondurilor in cuantum de 25% din valoarea ofertata;b) - dovada accesului la o linie de credit confirmata de catre o banca, cu precizarea destinatiei creditelor;c) - copie dupa ultimul bilant depus, balanta de verificare sintetica la data 31.01.2008, cu stampila si semnatura in clar a administratorului si a sefului financiar contabil, din care sa reiasa ca societatea are disponibilitati financiare si active usor lichidabile, pentru a putea indeplini conditia impusa.
- Operatorul economic va declara cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie mai mare decat urmatoarele valori (lei):
Lotul 1 U.M. 01653 Satu Mare = 355.000
Lotul 2 U.M. 02267 Bistrita Colibita =365.000
Lotul 3 U.M. 02267 Bistrita = 625.000
Lotul 4 U.M. 02267 Bistrita = 300.000
Lotul 5 U.M. 01463 Floresti = 320.000
Lotul 6 U.M. 01468 Simleul Silvaniei=570.000
Lotul 7 -U.M. 01468 Simleul Silvaniei Tasnad = 1.220.000
Lotul 8 U.M. 01483 Zalau = 490.000
Lotul 9 -U.M. 01099 Brad = 1.300.000
Lotul 10 - U.M. 01020 Dej = 820.000
Lotul 11 - U.M. 01020 Dej = 430.000
Lotul 12 - U.M. 01607 Someseni = 530.000
Lotul 13 U.M. 01010 Tg. Mures = 450.000
Lotul 14 U.M. 01495 Cincu = 600.000
Lotul 15 U.M. 02401 Alba Iulia = 640.000
Lotul 16 U.M. 02401 Alba Iulia = 480.000
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind personalul propus pentru executia lucrariiprecum si dovada calificarii acestuia, astfel incat sa acopere necesarul de ore de munca rezultat din extrasul de manopera si incadrarea in termenele de finalizare a contractelor de achizitie publica pentru loturile ofertate (se anexeaza Autorizatie vizata la zi pentru responsabilul tehnic cu executia si copii dupa documentele de calificare a personalului propus pentru executarea tipurilor de lucrari contractate).
- Declaratieprivind utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari formular 12 H
- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (formular nr.12 F) din care sa rezulte executarea unui contract similar (sau 3 contracte cumulate), insotita derecomandare privind calitatea lucrarilor executate din partea beneficiarului (formular nr.12 F1), in valoare de cel putin (lei):
Lotul 1 U.M. 01653 Satu Mare = 50.000
Lotul 2 U.M. 02267 Bistrita Colibita =55.000
Lotul 3 U.M. 02267 Bistrita = 85.000
Lotul 4 U.M. 02267 Bistrita = 40.000
Lotul 5 U.M. 01463 Floresti = 45.000
Lotul 6 U.M. 01468 Simleul Silvaniei=80.000
Lotul 7 - U.M. 01468 Simleul Silvaniei Tasnad = 170.000
Lotul 8 U.M. 01483 Zalau = 70.000
Lotul 9 -U.M. 01099 Brad = 180.000
Lotul 10 - U.M. 01020 Dej = 115.000
Lotul 11 - U.M. 01020 Dej = 60.000
Lotul 12 - U.M. 01607 Someseni = 75.000
Lotul 13 U.M. 01010 Tg. Mures = 65.000
Lotul 14 U.M. 01495 Cincu = 85.000
Lotul 15 U.M. 02401 Alba Iulia = 90.000
Lotul 16 U.M. 02401 Alba Iulia = 65.000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 70 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia este disponibila in www.e-licitatie.ro, email [email protected] sau se poate obtine de la U.M.02032 Cluj-Napoca
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2008 10:30
Locul: UM 02032 Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentant care sa prezinte la deschidere imputernicire din partea operatorului economic
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NAIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
UM 02032 CLUJ-NAPOCA, BIROU JURIDIC
Adresa postala: STR. MOS ION ROATA, NR. 3-5, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400397, Romania, Tel.0264-593275, Fax: 0264-593276
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta a unui act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UM 02032 CLUJ-NAPOCA, BIROU JURIDIC
Adresa postala: STR. MOS ION ROATA, NR. 3-5, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400397, Romania, Tel.0264-593275, Fax: 0264-593276
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2008 13:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer