Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii curente la constructii si instalatii


Anunt de participare numarul 96584/22.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 02032 CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: PETRU MARGINEAN, Tel.0264-593275, Email: [email protected], Fax: 0264-593276, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii curente la constructii si instalatii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Lotul 1 - U.M. 01221 LIPOVA, Lotul 2 - U.M. 01220 LUGOJ, Lotul 3 - U.M. 01354 BAIA MARE, Lotul 4 - U.M. 01473 SIBIU, Lotul 5 - U.M. 01020 I ALBA IULIA.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii curente la constructii si instalatii pentru loturile
Lotul 1 - U.M. 01221 LIPOVA, Lotul 2 - U.M. 01220 LUGOJ, Lotul 3 - U.M. 01354 BAIA MARE, Lotul 4 - U.M. 01473 SIBIU, Lotul 5 - U.M. 01020 I ALBA IULIA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45261300-7-Lucrari de hidroizolare si de instalare de burlane (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45312311-0-Instalare de paratrasnete (Rev.2)
45332400-7-Lucrari de instalare de echipamente sanitare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reparatii curente la constructii si instalatii pentru loturile
Lotul 1 - UM 01221 LIPOVA1.1.Pavilion H - centrala termica1.2.Pavilion E - trupa
Lotul 2 - UM 01220 LUGOJ2.1.Pavilion A3 - dormitoare2.2.Pavilion A6 - centrala termica2.3.Pavilion A3 - bloc alimentar2.4.Pavilion B - centrala termica.
Lotul 3 - UM 01354 BAIA MARE3.1.Pavilion A - camin militar + cerc militar.
Lotul 4 - UM 01473 SIBIU4.1.Pavilion A - comandament.
Lotul 5 - UM 01020 I ALBA IULIA5.1.Pavilion C3 - magazie.
Valoarea estimata fara TVA: 664, 473.33RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.05.2010 pana la 14.09.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - se depune cumulat pentru toate loturile la care se oferteaza.Lotul 1 :5000 lei, Lotul 2 :1500 lei, Lotul 3 :3100 lei, Lotul 4 :500 lei, Lotul 5 :1200 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in participatiune
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Garantia generala a lucrarilor va fi minim 2 ani. Garantia lucrarilor de hidroizolatii va fi minim5 ani.Nu se acorda avans.Nu se ajusteaza pretul contractului.Plata - la 30 de zile.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularului nr.12A, din care sa rezulte ca operatorul economic nu se afla in una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/2006.Completarea formularului nr.12B si prezentarea certificatului fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, din care sa rezulte ca operatorul economic nu se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.34/2006.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte ca societatea are profilul activitatii de constructii sau instalatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic va declara cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani.
Cerinta se verifica cumulat pentru toate loturile la care se oferteaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lotul 1 - U.M. 01221 LIPOVA - 670000 lei, Lotul 2 - U.M. 01220 LUGOJ - 150000 lei, Lotul 3 - U.M. 01354 BAIA MARE - 317000 lei, Lotul 4 - U.M. 01473 SIBIU - 50000 lei, Lotul 5 - U.M. 01020 I ALBA IULIA - 124000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind personalul propus pentru executia lucrarilor precum si dovada calificarii acestuia, astfel incat numarul de muncitori sa acopere necesarul de ore de munca, pe categorii de forta de munca, rezultat din extrasul de manopera si incadrarea in termenele de finalizare a contractelor de achizitie publica pentru loturile ofertate (se anexeaza Autorizatie vizata la zi pentru responsabilul tehnic cu executia si un document din care sa rezulte calificarea personalului propus pentru executarea tipurilor de lucrari contractate, vizat de catre Inspectoratul Teritorial de Munca-conform registrului electronic al angajatilor).- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari formular 12 H.- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (formular nr.12 F) din care sa rezulte executarea unui contract similar (sau 3 contracte cumulate), insotita de recomandare privind calitatea lucrarilor executate din partea beneficiarului (formular nr.12 F1).
Cerintele se verifica cumulat pentru toate loturile la care se oferteaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: Lotul 1 - U.M. 01221 LIPOVA - 330000 lei, Lotul 2 - U.M. 01220 LUGOJ - 78000 lei, Lotul 3 - U.M. 01354 BAIA MARE - 150000 lei, Lotul 4 - U.M. 01473 SIBIU - 25000 lei, Lotul 5 - U.M. 01020 I ALBA IULIA - 60000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La etapa finala de licitatie electronica vor participa numai operatorii economici care au depus oferte admisibile si sunt inregistrati in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.06.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2010 11:00
Locul: SEDIUL UM 02032, STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5, MUN. CLUJ-NAPOCA.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti autorizati/imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti., Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia comerciala si de contencios administrativ -fiscal
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, nr 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264593865, Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al UM 02032
Adresa postala: Str. Mos Ion Roata, nr 3-5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Tel.0264593275, Fax: 0264593276
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2010 14:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer