Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii de nivel 4 (LN4) la transformatorul nr.1 de la CHE Vaduri.


Anunt de participare (utilitati) numarul 77510/14.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt, Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0233-207141, In atentia: Titiana Ionita, Email: [email protected], Fax: 0233-207130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de reparatii de nivel 4 (LN4)la transformatorul nr.1 de la CHE Vaduri.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: atat la punctul de lucru al beneficiarului de la CHE Vaduri dinCom. Alexandru cel Bun , Sat Vaduri, jud. Neamt, Romania - cat si la sediul executantului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va avea ca obiect : intocmirea proiectului tehnic si adocumentatiei de executiei, executarea lucrarilor de reparare si de revizie asa cum sunt acestea detaliate in sectiunea B a prezentei documentatii de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a transformatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop efectuarea reparatiilorde tip LN 4la transformatorul nr.1 de la CHE Vaduri( Pn=25 MVA), in vederea aducerii parametrilor de functionare ai acestuia, la valorile unor parametri aferenti unui transformator nou.Transformatorulce face obiectul prezentei proceduri a fost pus in functiune in anul 1965, si pana la data prezentei nu au fost efectuate reparatii capitale (tip LN4)
Valoarea estimata fara TVA: intre 500, 000 si 980, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
150 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 10.000, 00 lei;Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de5 %din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale SC Hidroelectrica SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati cu contract autentificat la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat ;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei;Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ;Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de Ministerul Finantelor Publice ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ;
Informatii privind situatia financiara: -Cifra mediede afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2007, 2006) , in lei fara TVA, siin euro (la cursuldin data bilantului anual).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele lucrarisimilare executatein ultimii 5 ani (2008a2003);Ofertantii trebuie sa fi realizat in ultimii5 ani in tara si/sau in strainatate, lucrarisimilare cu lucrarea supusa licitatiei astfel:
Prin lucrari similare se intelege: intocmirea proiectului tehnic si adocumentatiei de executiei, executarea lucrarilor de reparare si de reviziela transformatoare similare cu cel care face obiectul prezentei proceduri.
Experienta similara se confirma prin: prezentarea a 3recomandari/certificari/confirmari in original -emise saucontrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar;b) Informatii privind personalul tehnic de specialitate: - nominalizarea persoanelor responsabilepentrudomeniile de activitatenecesare indeplinirii contractului (pentru acestia se vor prezenta in copieatestatele necesare conform legislatiei in vigoare, repectiv atestate M.E.C. /M.L.P.T.L./ A.N.R.E. , si persoanadirect responsabilade indeplinirea contractuluipentru care s-a depus oferta;
Declaratie privindutilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoarea contractului; Operatorii economici au obligatia de a prezentaatestari ANRE de tip: A= incercari de echipamente si instalatii electrice; E1= proiectare de statii electrice si de instalatii apartinand partii electrice a centralelor;E2= executare de statii electrice si de lucrari la partea electrica a centralelor;
Informatii privind subcontractantii; Informatii privind asocierea/asociatii;
Ofertantii, precum si subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica , si cei care urmeaza sa asigure service-ul in perioada de garantie , vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001/2000 sauechivalentul acestuia;Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile demunca si protectia muncii .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
NT 5900
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2009 12:00
Locul: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputernicitiai operatorilor economici ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Modalitati de procurare a Documentatiei de Atribuire: 1.Documentatia de atribuire, inclusiv caietul de sarcini, pot fi procurate de la sediul Autoritatii Contractante, BiroulAchizitiidin cadrul Sucursalei Hidrocentrale Bistrita-Piatra Neamt, str. Lt. Draghiescu nr. 13, jud. Neamt, telefon 0233-207141, fax: 0233-207130, dupatransmiterea unei adrese de catre operatorii economici, in carese vaexprimaintentia dea procura documentatia de atribuire , catre BiroulAchizitii, ,cu cel putin 2 zile lucratoare inaintea prezentarii pentru ridicarea documentelor.Se recomanda ofertantilor sa viziteze locatia unde se va desfasura executarea lucrariipentru a evalua, pe propria raspundere, cheltuiala si risc, datele necesare pentru a pregati oferta.Vizitarea amplasamentului de catre ofertanti se va face individual in perioada25.05.2009 29.05.2009, datele exacte de vizitare, se vor stabili, de comun acord.Ofertantii vor anunta in scris, prin fax sau postalAutoritatea Contractanta cu privire la aceasta vizita, cu cel putin 48 de ore inainte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 , Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.4641, Email: [email protected], Fax: 021-310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau-Sectia Comerciala si Contentios Administrativ
Adresa postala: str.Cuza Voda, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0232- 513296, Fax: 0232-514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Achizitii-consilier juridic
Adresa postala: Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Piatra Neamt, jud Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel.0233-207141, Email: [email protected], Fax: 0233-207 130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2009 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer