Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE REPARATII GENERALE SI RENOVARE


Anunt de participare numarul 86897/18.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Punct(e) de contact: Serviciului Achizitii, Tel.021-5992283, In atentia: Madalin Necula, Email: [email protected], Fax: 021-5992283, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE REPARATII GENERALE SI RENOVARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti, Calea Floreasca nr. 8, Sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE A LUCRARILOR DE REPARATII CAPITALE IN ZONA AMBULATORIU subsol si IN ZONA DEPARTAMENT GARDA UPU SMURD parter corp D SI PROIECTARE SI EXECUTIE A LUCRARILOR DE REPARATII GENERALE SI RENOVARE BLOC OPERATOR corp garda etaj 1 CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE REPARATII GENERALE SI RENOVARE CONFORM CAIETULUI DE SARCINI: LOT I - EXECUTIE A LUCRARILOR DE REPARATII CAPITALE IN ZONA AMBULATORIU subsol si IN ZONA DEPARTAMENT GARDA UPU SMURD parter corp DLOT II - PROIECTARE SI EXECUTIE A LUCRARILOR DE REPARATII GENERALE SI RENOVARE BLOC OPERATOR corp garda etaj 1
Valoarea estimata fara TVA: 5, 882, 353RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 33600 lei - lot I si 84033 - lot II; Garantie de buna executie: 5 % din valoarea fara TVA a contractului de urmeaza a fi atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociatii, subcontractanti, orice operator economic sau forma juridica autorizata a executa lucrari in conditiile cerintelor din Documentatia de atribuire
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
completare Formular 1 - Fisa de informatii generale, Formular A - Declaratie de eligibilitate si Formular B - Declaratie privind neincadrarea la art. 181, prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice locala din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, a Certificatului eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale (certificate tip eliberate de autoritatile mentionate in termen de valabilitate ce vor fi prezentate in original sau copie legalizata) si a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor (original sau copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2008 vizat si inregistrat de autoritatile competente si scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara din care sa reiasa si faptul ca ofertantul are lichiditate generala de cel putin 100% . (COPIE semnata de administratorul societatii cu mentiunea CONFORM CU ORIGINALUL).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani sa fie de cel putin 2 ori mai mare decat valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit;
- Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are acces la/sau ca are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credite confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a sustine din surse proprii realizarea contractului. In acest sens se vor prezenta documente doveditoare confirmate de banca acces la facilitatile de credit, privind realizarea obiectivului de investitii a carei executie va fi incredintata in urma atribuirii contractului ce face obiectul prezentei proceduri;
- Rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an (2008) sa fie pozitiv;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul C3 Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului pe ultimii 3 ani, Declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- din documentele solicitate sa reiasa indeplinirea, in ultimii 5 ani de catre ofertant, a unui contract sau maxim trei contracte de executie de lucrari de constructii la unitati sanitare a caror valoare insumata sa fie de minim 1000000 lei pentru lotul I si minim 2100000 lei pentru lotul II pentru care se va anexa copie a contractului/lor si copie Proces Verbal de receptie;
- Din documentele prezentate sa reiasa ca au fost executate minim 3 lucrari in domeniul sanitar, iar pentru lotul II inclusiv sali de operatii, care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica insotite de procese verbale si contracte;
- Dovada implementarii si certificarii Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2001 pentru lucrari de constructii civile, sau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului in copie legalizata);
- Dovada implementarii standardului de management de mediu ISO 14001:2005 pentru lucrari de constructii civile, sau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului in copie legalizata);Dovada implementarii standardului privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001:2008 pentru lucrari de constructii civile, sau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului in copie legalizata);
- Dovada implementarii standardului privind managementul calitatii pentru instalatii de gaze medicale ISO 13485 si HTM02-01, sau echivalentul lor (este obligatorie prezentarea certificatului in copie legalizata) pentru lotul II;
- Se va prezenta modelul buletinelor de referinta si dovada de detinere a echipamentelor pentru testare a instalatiilor de gaze medicale in conformitate cu standardul EN ISO 7396-1 sau echivalent in cazul lotului II; - informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune conform Anexa I pct. A pentru lotul I si Anexa II pct. A pentru lotul II ale fisei de date;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Datorita numarului mare de documente ce compun dosarul achizitiei si a schitelor de amplasament ce nu au putut fi transpuse in format electronic, documentatia de atribuire nu a putut fi atasata.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2009 12:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti, Calea Floreasca nr. 8, Sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentatnti ai ofertantilor care prezinta la data deschiderii ofertelor imputernicire scrisa si un document de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel.021-3195180, Email: [email protected], Fax: 021-3321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala: Calea Floreasca nr. 8, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Tel.021-5992283, Email: [email protected], Fax: 021-5992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2009 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer