Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii in vederea ridicarii restrictiilor de viteza


Anunt de participare (utilitati) numarul 137554/20.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Politehnicii, nr.1, camerele P19-P20, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Mita Adriana, Dospinescu Daniela, Tel. +40 268410709, Email: [email protected], Fax: +40 268410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de reparatii in vederea ridicarii restrictiilor de viteza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Suc.?CREIR CF? Brasov, liniile CF 300, 316, 203, 205.
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile de ?Reparatii a liniilor CF in vederea ridicarii de restrictii de viteza? se vor efectua pe raza de activitatea a Suc.?CREIR CF? BV pe intervalele de statie: Lot 1
Inlocuiri de traverse de lemn normale si speciale de pod, Turnu Rosu - Podu Olt km 369+000 - 369+869, linia 203Inlocuiri de traverse de lemn normale si speciale de aparate de cale statia Podu Olt, linia IV directa, km 125+500 - 125+650, linia 205
Lot 2
Inlocuiri traverse lemn normale Statia Rupea linia IV directa, km 244+018 - 244+520, linia 300 fir I
Inlocuiri traverse lemn normale Racos - Rupea , km 238+920 - 239+384, linia 300 fir II
Inlocuiri traverse lemn normale si speciale aparate de cale, Statia Rupea linia III directa km 244+018-244+520, linia 300 firII
Inlocuiri traverse lemn normale si speciale aparate de cale, Statia Cata linia III directa km 252+700-254+400, linia 300 fir I
Inlocuiri traverse lemn normale si speciale aparate de cale, Statia Cata linia IV directa km 252+700-254+400, linia 300 fir II
Inlocuiri traverse lemn normale si speciale de pod, Mureni - Vanatorikm 281+743-284+600, linia 300 I
Lot 3
Inlocuiri traverse lemn normale si speciale de pod, Augustin - Racoskm 223+800 - 224+300, linia 300 I
Inlocuiri traverse lemn normale si speciale de pod, Aiud - Unirea km 421+550 - 421+600, linia 300 II
Inlocuiri traverse lemn normale si speciale de pod, Bodoc - Malnas Baikm 51+350 - 51+400, linia 316
Lucrarea de reparatiea liniilor CF, pe care se circula cu restrictie de viteza este necesara pentru readucerea acestor portiuni de linie in parametrii tehnici corespunzatori pentru circulatia trenurilor in conditii de siguranta prin ridicarea restrictiilor de viteza existente in teren la aceasta data si sporirea vitezei de circulatie pentru trenurile de calatori si marfa. Pentru ridicarea restrictiilor de viteza se vor executa lucrari de: inlocuire de traverse normale de lemn, speciale de aparate de cale sispeciale de poduri si a materialului marunt de cale aferent.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234100-7 - Lucrari de constructii de cai ferate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- incarcarea-descarcarea materialelor(traverse, material marunt)
- transportul materialelor achizitionate de la furnizor
- transportul materialelor (traverse, material marunt)la locul de introducere in cale
- inlocuirea traverselor
- rectificarea nivelului prin buraj zilnic pt redeschiderea liniei
- pastrarea elementelor geometrice existente ale aparatelor de cale, podurilor, curbelor
- completarea prismei de piatra sparta
- transportul materialelor scoase din cale in depozite.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 519, 309RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
98 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP se constit prin virament bancar sau instrum de garantare bancara emis in cond legii de o soc bancara ori o soc asigurari, in original, in cuantum de 12273, 44 lei lot 1, 13397, 46 lei lot 2, 4715, 28 lei lot 3si pt cel putin 90 zile de la data lim depunere oferte.In cazul ofertarii mai multor loturi, ofertantiiprezinta cate un docum aferent GP pt fiecare lot la care participa cu oferta in parte.Instrum de garantare trebuie sa prevada faptul ca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.GP trebuie sa fie irevocabila si se constit prin: virament bancar cont AC(CNCF«CFR»SA prin Suc «CREIR CF» BV CUI 15509275) nr.RO92BPOS08002606941ROL01 Bancpost BV sau un instrum garantare emis in cond legii de o soc bancara ori soc de asig, in original, sau OP/fila CEC confirmat(a) de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.IMM-50%.AC are dreptul de a retine GP in cond art.87, alin.(1) HG 925/2006.Daca ofertantul depune o contestatie la procedura de atribuire la CNSC, iar Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conformitate cu art.2781 din OUG nr.34/2006 completata si modificata, sumele de 4393, 67 lei pt. lot 1, 4449, 87 lei pt. lot 2 si2357, 64 lei pt. lot 3.GP se va returna de catre AC cf prevederilor art. 88 din HG 925/2006 corelat cu art.278^1 din OUG nr.34/2006, ambele cu modificarile si completarile ulterioare. GBE 5% din pret contr, fara TVA.IMM 50%.De regula, GBE se constit prin instrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau soc de asig.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrum de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa condit sau necondit.Daca partile convin, GBE se poate constit si prin ret succesive din plata cuvenita pt sit de plata lunare pe per de derulare contract.Contractant are oblig de a deschide la unit Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispoz AC.Suma initiala care se depune de contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pret contract.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractant.GBE se va constitui in per de valab a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contract.AC are dreptul de a emite pretentii asupra GBE, in cond.art.91 HG nr.925/2006.AC va restitui GBE cf art.92, alin(4) HG.nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat- poz.12.C.1.5.2.din P.A.A.P. pe anul 2012 al CN CF ?CFR? SAnr.9/3/732/2012.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea-Formular 12A din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator);
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Pentru tertul sustinator, declaratia de mai sus se va completa doar pentru neincadrarea in art.181, lit.a), lit.c1) si lit.d) )- Formular 12B din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator ? pentru tertul sustinator doar pentru neincadrarea in art.181, lit.a), lit.c^1) si lit.d) );
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3.Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale catre stat, inclusiv cele locale, respectiv:
- Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetul general consolidat (D.G.F.P.C.S.), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de taxe si impozite catre bugetul local (Consiliul local), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
4.Declaratie pe propria raspundere conform prevederilor OrdinuluiANRMAP314/2010 - Formularul 12B-2 din fisierul « Modele de formulare » (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta), prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta-(ofertant, asociat).
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 12 C din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat)
6.Acord de asociere, daca este cazul- Formularul 44 din fisierul « Modele de formulare »
7.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 12C bis din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator).
Sunt considerate persoane ce detinfunctie de decizie (cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire)in cadrul CNCF ?CFR? SABucuresti-Suc.?CREIR CF?Brasov, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, respectivurmatorii Oprescu Laurian, , Nasulea Mariana, Boaca Gheorghe, Grigercsik Stefan, Zetu Tatiana, Mita Adriana, Ilas Florin, Oprica Adrian, Chirvasa Mihaela, Dospinescu daniela , Neagota Corina
NOTA: 1.Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul aceleasi proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
c) Sa depuna oferta individuala/ comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate (asa cum au fost definite la art.46, alin.(3) din OUG nr.34/2006) au dreptul de a participa in cadrul aceleasi proceduri de atribuire, dar numai. in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.2. Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani;3. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a) a intrat in faliment ca urmare a hotarariipronuntate de judecatorul-sindic;
b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
c) in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuiad) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.4.Autoritate contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume:
-ofertantul /candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinatorcare are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.5.Autoritatea contractanta va descalifica de la procedura de achizitie publica ofertantul care, prin cele declarate in Formularul 12B-2furnizeazainformatii neadevarate si/sau incomplete in orice privinta. 1.Dovada ca obiectul de activitate al ofertantului include si executia unor lucrarisimilare cu cele supuse achizitiei- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial (ofertant, asociat), emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea de lucrari de tipul celor supuse procedurii de achizitie (obiectul contractului de achizitie trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). (ofertant, asociat). Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor, , autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.- In cazul in care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
2.Autorizari- Autorizatia de Furnizor Feroviar si Agrementul Tehnic Feroviar eliberate de AFER pentru lucrari de reparatii linii de cale ferata.Operatorii economici asociati in vederea depunerii unei oferte comune, vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare operator economic din asociere.Fiecare operator economic din asociere va prezenta Autorizatia de Furnizor Feroviar si Agrementul Tehnic Feroviar pentrupartea de contract pe care s-a angajat in acordul de asociere ca o va executa, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare;
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea AFER.
Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, operatorul economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila
Se solicita prezentarea Autorizatiei de Furnizor Feroviar si Agrementului Tehnic Feroviar eliberate de AFER conform OMT nr.290/2000 ( valabile la data depunerii ofertelor) pentru pentru lucrari de reparatii linii de cale ferata.
3.Angajament de prelungire a valabilitatii Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviar.
Prezentarea unui angajament prin care, in cazul expirarii Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviarpe perioada de derulare a contractuluiva proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.Angajamentul mentionat mai sus se va completa corespunzator si depune si in cazul in care termenul de valabilitate al Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviarnu expira pe perioada de derulare a contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale-Formular B3Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani(2009, 2010 si 2011), care sa garanteze posibilit de a sustine financ executia lucrarii.Daca pt anul 2011, exista op ec care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pt 2011 pana la data depunerii ofertelor, se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinerea mediei cifrei de afaceri gloabale.Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de sustinere financ a exec lucr de min 920.000 lei pt lot1, min 1.000.000 leipt lot2 si min 350.000 leipt lot3.
- bilanturile contabile pe anii 2009, 2010, 2011 vizate si inregistrate de organele competente.Daca pt anul 2011, exista op ec care nu au oblig legala de depunere a bilantului pt 2011 pana la data depunerii ofertelor, se vor lua in considerare alte documente contabile.
Cand ofertantul isi demonstreaza sit ec si financ invocand sustinerea acordata de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, ofertantul are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Pers ce asigura sustinerea financ nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din proced de atribuire cf preved art.180 si art.181, lit.a), c^1), d)si art.69^1 din OUG 34/2006, fapt pt care va prezenta Formular 12A, Formular 12B-cerinte a), c), dsi Formular 12C bis din « Modele de formulare».
Atunci cand un grup de op ec depune oferta comuna, sit ec si financ se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind partea din contr pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractant propusi.Faraa i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indepl a viitorului contract de AP, ofertantul are dreptul de a include in PT posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul.Cand parti din contract urmeaza sa se indepl de unul sau mai multi subcontractanti, AC solicita, la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii
Lista principalelor lucrar executate in ultimii 5 ani care sa contina val, per exec, beneficiari.
Pt demonstr exp similare se solicita ca cerinta minima prezentarea in cadrul listei a cel putin unul sau cel mult 3 contr, executate in ultimii 5 ani, care au avut ca ob lucrari similare cu cea supusa achizitiei si a caror val cumulata sa fie egala sau mai mare de 307000 lei lot1, 335000 lei lot2, 118000leilot3.
Lista va fi insotita de copii ale unor inform relevante pt toate contracteleprin care se confirma exec unor lucrari similare cu cele supuse achizitiei(pag referitoare la partile contractante, obiectul, durata, pretul contract, pag finala cu semnaturi), pt acestea atasandu-se sirecomandari/certificari de buna exec din partea beneficiarilor,
Recomandari/certificari de buna exec ale tuturor beneficiarilor contr care sustin exp similara.Se solicita ca in recomandari sa se specifice modul de indepl al obligatiilor contractuale si daca pe parcursul lucr au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale ale lucrarii.Recomandarile/Certificarile de buna exec vor fi confirmate prin prezentarea unor inform relevante din contr care sustin exp similara.
Declaratie care contine inform referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calific pers de conducere, si ale pers responsabile pt exec lucrarilor.Pt exec lucrarii se va asigura un responsabil tehnic cu exec(RTE), un responsabil SC autorizat AFER, in functie de sef district Linii, si un responsabil SSM atestat cf.Legii 319/2006.Ptperso de conducere se vor prezenta CV-uri, copii dupa diplomele, pt RTE se va prezenta CV-ul, copii dupacertificat de atestare tehnico-profesionala pt domeniul III-constructii cai ferate cf.OMLPT nr.777/2003 pt aprobareaReglementarii tehnice ?Indrumar pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii? (copie) impreuna cu copie dupa legitimatia in termenul de valab al vizei periodice, pt responsabilSC autorizat AFER se va prezenta CV-ul sicopie dupa autorizatie AFER, valabila la data lim de depunere a ofertelor, iar pt responsabilul SSM se va prezenta CV-ul si copie dupa atestat elib cf.Legii 319/2006
Declaratie referitoare la utilajele, echipamentele tehnice de care poate dispune op ec pt indepl contractului de lucrari.
Cand ofertantul isi demonstr capacit teh invocand sustinerea acordata de catre o alta pers, indiferent de natura relat juridice existente intre ofertant si pers respectiva, ofertantul are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehn invocate.Pers ce asigura sustinerea teh si/sau profes nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atrib cf art.180 si art.181, lit.a), c^1), d) si art.69^1 din OUG 34/2006, fapt pentru care va prezenta Formular 12A, Formular 12B-cerintele a), c), dsi Formular 12C bis din«Modele de formular ».
Atunci cand un grup de op ec depune oferta comuna, capacit teh si profes se demonst prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Certificat de conformitate a implementarii sistemului calitatii cf ISO 9001:2008.
Ofertantul va prezenta Certif de conformitate a implementarii sistem calitatii cf ISO 9001:2008, eliberat de catre organisme acreditate, pt activ specifica obiectului contractului.Ofertantul poate prezenta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state UE care atesta implementarea acestui sistem.Certificatele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si se vor depune in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, formularul va fi depus de ofertant si asociat pt partea lor de implicare.Cand ofertantul nu detine certif de conformitate a implementarii sistem calitatii, se pot prezenta orice alte probe sau dovezi, daca probele/dovezile confirma asig unui nivel corespunzator al calitatii in cadrul proceselor desfasurate in exec lucrce fac ob acestui contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2012 10:30
Locul: Sediul Suc."CREIR CF" Brasov, sala de analiza
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- op ec interesati de a participa la procedura sunt rugati de a instiinta AC de aceasta intentie prin transmiterea unei scrisori de intentie.- deoarececriteriul de atribuire a contract este ?pretul cel mai scazut?, daca doua sau mai multe oferte contin, in cadrul PF acelasi pret, AC va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua PF in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua PF are pretul cel mai scazut.- pt demonstrare indepl criter de calif solicitate la cap.III.2)?Conditii de participare?, ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calif astfel cum au fost solicitate in docum de atribuire.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv diverse valori, cantitati, asa cum au fost solicitate prin docum de atribuire.Uzand de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calif, atunci cand primeste din partea AC o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.-CS, clauzele contractuale obligatorii siformularele aferente prezentei fise de date sunt atasate separat in SEAP in fisiere distincte .- atunci cand este cazul, docum care atesta ca ofertantul e I.M.M.Dovezile privind calit de I.M.M. sunt nec pt reduc cu 50% a GP, pt media cifrei de afaceri globale si pt GBE.Dovada calit de IMM: incadr in una din cele 3 categ(intrepr autonome, intrepr partenere, intrepr legate)cf Legii 346/2004.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al AC pe care acesta il considera nelegal, cf art.256, alin.(1) si 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Suc « CREIR CF »Brasov
Adresa postala: str.Politehnicii, nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel. +40 268474506, Fax: +40 268474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2012 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer