Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii si intretinere strazi, alei, trotuare si parcari in municipiul Caracal


Anunt de participare numarul 141858/07.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CARACAL
Adresa postala: STRADA PIATA VICTORIEI NUMARUL 10, Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii publice, Tel. +40 249511384, In atentia: EUGENIA GHEORGHE, Email: [email protected], Fax: +40 249517516, Adresa internet (URL): www.primariacaracal.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii de administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii si intretinere strazi, alei, trotuare si parcari in municipiul Caracal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Caracal, judetul Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 56, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 16 contracte subsecvente /4 ani - de la 1 pana la 4 contracte subsecvente/an.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent = 5.000.000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii si intretinere strazi, alei, trotuare si parcari in municipiul Caracal
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45233141-9-Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caiet de sarcini nr.1510 din 25.01.2013 si a Centralizatorului categoriilor de lucrari.- Estimari privind cantitatile minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru: - Minim: conform Anexei nr. 1;
- Maxim: conform Anexei nr. 2.- Estimari privind cantitatile minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: - Minim: conform Anexei nr. 1;
- Maxim: conform Anexei nr. 3.Nota: Cantitatile de lucrari ce urmeaza a se executa efectiv, in cadrul contractelor subsecvente acordului-cadru, pe baza de comenzi ale achizitorului, sunt conditionate de sumele alocate din bugetele anuale proprii ale Primariei municipiului Caracal, in limita fondurilor bugetare aprobate sau din alte surse de finantare legal constituite cu aceasta destinatie.
Valoarea estimata fara TVA: 56, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 1.120.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei este de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, sau ordin de plata (cont RO 46TREZ5075006XXX000097, deschis la Trezoreria municipiului Caracal, CIF: 4395175). Garantia este irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din H.G. 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 actualizata. I.M.M.-urile pot prezenta garantie de participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.? Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garan?iei de participare, men?ionam faptul ca echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data de 25.01.2013, 1 Euro = 4, 3606 RON).? La procedurile online dovada garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata pana la data limitade depunere a ofertelor) si va fi prezentata, in original, la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%, din pretul total al contractului subsecvent de lucrari la Acordul-cadru, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantie de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa alegandu-se din: Orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale. In acest caz ofertantul are obligatia de a deschide la Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune ofertantul in contul astfel deschis va fi de 1% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Oferantul va prezenta:
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic: neincadrarea inprevederile art.180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul);completare Formular nr.1 din sectiunea formulare.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta deUrgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1) si d), daca este cazul); completare Formular nr. 2 din sectiunea formulare.- Declaratia privind calitatea de participant la procedura; completare Formular nr. 3
din sectiunea formulare.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; completare Formular nr.4 din sectiunea formulare.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (care va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul)- completare Formular nr. 5 din sectiunea formulare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, sunt urmatoarele:
- Eduard ? Claudiu Ciocazanu ? Primar;
- Ioan Mocanu ? Viceprimar;
- persoanele cu functie de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele:
-Ioan Mocanu ? Viceprimar
- Viorel Emil Radescu ? Secretar municipiu
- Razvan Cernat ? director executiv adjunct;
- Eugenia Gheorghe ? consilier;
- Catalin Ionut Tudor ? consilier juridic;
- Mary Cioponea ? inspector de specialitate
- Marian Radu ? inspector de specialitate
- Consilieri Locali: - Alexe Costica, Badea Emanuel Aurelian, Bondrescu Ion Lucian, Bujor Vasile, Cernat Costin ?erban, Maciu Marin, Epure Iustinian Mihai, Florea Octavian, Gatan Ilie, Hoara Madalina, Ilin Radu Mihail, Mocanu Ioan, Pavel Cristian, Constantin, Pisica Sabin Alin, Raileanu Vasile, Stanciu Catalin Andrei, Stanescu Viorel Octavian, ?tefanescu Smarandache Niculae, Tudor Doru.
- Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale MinisteruluiFinantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Cerintele referitoare la obligatiile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite si in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Mentionam ca data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata aimpozitelor locale, pentru sediul principal si pentru punctele de lucru din municipiul Caracal (daca este cazul), care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional:
Pentru persoane juridice /fizice romane
Certificat constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator emis de catre ONRC trebuie sa fie actuale / reale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.
Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.- Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele 2 optiuni:
a) ca vor respecta conditiile impuse de art. 32, alin 7, din Legea nr. 273/2006 privind Finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare.
b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala
competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri.
Cifra de afaceri(globala) pe ultimii 3 (trei) ani, trebuie sa fie cel putin egala cu 10.000.000 lei. Pentru cursul mediu de referinta aferent fiecarui an dintre cei pentru care se solicita cifra de afaceri se va avea in vedere cursul mediu anual RON / EURO comunicat de BNR, astfel:
- pentru anul 2010:1 EURO = 4, 2090 RON
- pentru anul 2011:1 EURO = 4, 2379 RON
- pentru anul 2012:1 EURO = 4, 4560 RONIn cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M,
in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii
si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu
50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna,
fiecare membru al grupului va prezenta Formularul nr. 6.
Tert sustinator (daca este cazul).
In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), in cazul in care
ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara
invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de
catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de
care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al
persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta
confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele
financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie
sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire,
conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Va fi prezentata in original Fisa de informatii generale in conformitate cu Formularul nr. 6 anexat in sectiunera formulare.Pentru cursul mediu de referinta aferent fiecarui an dintre cei pentru care se solicita cifra de afaceri se va avea in vedere cursul mediu anual RON / EURO comunicat de BNR, astfel: - pentru anul 2010:1 EURO = 4, 2090 RON- pentru anul 2011:1 EURO = 4, 2379 RON- pentru anul 2012:1 EURO = 4, 4560 RONOfertantul va prezenta: - Formularul nr. 7?Angajament Tert sustinator financiar din Sectiunea Formulare;
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ? Formularul nr. 1, Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare;
- Formularul nr. 5 -Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese din Sectiunea Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Listaprincipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna,
fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Formualrul nr. 8 din sectiunea Formulare.
Experienta similara.
Executia de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri.Ofertantul va face dovada executarii in ultimii cinci ani, de lucrari similare cu cele ofertate, respectiv Lucrari de reparare a drumurilor /lucrari de intretinere a drumurilor duse la bun sfarsit, cu o valoare cumulata egala sau mai mare decat 5.000.000 lei respectiv 1.146.631, 19 Euro (1 Euro = 4, 3606 lei, curs BNR din data de 25.01.2013). Prin formularea lucrari ?duse la bun sfarsit? se intelege:
? lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau
? lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau
? lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.
Necesarul de utilaje, instalatii si echipamente tehnice va fi cel care va rezulta din FormularulLista consumurilor de ore de functionare a utilajelor de constructii pe categorii de lucrari, in functie de procesele tehnologice pentru toate categoriile de lucrari prevazute in caietul de sarcini.
Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului;
In cazul in care oferta este prezentata de o asociere, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte Formularul nr. 9 din Sectiunea Formulare.
? Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani.Personal minim necesar pentru indeplinirea sarcinilor contractuale corelat cu complexitatea si cerintele contractului, cu respectarea Legii nr. 10/1995, privind calitatea in constructii si aHotararii Guvernului nr. 1.425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: a) personalul autorizat pe specialitati tehnice va fi cel care va rezulta din Formularulce cuprinde lista consumurilor cu mana de lucru pe categorii de lucrari in functie de procesele tehnologice pentru toate categoriile de lucrari prevazute in caietul de sarcini;
b) necesarul pentru personalul responsabil cu executia lucrarilor care fi utilizat pentru indeplinirea acordului ? cadru:
- inginer / subinginer drumuri;
- un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructii rutiere drumuri;
-un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor (CQ);
- un responsabil cu protectia muncii
Nota: - Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului;
In cazul in care oferta este prezentata de o asociere, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte ? Formularul nr. 10 si anexa la acesta din Sectiunea.
Informatii privind subcontractantii.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna,
fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Formularul nr. 11 ? Lista cu subcontractantii si specializarea acestora din Sectiunea Formulare
Tert sustinator (daca este cazul).
In conformitate cu prevederile art.190, alin (2) In cazul in care Ofertantul / candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al
persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiacandidatului / ofertantului resursele tehnice si rofesionale invocate. Persoana care asigurasustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care
determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.
180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante.Certificate emise de organisme
independente prin care se atesta respectarea
standardelor de calitate, conform ISO
9001 sau certificate echivalente emise
de organisme stabilite in alte state ale Uniunii
Europene; orice alte probe sau dovezi in
masura in care probele/dovezile prezentate
confirma asigurarea unui nivel corespunzator
al calitatii.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare asociat pentru partea lui de implicare in realizarea contractului
Informatii privind asigurarea protectiei mediului ? pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.
-Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare asociat pentru partea lui de implicare in realizarea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta in original Declaratia privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, in conformitate cu Formularul nr.8 anexat in sectiunea formulareCopie contract / contracteinsotit / insotite de certificari de buna executie sau orice alte documente doveditoare care sa certifice ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.-completare Formular nr. 9 din sectiunea formulare ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.- se va prezenta documentul/documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice.Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta: - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani ? Formularul nr. 10 si anexa la acesta din Sectiunea.- Declaratia personalului autorizat pe specialitati tehnice asa cum rezulta din Formularulce cuprinde lista consumurilor cu mana de lucru pe categorii de lucrari in functie de procesele tehnologice pentru toate categoriile de lucrari prevazute in caietul de sarcini.- Pentru personalul responsabil cu executia lucrarilor se vor prezenta: - Declaratii de disponibilitate ? se va prezenta declaratie pe propria raspundere;
- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime;
- CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime.Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a precizapartea/partile din contract pe care urmeaza sa lesubcontracteze, procentul din valoarea acordului ? cadru care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.- Se va completa Formularul nr. 11 ? Model declaratie subcontractanti din Sectiunea Formulare, cu subcontractantii si specializarea acestora. Atunci cand pentru indeplinirea contractului de lucrari nu este necesara subcontractarea, in cadrul formularului mai sus mentionat, se va face precizarea ?Nu este cazul?;
- Se va completa Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese din Sectiunea Formulare.Ofertantul va prezenta: - Formularul nr. 12 din sectiunea formulare ? Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici;
- Formularul nr. 13 si Formularul nr. 14 ? Declaratie Tert sustinator ethnic si profesional, din sectiunea Formulare;
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ?Formularul nr. 1 si Formularul nr. 2 din sectiunea formulare;
- Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese din Sectiunea Formulare.Certificate, documente, alte dovezi, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?Certificate, documente, alte dovezi, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
-
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte alternative.Documentatia de atribuire se va descarca din sectiunea Documentatie si clarificari a invitatiei de participare publicata in SEAP. Toate ofertele, documentele de calificare, certificatele si formularele solicitate, precum si corespondenta dintre ofertant si Autoritatea contractanta vor fi redactate in mod obligatoriu in limba romana.Toate documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani sau straini, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Nerespectarea acestor conditii duce la descalificarea ofertantului aflat in culpa. In cazul in care comisia de evaluare constataofertecu preturi egale, pentru departajarea ofertelor autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.Referitor la criteriul de atribuire: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea preturilor (exclusiv TVA) ale fiecarei oferte admisibile in parte si prin intocmirea, in ordine crescatoare a preturilor respective, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare.Oferta declarata castigatoare trebuie sa indeplineasca specificatiile tehnice minime considerate obligatorii, astfel cum au fost acestea stabilite prin Caietul de sarcini.Preturile fara TVA care se compara sunt cele mentionate in Formularul nr. 17 , respectiv valoarea totala a lucrarilor (fara TVA) pentru intregul acord ? cadru (4 ani) si care rezulta din insumarea valorilor pe categoriile de lucrari prezentate in ?Centralizatorul categoriilor de lucrari? (cantitatea estimata x pretul unitar pentru fiecare categorie de lucrari de la 1 pana la 40).Referitor la garantia de participare - Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulteriore) si doresc sa depuna 50% din valoareagarantiei de participare vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M.Referitor la Garantia de buna executie : In situatia in care ofertantul este IMM, in conform. cu Legea nr.346/2004, cu modif. si complet. ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.Pentru a se beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, fiecare membru al asocierii va trebui sa se incadreze in categoria IMM-urilor.Autoritatea contractanta opteaza pentru incheierea acordului cadru cu un numarde 3 operatori economici, fara reluarea competitiei la atribuirea contractelor subsecvente (conform prevederilor art.66 lit. b) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Daca numarul operatorilor economici care au indeplinit criteriile de calificare si selectie si care au prezentat oferte admisibile este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta, va face uz de dreptul prevazut de OUG nr. 34/2006, art. 1481, lit.b) ? va continua procedura de atribuire pentru incheierea acordului-cadru numai cu acel/acei operator/operatori economic/economici care indeplineste /indeplinesc criteriile de calificare si selectie solicitate si care au prezentat oferta admisibila.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoanele vatamate pot sesiza Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic-contencios
Adresa postala: strada Piata Victoriei nr.10, Caracal, judetul Olt, Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Tel. +40 249511384, Email: [email protected], Fax: +40 249517516, Adresa internet (URL): www.primariacaracal.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.02.2013 16:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer