Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de stabilizare a haldei ASAU, mina Rafira Lumina, jud. Bacau.


Anunt de participare numarul 125159/04.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CONVERSMINS.A.
Adresa postala:  STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, CAMERA 34-35, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010366, Romania, Punct(e) de contact:  Achizitii, Contracte, Tel. 021.316.80.19, In atentia:  Florentina Martinescu, Email:  [email protected], Fax:  021.316.80.19, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere privata
Activitate (activitati)
Altele: Conservare, inchidere mine
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de stabilizare a haldei ASAU, mina Rafira Lumina, jud. Bacau.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Halda ASAU, mina Rafira Lumina, jud. Bacau
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de stabilizare a haldei ASAU, mina Rafira Lumina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45111260-8 - Lucrari de pregatire a santierelor miniere (Rev.2)
45111230-9-Lucrari de stabilizare a solului (Rev.2)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de stabilizare a haldei ASAU, mina Rafira Lumina
Valoarea estimata fara TVA: 6, 160, 287RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 120.000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va fi de 5% din valoarea contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului si Certificatul constatator privind obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat , in original, copie legalizata, sau copie cu certificarea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de conducatorul legal al societatii, valabil la data deschiderii ofertelor. Declaratie pe proprie raspundere conform Ordin nr.314/2010 al A.N.R.M.A.P. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent, privind actionarii/asociatii, administratorii, sediul societatii, capitalul social, obiectul de activitate, sediile secundare si filialele. Declaratie privind securitatea si sanatatea inmunca.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile. Bilantul contabil la 31.12.2010, inregistrat de organele competente, in copie, semnata si stampilat pe fiecare pagina, cu mentiunea conform cu originalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita media cifrei de afaceri, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani egala sau mai mare decit valoarea minima impusa de12.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lucrarile executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Experienta similara. certificari de buna executie (recomandari) emise si contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, care vor continevalori, perioadasi locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Declaratie privind efectivul mediu anual si numarul de cadre de conducere aleofertantuluiin ultimii 3 ani. Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului de lucrari. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Se solicita asigurarea acelor utilaje, instalatii, echipamente tehnice care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului, corespunzatoare tehnologiei proprii de executie a lucrarilor. Obligativitatea detinerii de laboratoare autorizate pentru determinari si incercari, pentru profilurile de lucrari rezultate din tehnologia de executie adoptate sau prezentarea contractelor de colaborare cu laboratoare utulizate si autorizate, cu grad corespunzator al lucrarilor. Standarde de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001 si Standarde de protectia mediului SR EN ISO 14001 sau echivalente, valabile la data depunerii ofertei. Informatii privind subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita prezentarea informatiilor referitoare la cel mult doua contracte, care au avut ca obiect lucrari similare si care au fost executate in ultimii 5 ani (conform codurilor CPV), avand o valoare cumulata, egala sau mai mare decat valoarea de 6.000.000 lei, exclusiv TVA. Ofertantul va nominaliza: responsabilul tehnic cu executia lucrarilor, specialist activitati de inchideri de mine pentru lucrari miniere, specialist in executia lucrarilor de foraj, personalul de conducere - coordonare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda. Autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2011 11:00
Locul: SC CONVERSMIN SABucuresti, sector 1, Str. D. I. Mendeleev nr. 36 - 38, sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele care pot asista la deschiderea ofertelor sunt reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, care vor prezenta imputernicirea (delegatie).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104642, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104642, Fax:  021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. CONVERSMIN S.A. Oficiul Juridic
Adresa postala:  Str. Mendeleev, nr.36-38, etaj 5, cam.63, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010366, Romania, Tel. 021/3114298, Fax:  021/3118399
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2011 10:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer