Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Lucrari la captarea de suprafata si statia de tratare in municipiul Medias?


Anunt de participare (utilitati) numarul 102744/24.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA TARNAVEI MARI SA
Adresa postala:  Str. Gravorilor, nr.2A, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551130, Romania, Punct(e) de contact:  VASILE DINCA, Tel. 0269.841.426, Email:  [email protected], Fax:  0269834270, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Lucrari la captarea de suprafata si statia de tratare inmunicipiul Medias?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: mun. Medias , incinta statiei de tratare
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare, obtinere avize, pregatire personal de exploatare si executie pentru : reabilitare captare, reabilitare aductiune, modernizare statie de tratare cu o capacitate 26.000 mc/zi, mentinerea statiei in regim de exploatare pe perioada executiei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232430-5 - Statii de tratare a apei (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform prevederilor caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 47, 785, 940RON
II.2.2) Optiuni
Da
achizitionarea ulterioara de lucrari noi, similare , conf. art. 252 lit.k din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 950.000 lei sau 228.640 euro, garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Grant UE 80, 77%, Buget de stat 12, 35%, Bugete locale 1, 9% , Imprumut al Autoritatii Contractante 4, 98%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraInformatii generale despre ofertantDate despre asociati/subcontractanti
Acordul preliminar de asociereDeclaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006 ( ofertanti ) si art. 180 pentru sustinatori
Imputernicire privind autorizarea semnarii oferteiCertificat fiscal care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de stat ( bugetul central si local )si pentru plata CAS ( in statele unde se colecteaza separat ) valabile la data deschiderii oferteiDeclaratia privind incadrarea in categoria IMM si anexaCertificat de inregistrare si Certificat Constator emise de Oficiul Registrului Comertului , alte documente de inregistrare/atestare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancara
Declaratie privind cifra de afaceri si profitul
Informatii privind bilantulcontabil aferent anilor 2007, 2008 si 2009 vizate de emitent
Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare peste echivalentul a 13.653.125 lei
Cifra medie de afacerianualape ultimii 3 ani ( 2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu95.500.000 leisauechivalentul in alte monede
Declaratia angajament de sustinere
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 contract din ultimii 5 ani + certificatul de buna executiepentru lucrari de reabilitare / extindere de statii de tratare minim 26000 mc/zi , valoare minim 47285000 lei sau echivalent alte monede
1 contract din ultimii 5 ani + certificatul de finalizare pentru proiectare lucrari de complexitate similara pentru statii de tratarea apei , debit minim 26000 mc/zi , valoare minim 500000 leiCerintele anterioare sunt indeplinite in conditiile cerute si cu 1 contract de lucrari+ proiectare , valoare minim 47785000 lei fara TVA , sau echivalent in alte monedeDeclaratie privind lista asociatilor si / sau subcontractantilorLista principalelor lucrari executate si proiectate in ultimii 5 aniDeclaratie privind experienta ca antreprenor/proiectant in contracte similarePersonal principal : Manager proiect ( Inginer, diploma manager sau experienta in acest sens ) , Coordonatori pentru proiectare , de proces, lucrari electromecanice si instalatii , manager asigurarea calitatii(ingineri) , automatizare+SCADA ( inginer automatizari sau echivalent ), structuri (inginer constructor ), manager santier ( inginer , autorizatie RTE sau echivalent )
Lista cu expertii principali propusi , CV-uri, declaratii de exclusivitate + disponibilitate , diplome, certificate profesionale, certificate emise de angajatori sau referinte pentru experienta din CV , dovezi privind incadrarea in munca a expertilor
Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispuneCerinte :2 macarale, 3 excavatoare, 5 camioane, echipament pozare conducte, 1 pompa turnare beton, 2 autobetoniere
Acces la un laborator de verificare a activitatii in constructii de grad minim IIIInformatii privind furnizorii principali ( + declaratii de conformitate a produselor )Declaratie angajament de sustinereDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereInformatii privind personalul principal angajatDeclaratie privind sistemul de asigurare a calitatii aplicatCertificat ISO 9001/14001/18001 sau echivalentDeclaratie privind asumarea obligatiilor referitoare la conditiile de securitate in munca si sanatate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SI-ME-WORKS P&DB ? 01Pa
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2010 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2010 10:30
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de Evaluare , reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor , reprezentantii UCVAP , reprezentantii O.I. Sibiu, reprezentantii A.M.din MMDD
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul se inscrie in Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ? ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?, Denumirea proiectului : ?Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in regiunile Medias, Agnita, Dumbraveni, Judetul Sibiu , program finantat din fonduri comunitare.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Se recomanda ca ofertantii sa viziteze amplasamentul statiei pentru a evalua costurile aferente pregatirii ofertei si riscurile asociate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  str. I.C. Bratianu nr. 1, jud. Alba, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. (+4) 0258 810 289, Fax:  (+40) 0258 810 286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256.2 din OUG 34/2006 .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA TARNAVEI MARI S.A. MEDIAS
Adresa postala:  Str. Gravorilor, Nr. 2A , jud. Sibiu, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551130 , ,Romania, Tel. 0269-841426, Email:  [email protected], Fax:  0269-834270, Adresa internet (URL):  www.apatarnavei.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2010 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer