Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari pentru eliminarea punctului periculos, consolidare terasament, km.142+300/142+900, linia 812 Medgidia -Tulcea (proiect tehnic + executie)


Anunt de participare (utilitati) numarul 140976/06.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, prin Sucursala CREIR CF Constanta, aleea Albastrelelor, nr.10, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900132, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Belu, Tel. +40 241617402, Email: [email protected], Fax: +40 241617402, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari pentru eliminarea punctului periculos, consolidare terasament, km.142+300/142+900, linia 812 Medgidia -Tulcea (proiect tehnic + executie)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Linia CF 812 Medgidia Tulcea km. 142+300/142+900
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire proiect tehnic, documentatii avize, certificat urbanism, autorizatie de construire si executie lucrari de eliminare punct periculos, consolidare terasament ce vor consta in:
- asigurarea stabilitatii taluzului de debleu;
- extinderea latimii platformei caii ferate la dimensiunile reglementate;
- colectarea, dirijarea si evacuarea ordonata a apelor din ampriza caii ferate (santuri de garda;rigole; casiuri);
- lucrari de linii determinate de lucrarile de terasamente si asigurare a scurgerii apelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112500-0 - Lucrari de terasament (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmire proiect tehnic, documentatii avize, certificat urbanism, autorizatie de construire si executie lucrari de eliminare punct periculos, consolidare terasament ce vor consta in:
- asigurarea stabilitatii taluzului de debleu;
- extinderea latimii platformei caii ferate la dimensiunile reglementate;
- colectarea, dirijarea si evacuarea ordonata a apelor din ampriza caii ferate (santuri de garda;rigole; casiuri);
- lucrari de linii determinate de lucrarile de terasamente si asigurare a scurgerii apelor.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 213, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul GP este de 84.260 lei si se constituie pentru perioada de cel putin 120 zile egala cu perioada de valabilitate a ofertei, de la data limita de depunere a ofertelor.1)GP se constituie prin ordin de plata in contul Suc.CREIR CF CTA CUI 15855872, cont nr.RO12INGB0004008195958913 ING BANK SUC. CTA sau printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o soc.asig., in original, in cuatumul si pt perioada prevazuta mai sus.b)chitanta la caseria CREIR CTA, numai daca suma nu depaseste 5.000 lei.IMM-urile reducere 50%. In orice sit.dovada constit.GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.IMM-urile vor prezenta declaratia privind statul de IMM. AC are dreptul de a retine GP in urmatoarele situatii: ofertantul isi retrage oferta, in perioada de valabil. a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabil.a of.si nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contr.;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr.de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei; in cazul in care ofertantul depune o contestatie la procedura de atribuire, la CNSC, iar acesta respinge contestatia, AC va retine din GP, conf. cu art.278 indice 1 din OUG 34/2006, suma de 7.981, 2 lei. Garant.de buna executie va fi de 10 % din pretul contractului de lucrari, fara TVA.IMM reducere cu 50%.Garantia de buna executie se constituie printr-un instr.de garantare emis in conditiile legii, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive, conf. art.90, alin.(3) din HG nr. 925/2006.Garantia sa fie irevocabila.Instr.de garant.sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf. cu contr.garantat, sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii CNCF "CFR" - SA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta acordul de asociere(Form.44), precizare lider de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea - Formular 12 A din fisierul « Sectiunea formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator) - in original.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 12B din fisierul « Sectiunea formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator) - in original.3.Certificat constatator privind obligatiile la bugetul general consolidat eliberat de unitatea administrativ teritoriala de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original / copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul.4.Certificat constatator privind plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original / copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul.- conventia de esalonare (amanare) si dovada platilor la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor (daca este cazul).5.Declaratie pe proprie raspundere conform prevederilor Ordinului 314/2010 - Formularul 12B-2 din fisierul « Sectiunea formulare»(Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta) (ofertant, asociat) - in original.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 12 C din fisierul « Sectiunea formulare » (ofertant, asociat) - in original7.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 12 B-1 din fisierul « Sectiunea formulare » (ofertant, subcontractant, asociat, tert sustinator ) - in original.Sunt considerate persoane ce detin functii de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare al ofertelor/ candidaturilor depuse in cadrul unei proceduri de atribuire) in cadrul CNCF ?CFR? SA Bucuresti- Suc. ?CREIR CF ? Constanta urmatorii: ing. Maer Dorin-director, ec.Mega Joita?contabil sef, ing. Moisei Claudiu-sef Divizie Linii, ing. Ruxanda Aurelian-sef Serviciu LAT, ec.Tiron Gabriela - sef Serviciu Prelucrari Date Financiar Contabile, jr. Lazar Camelia-sef Oficiu Juridic, ing. Belu Daniela- sef Birou Achizitii Publice.NOTA: 1.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertantdespre care are cunostinta ca: a)in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.2.Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;c¹)in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.3.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit4.Autoritate contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume: - ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau carese afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. 1.Dovada ca obiectul de activitate al ofertantului include si executarea unor servicii similare cu cele supuse achizitiei - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (ofertant, asociat), valabil la data limita de depunere ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului;Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare vor fi prezentate in original / copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.2.Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul).Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, pentru cifra de afaceri si pentru garantia de buna executie.Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel: - in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune: ??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1 din fisierul « Sectiunea formulare »)- in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Sectiunea formulare »);??Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Sectiunea formulare »);??Fisa de parteneriat?;??Intreprinderi partenere?- in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: ??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Sectiunea formulare »);??Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Sectiunea formulare »);??Intreprinderi legate?;?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006.Modelele formularelor enumerate se regasesc in fisierul « Sectiunea formulare ».3.Autorizatie si Agrement tehnic feroviar conform H.G. nr. 626/1998 privind organizarea si functionarea Autoritatii Feroviare Romane si Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 290/13.04.2000 pentru servicii de proiectare, consultanta si asistenta tehnica in domeniul infrastructuii feroviare si pentru executie lucrari consolidare terasamente CF, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul cistigator va prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care se va angaja la prelungirea valabilitatii autorizatiei si agrementului tehnic feroviar in caz ca acestea expira pe parcursul derularii contractului.Operatorii economici asociati in vederea depunerii unei oferte comune, vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare operator economic din asociere.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca fiecare dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine Autorizarea/agrementarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea.Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, operatorul economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale (Formularul B3 din sectiunea modele de Formulare) din care sa rezulte media cifrei de afaceri globale, in ultimii 3 ani a ofertantului, care trebuie sa fie de minimum 8.426.000 lei. In vederea sustinerii cifrei medii de afaceri globale ofentantii vor depune bilanturile contabile pentru anii 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente edificatoare care reflecta situatia economica si financiara.Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 LEI Anul 2010:1 euro = 4, 2099 LEI, Anul 2011:1 euro = 4, 2379 LEI
2.Lichiditate generala
Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului Lichiditate Generala (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2010/2011 de minimum 100%.
3.Bilanturile contabile din anii 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente edificatoare care reflecta situatia economica si financiara, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
4.Tert sustinator daca este cazul.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma auttentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Angaiamentul ferm va fi depus in original.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 din OUG 34/2006 si va depune in acest sens Formularul 12A in original, si a prevederilor art.181 lit a), c1), d) si art. 69 indice 1 din OUG 34/2006.si va depune in acest sens Formularele 12B si 12 B1 in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani*pentru cele mai importante prestatii. Lista va contine valori, perioada de prestare si beneficiari (Formular 12E din Sectiunea modele de formulare). Operatorul economic trebuie sa faca dovada experientei similare de servicii de proiectare in valoare cumulata de minim 100.060 lei, fara TVA din maxim 2 contracte de servicii similare de proiectare si depunerea documentelor doveditoare (cel putin a unui contract / parti relevante din contracte/ procese verbale de receptie/ recomandari - Formular B5, Sectiunea modele de formulare, documente constatatoare).
Continuare cerinta 1 Nota 1) Prin servicii similare de proiectare se inteleg ?servicii de proiectare infrastructura CF - terasamente 2)Raportarea numarului de ani (3 ani) la nivelul carora se face dovada experientei similare se va face de la data depunerii ofertelor.
2.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Ofertantul va indica in oferta sa partile din contract ce vor fi subcontractate, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si ponderea acestora.Inlocuirea unui subcontractant dupa incheierea contractului se poate face numai cu acordul autoritatii contractante si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezenta initial.Subcontractantul raspunde pentru executarea/executarea defectuoasa a unei parti din contractul de achizitie publica numai in fata contractantului, iar acesta va raspunde in fata autoritatii contractante pentru modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.
3.Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5(cinci) ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Lista va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari (Formular 12F din Sectiunea modele de formulare), precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele specifice in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Operatorul economic trebuie sa faca dovada experientei similare de lucrari in valoare cumulata de minim 4.112.940 lei, fara TVA din maxim 2 contracte de lucrari similare.
Continuare cerinta nr. 3 Nota 1) Prin lucrari similare se inteleg lucrari pentru infrastructura feroviara CF - terasamente.2)Raportarea numarului de ani (5 ani) la nivelul carora se face dovada experientei similare se va face de la data depunerii ofertelor.
4.Declaratie privind personalul minim de care dispune operatorul economic in vederea derularii contractului;Declaratia va contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, in ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii.
5.Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului, iar pentru demonstrarea acesteia se solicita cerinte minime privind studiile, calificarile, experienta profesionala si experienta specifica a personalului cheie. Ofertantul trebuie sa faca dovada implicarii in contract a unui minim de experti cheiecare au ca atributii principale cele cuprinse in caietul de sarcini, astfel:
Continuare cerinta nr. 5
1. Expert cheie: COORDONATOR/CONDUCATOR ECHIPA - 1 persoana
a)Studii si cerinte generale:
- absolvent de studii superioare in profil tehnic sau economic
b)Experienta specifca:
- minim 3 ani experienta in domeniul aferent prezentei proceduri. Se vor prezenta CV-uri insotite de declaratii de disponibilitate (daca este cazul) in original (semnate de titular) sau copie legalizata, copii diplome, atestate, autorizari.
Continuare cerinta nr. 5
2. Expert cheie: SEF SANTIER - 1 persoana
a)Studii si cerinte generale:
- absolvent de studii superioare cu diploma de inginer / subinginer constructii CFDP
b)Experienta specifica:
- minim 3 ani experienta in domeniul aferent prezentei proceduri.Se vor prezenta CV-uri insotite de declaratii de disponibilitate (daca este cazul) in original (semnate de titular) sau copie legalizata, copii diplome, atestate, autorizari.
Continuare cerinta nr. 5
3. Expert cheie: RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA - 1 persoana
a)Studii si cerinte generale:
- absolvent de studii superioare cu diploma de inginer/subingineri constructii CFDP -atestat profesional eliberat in baza Legii nr. 10/1995.Se vor prezenta CV-uri insotite de declaratii de disponibilitate (daca este cazul) in original (semnate de titular) sau copie legalizata, copii diplome, atestate, autorizari.
Continuare cerinta nr. 5
4. Expert cheie: EXPERT TOPOGRAF - 1 persoana
a)Studii si cerinte generale:
- absolvent de studii superioare cu diploma de inginer/subinginer
b)Experienta specifica:
- minim 3 ani experienta in domeniul aferent prezentei proceduri.Se vor prezenta CV-uri insotite de declaratii de disponibilitate (daca este cazul) in original (semnate de titular) sau copie legalizata, copii diplome, atestate, autorizari.
6.Declaratie (Formular 12H din Sectiunea Formulare) care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Continuare cerinta nr. 6 Ofertantiivor prezenta o lista a utilajelor propuse si disponibile pentru realizarea contractului, in urmatoarea forma: tip utilaj , firma constructoare, caracteristici tehnice, categoria de lucrari pentru care este utilizat, vechime in exploatare, capacitate, performante tehnice, numar de unitati, apartenenta acestora - proprietate sau alte forme de dobandire a proprietatii (cu documente de proprietate sau, daca sunt inchiriate, cu acordul proprietarului privind disponibilitatea) si categoria de lucrari din cadrul proiectului pentru care va fi utilizat.Se vor prezenta documente ce atesta forma de proprietate sau declaratii de disponibilitate pentru cele inchiriate.
Continuare cerinte nr. 7 Dotari tehnice minime pentru lucrarile supuse achizitiei:
- buldozer pe senile
- excavator pe senile
- macara pe pneuri
- automacara cu brat cu zabrele
- betoniera cu cadere libera
- pompa hidraulica de beton
- troliu electric
Se vor prezenta documente ce atesta forma de proprietate sau declaratii de disponibilitate pentru cele inchiriate.
1.STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII Prezentarea Certificatului de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru domeniul supus achizitiei, eliberat de catre organisme de acreditare. Ofertantul va prezenta cert.de calitate SREN ISO 9001 ?2008, in copie sau alte documente care dovedesc ca in societate este asigurat un nivel corespunzator al calitatii. Demonstrarea unui nivel corespunzator al calitatii se poate face si prin prezentarea unui document din care sa reiasa ca a avut loc un audit de certificare si urmeaza a se emite certificatul propriu zis. Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere ofertelor. In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita daca toti membrii asocierii o indeplinesc. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din tara contractorului.
2.STANDARDE DE PROTECTIA MEDIULUI. Ofertantul va prezenta certificatul de protectia mediului SR EN ISO 14001 sau echivalent(pentru domenii similare achizitiei), eliberat de catre organisme de acreditare sau alte documente care dovedesc ca in societate este asigurat un nivel corespunzator al protectiei mediului ( ofertant, asociat, dupa caz - in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Demonstrarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului se poate face si prin prezentarea unui document din care sa reiasa ca a avut loc un audit de certificare si urmeaza a se emite certificatul propriu zis. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita daca toti membrii asocierii o indeplinesc. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din tara contractorului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: ? Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor, se acorda 70 de puncte.Pentru alt pret se acorda punctajul astfel: Pfinanciar = (pret minim/ pretn)x70, unde pretn = alt pret decat pretul cel mai scazut. Preturile care se compara in vederea punctajului sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
2.
Perioada de garantie acordata lucrarilor (cea mai mare)
20%
Descriere: Perioada de garantie de buna executie se va exprima in luni calendaristice.Pentru durata de garantie cea mai mare acordata lucrarii (dar nu mai mult de 48 de luni) -se acorda20 puncte;? Pentru o alta durata de garantie punctajul se acorda astfel: Pgarantie = (Pgarantie n/ Pgarantie max)x20, unde Pgarantie n = altaperioada de garantie decat cea maxima acordata.Ofertele ale caror durata de garantie este mai mica de 12 luni (conform cerintelor caietului de sarcini) vor fi declarate neconforme, iar cele mai mari de 48 luni (motivat de perioadele de garantie a materialelor folosite la executia lucrarii) nu vor fi punctate suplimentar.
3.
Durata propusa pentru executia lucrarilor (cea mai mica)
10%
Descriere: Autoritatea contractanta va verifica concordanta duratei de lucru preconizate de lucru pentru derularea contractului ? de maxim 8 luni calendaristice ? cu graficul de lucru furnizat de ofertant. Graficul de executie va fi elaborat in luni calendaristice..Ofertele inregistrate, ce depasesc durata preconizata de 8 luni calendaristice, vor fi declarate neconforme, iar cele carevor avea o durata sub7 luni calendaristice nu vor fi punctate suplimentar.Se acorda punctaj maxim ofertei care prezinta cea mai scazuta durata de executie acceptata (10 puncte), urmand ca celelalte oferte sa inregistreze un punctaj proportional mai mic, astfel: Pdurata = (Pdurata minim/ Pdurata n)x10, unde pdurata n = alta durata decat durata cea mai scazuta.
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
10/4/1237/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.12.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.12.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.12.2012 11:30
Locul: Sediul SCREIR CF Constanta, aleea Albastrelelor, nr10, etaj III, cam.327.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu pret egal - In cazul in care doi operatori economici, ale caror oferte clasate pe primul loc au acelasi punctaj, va fi desemnat castigator acel operator economic care prezinta oferta financiara cea mai scazuta, pentru respectarea principiului eficientizarii fondurilor. Daca si preturile ofertate sunt egale, atunci comisia de evaluare va solicita operatorilor economici care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei CREIR CF Constanta
Adresa postala: Aleea Albastrelelor nr. 10, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900132, Romania, Tel. +40 241589240, Fax: +40 241587240
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.12.2012 15:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer