Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI PENTRU REABILITAREA SI MODERNIZAREA ARTEREI PRINCIPALE A ORASULUI AGNITA


Anunt de participare numarul 95447/04.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA AGNITA
Adresa postala: STRADA PIATA REPUBLICII NR 19, Localitatea: Agnita, Cod postal: 555100, Romania, Punct(e) de contact: DRAGAN RADU, Tel.0269510465, In atentia: Compartiment Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0269512000, Adresa internet (URL): www.primaria-agnita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI PENTRU REABILITAREA SI MODERNIZAREA ARTEREI PRINCIPALE A ORASULUI AGNITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Agnita, Judetul Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI PENTRU REABILITAREA SI MODERNIZAREA ARTEREI PRINCIPALE A ORASULUI AGNITA, INCLUSIV RETELELE DE APA CANAL DIN CORPUL DRUMULUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 19, 109, 276.63RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea ulterioara de lucrari noi, similare , conf. OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 300.000 lei, garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007-2013 98%; si bugetul local 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Angaj 31 persoane; Durata intreruperi apa - canal max. 48 de ore cst; Materialul rezultat ramane al A.C.; Acces riverani asig.; Masuri siguranta circulatiei; Lipsa semnaliz. rutiera (1 buc) penaliz. 10%Oblig. neintrerup lucrari 90 zile in sit in care decont intarzie
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraInformatii generale despre ofertantDate despre asociati/subcontractantiDeclaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Imputernicire privind autorizarea semnarii ofertei si contractCertificat ORC , Certificat Constator ORC, alte documente de inregistrare/atestareTrecutul litigios unde nu se elibereaza cazierul judiciarCazierul judiciar (unde e cazul)Declaratia privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 ( sustinatori)Certificat fiscal care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de stat valabil la data deschiderii oferteiCertificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local valabil la data deschiderii ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2006-2008) mai mare sau cel putin egala cu 35.000.000 lei sau echivalent in alte monedeInformatii privind bilantul contabil si documente justificative (copie bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente aferente anilor 2006-2008 )Declaratie angajament de sustinere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2006-2008) mai mare sau cel putin egala cu 35.000.000 lei sau echivalent in alte monede
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii cinci ani a unuia sau mai multor contracte de natura si complexitate similara a caror valoare cumulata sa fie de minimum 17.000.000 lei (fara TVA)Personal calificat si cu experienta in executia de lucrari de drumuri, retele de apa si canalizare menajera in conformitate cu cerintele specificate in Fisa de date .Documente suport pentru demonstrarea experientei ofertantului si a echipei propuse pentru realizarea lucrarilor in conformitate cu cerintele din Fisa de dateDeclaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniDeclaratie privind experienta ca antreprenor in contracte similareLista cu informatii despre personalul principal propus pentru implementarea proiectului ( CV , diplome, certificate profesionale, certificate emise de angajatori sau referinte pentru experienta din CV, autorizatii RTE, CQ conform specialitatilor din Fisa de date, sau alte documente similare obtinute in tara de origine)Lista minimala a materialelor pentru care trebuie prezentate oferte de preturi, si certificari de calitate/agreement tehnic
Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispuneOfertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat la echipamentele si utilajele solicitate in Fisa de dateDeclaratie angajament de sustinere (daca e cazul)Declaratie angajament de exclusivitate si disponibilitate pentru personalDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereInformatii privind personalul cheie si experienta profesionala a acestuiaDeclaratie privind sistemul de asigurare a calitatii aplicatCertificat ISO 9001/14001/18001 sau echivalentAcordul preliminar de asociereDeclaratia privind partile din contract indeplinite de asociati/subcontractanti
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii cinci ani a unuia sau mai multor contracte de natura si complexitate similara a caror valoare cumulata sa fie de minimum 17.000.000 lei (fara TVA)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
52.5%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata medie a unui conflict de trafic
16.5%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus
10.5%
Descriere:
4.
Garantia tehnica a lucrarilor
9.5%
Descriere:
5.
Egalitatea de sanse
6.5%
Descriere:
6.
Termen de realizare a lucrarii
4.5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8629 / 02.03.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2010 10:30
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de Evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii UCVAP, reprezentantii A.M. si OI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul se inscrie in Programul Operational Regional 2007-2013; Axa prioritara 2, Domeniul Major de Interventie 2.1, program finantat din fonduri comunitare.
VI.3) Alte informatii
1. Se recomanda ca operatorii economici sa inspecteze locatiile proiectului pentru a evalua pe propria raspundere cheltuielile, riscul si datele necesare pentru a pregati oferta. 2. Dimensiunea documentatiei de atribuire nu permite publicarea integrala a acesteia ca document atasat. Pentru procurarea completa a documentatiei tehnicedin documentatia de atribuire operatorii interesati se vor adresa autoritatii contractante in scris.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. I.C. Bratianu, nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/ 810 289, Fax: 0258 /810 286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256.2 din OUG 34/2006 .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Orasul Agnita
Adresa postala: Str. Piata Republicii, nr. 19, Localitatea: Agnita, Cod postal: 555100, Romania, Tel.0269/510465, Fax: 0269/512000, Adresa internet (URL): www.primaria-agnita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2010 13:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer