Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI REPARATII CURENTE


Anunt de participare numarul 3982/01.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02033 IASI
Adresa postala: Str. Penes Curcanu, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700473, Romania, Punct(e) de contact: IFTIMI AIOANEI, Tel.0232214636, In atentia: MOSNEAGU CATALIN, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0232215927
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UNITATEA MILITARA 02033 IASI - Biroul achizitii, marketing si contractari
Adresa postala: Strada Penes Curcanu, nr.2, Localitatea: IASI, Cod postal: 700473, Romania, Punct(e) de contact: MOSNEAGU CATALIN, Tel.0232214636 interior 103, 209, In atentia: SICOE SILVIU, Email: [email protected], Fax: 0232215927
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI REPARATII CURENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Campulung Moldovenesc, Judetul Harghita, Husi, Iasi, Piatra Neamt, Miercurea Ciuc
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii curente cladiri, instalatii, tamplarie, instalatii electrice, lucrari de sarpanta, reparat canale termice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Opt loturi de lucrari.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 045, 000 si 1, 210, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
unitatea isi rezerva dreptul de a achizitiona lucrari noi similare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: Lotul I - 2000 lei, Lotul II - 2700 lei, Lotul III - 1000 lei, Lotul IV - 600 lei, Lotul V - 1500 lei, Lotul VI - 500 lei, Lotul VII - 1500 lei, Lotul VIII - 3000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere (daca e cazul).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire anexata (A 687, DA lucrari reparatii.doc) si cuprinde: Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in conditiile art.181/OUG34/2006;Certificat constatator emis de ORC/autorizatie de functionare/altele echivalente;Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Certificate privind plata taxelor si impozitelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire anexata (A 687, DA lucrari reparatii.doc) si cuprinde: Declaratie privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani;Bilanturi contabile sau documente similare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala in ultimii 3 ani sa fie de 3 ori mai mare decat valoarea contractului ce urmeaza a fi atribuit (conform propunerii financiare) pentru lotul/loturile pentru care depune oferte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire anexata (A 687, DA lucrari reparatii.doc) si cuprinde: Copii dupa contractele de lucrari si certificari de buna executie (documente similare); Copii dupa documentele de atestare a responsabilului tehnic; Informatii privind subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa fi executat in ultimii 5 ani cel putin 2 contracte de lucrari (de aceiasi natura cu cele ofertate sau similare) cu valoarea in euro cel putin egala cu cele pentru care depune oferte. Responsabilul tehnic cu executia lucrarilor stabilit de operatorul economic trebuie sa fie atestat pentru domeniul constructii si instalatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 687 / 2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2007 14:30
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.04.2007 14:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2007 09:00
Locul: SEDIUL UNITATII MILITARE 02033 IASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor prin reprezentanti (maxim 2), pe baza de imputernicire emise de operatorul economic si act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Adrese de internet de unde se pot obtine informatii privind: legislatia fiscala - www.mfinante.ro; legislatia in domeniul protectiei mediului - www.mmediu.ro; protectia muncii si conditii de munca - www.protectiamuncii.ro/www.mmssf.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Strada Anastasie Panu, nr.25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Email: [email protected], Fax: 0232255907, Adresa internet (URL): http: \portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNITATEA MILITARA 02033 IASI - Consilier Juridic
Adresa postala: Strada Penes Curcanu, nr.2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700473, Romania, Tel.0232214636, Email: [email protected], Fax: 0232215927
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2007 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer