Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari reparatii tip LN1 pentru centralele termice din cadrul SH Tg.Jiu :centru dispecer SH Tg.Jiu, vila interventie SH Tg.Jiu cladire de locuit P+1 (3buc.), cladire post TRAFO 20kv Tismana (1buc.), CHE Clocotis (3 buc.), casa barajist Baraj Motru(2


Anunt de participare numarul 41850/23.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: SH Tg.Jiu, str. Prel.V.Alecsandri, nr.1., Localitatea: Tg.Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Punct(e) de contact: Birou Contracte, Tel.0724254354, In atentia: Berca Sofia Berca, Email: [email protected], Fax: 0253218670
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari reparatii tip LN1 pentru centraleletermicedin cadrul SH Tg.Jiu : centru dispecerSH Tg.Jiu, vila interventieSH Tg.Jiu cladire de locuit P+1 (3buc.), cladire post TRAFO 20kv Tismana (1buc.), CHE Clocotis (3 buc.), casa barajist Baraj Motru(2 buc), cladire MHC Suseni(1 buc.)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: CHE Motru , cladire administrativa centru dispecer SH Tg.Jiu, CHE Tismana, CHE Clocotis, MHC Suseni
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 69, 453RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 2 contracte subsecvente pe perioade de 12 luni fiecare
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari reparatii tip LN1 pentru centraleletermicedin cadrul SH Tg.Jiu : centru dispecerSH Tg.Jiu, vila interventieSH Tg.Jiu cladire de locuit P+1 (3buc.), cladire post TRAFO 20kv Tismana (1buc.), CHE Clocotis (3 buc.), casa barajist Baraj Motru(2 buc), cladire MHC Suseni(1 buc.)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45259300-0 - Reparare si intretinere a centralelor termice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cf. caiete de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 31, 453RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind eligibilitatea Se va completaformularul anexat inSectiunea C;
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- Se va completa formularul anexat inSectiunea C;
C) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei ( original/ copie legalizata ) din care sa rezulte ca obiectul de activitate al societatii includeprestarea serviciilor de proiectare tehnica.-copie legalizata
d) Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului copie ;
e) Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de Ministerul Finantelor Publice ANAF copie;
f) Declaratie privind calitatea de participant la procedura .( Se va completa formularul anexat inSectiunea C )
g) Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile demunca si protectia muncii , in conformitate cu normele si reglementarile in vigoare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii generale Se va completa formularul anexat inSectiunea C;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
) Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Se va completa formularul anexat inSectiunea C);
b) Dovada autorizarii de catre ISCIR pentru efectuarea serviciilor de reparare, revizie tehnica si intretinere centrale termice.Se va prezenta o copie a autorizatiei.
Ofertantii vor prezenta dovada implementariisistemului de management al calitatii conform SR EN ISO 9001/2000 sauechivalentul acestuia .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
592/23.01.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.02.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.02.2008 12:00
Locul: Sediul SH Tg.Jiu, Birou Contracte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.01.2008 11:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer