Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari si servicii intretinere curenta iarna ?vara a drumurilor nationale, pentru perioada 2012-2014 ? D.R.D.P. BRASOV-Lot Bv 1 S.D.N. Targu Mures;Lot Bv 2 S.D.N. Sibiu ;Lot Bv 3 S.D.N. Sf. Gheorghe;Lot Bv 4 S.D.N. Brasov;Lot Bv 5 S.D.N. Miercurea C


Anunt de participare numarul 132407/28.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Lucretia Enache, Tel. +40 212643312, Email: [email protected], Fax: +40 213120984, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari si servicii intretinere curenta iarna ?vara a drumurilor nationale, pentru perioada 2012-2014 ? D.R.D.P. BRASOV-Lot Bv 1S.D.N. Targu Mures;Lot Bv 2S.D.N. Sibiu ;Lot Bv 3S.D.N. Sf. Gheorghe;Lot Bv 4S.D.N. Brasov;Lot Bv 5S.D.N. Miercurea Ciuc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Pe drumurile nationale D.R.D.P. BRASOV ? S.D.N. Targu Mures; S.D.N. Sibiu; S.D.N. Sf. Gheorghe; S.D.N. Brasov; S.D.N. Miercurea Ciuc
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 189, 564, 018.09RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se estimeaza incheierea a trei contracte subsecvente;Valoarea maxima estimata fara TVA pentru fiecare lot lei fara TVA: Lot Bv 1 S.D.N. Targu Mures ? 45.064.826.75 ;Lot Bv 2 S.D.N. Sibiu ? 27.293.380, 94; Lot Bv 3 S.D.N. Sf. Gheorghe ? 25.864.610, 86; Lot Bv 4 S.D.N. Brasov ? 46.176.900.52 ;Lot Bv 5 S.D.N. Miercurea Ciuc ? 45.164.299, 02
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile si serviciile solicitate de Autoritatea Contractanta sunt descrise in cuprinsul Documentatiei de Atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233139-3 - Lucrari de intretinere a drumurilor nationale (Rev.2)
44113910-7-Materiale de intretinere rutiera de iarna (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor tehnice din Caietulde sarcini si Anexelor la acesta, pentru fiecare lot
Valoarea estimata fara TVA: 189, 564, 018.09RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP Lot Bv 1 SDN Targu Mures?890.000lei;Lot Bv 2 SDN Sibiu?540.000lei;Lot Bv 3 SDN Sf.Gheorghe?500.000 lei;Lot Bv 4 SDN Brasov?900.000lei;Lot Bv 5 SDN Miercurea Ciuc?890.000 lei;GBE 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificarea faptului ca participarea ofertantului/candidatului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurent;Decl.neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G nr.34/2006; Decl neincadrarea in prevederile art.180 si 181din O.U.G. nr.34/2006;Certif de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasasituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun of;Certif de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale)din care sa reiasasituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun of.;Certif constat emis de ONRC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3(trei) ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim: Lot Bv 1 S.D.N. - Targu Mures ?22.000.000 lei;Lot Bv 2 S.D.N. Sibiu- 12.000.000lei;Lot Bv 3 S.D.N. Sf. Gheorghe ?12.500.000 lei;
-lot Bv 4 S.D.N. Brasov ? 23.000.000 lei;
-Lot Bv 5 S.D.N. Miercurea Ciuc ? 22.000.000 lei;b) Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani ani (2008, 2009, 2010)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada: a)ca in ultimii 5 ani a dus la bun sfarsit cel putin1 contract care a avut ca obiect executarea de lucrari similare in infrastructura de transport rutier cu lucrarile supuse procedurii de achizitie publica in valoare de minim: Lot Bv 1 S.D.N. Targu Mures ? 15.000.000 lei fara TVA;
-Lot Bv 2 S.D.N. Sibiu ? 8.000.000 lei fara TVA;
-Lot Bv 3 S.D.N. Sf. Gheorghe ? 8.000.000 lei fara TVA-Lot Bv 4 S.D.N. Brasov ? 15.000.000 lei fara TVA -Lot Bv 5 S.D.N. Miercurea Ciuc ? 14.000.000 lei fara TVAb)ca in ultimii 3 ani a dus la bun sfarsit cel putin 1 contract care a avut ca obiect prestarea de servicii similare cu serviciile supuse procedurii de achizitie publica (servicii de deszapezire in infrast de transp rutier) in valoare de minim: -Lot Bv 1 S.D.N. Targu Mures ? 6.000.000 lei fara TVA -Lot Bv 2 S.D.N. Sibiu ? 4.000.000 lei fara TVA-Lot Bv 3 S.D.N. Sf. Gheorghe ? 4.000.000 lei fara TVA -Lot Bv 4 S.D.N. Brasov ? 7.000.000 lei fara TVA -Lot Bv 5 S.D.N. Miercurea Ciuc ? 7.000.000 lei fara TVAsau: un contract de lucrari si servici in infrastructura de transport rutier, similare cu cele supuse procedurii de achizitie publica, a carui valoare sa indeplineasca conditiile de mai sus.Se vor prezenta informatii privind dotarea cu autoutilaje, echipamente specifice pentru activitatea de intretinere curenta (iarna - vara) aferenta fiecarui lot, necesare pentru indeplinirea acordului cadru;Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personaluluide conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea acordului cadru, respectiv: Manager de contract;Responsabil Tehnic cu Executia ; Responsabil cu asigurarea calitatii;
Coordonator securitate si sanatate in munca;Decl Standardele de Asigurare a Calitatii;Certif emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, resp ISO 9001 sau echivalent;Decl.privind Protectia Mediului;Certif emise de org indep care atesta respectarea protectiei mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.02.2012 14:50
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.02.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2012 10:00
Locul: Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri din Romania b-dul Dinicu Golescu nr. 38 sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori MFP UCVAp, reprezentanti imputerniciti ai ofertantului (max2) si alte persoane autorizate de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stravopoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri nationale din Romania-Directia Legislatie, Contencios si Contracte
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 212643310, Email: [email protected], Fax: +40 213120984
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2011 18:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer