Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Managementul proiectului finantat aferent proiectului ?Dezvoltare si reabilitare artera functionala SUD ?Municipiul Iasi?


Anunt de participare numarul 133713/06.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Iasi
Adresa postala: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700064, Romania, Punct(e) de contact: Magdalena Popa, Tel. +40 0232258190, Email: [email protected], Fax: +40 0232/258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Managementul proiectului finantat aferent proiectului ?Dezvoltare si reabilitare artera functionala SUD ?Municipiul Iasi?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Primaria Municipiului Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Managementul proiectului finantat aferent proiectului ?Dezvoltare si reabilitare artera functionala SUD ?Municipiul Iasi?conform Caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Managementul proiectului finantat aferent proiectului ?Dezvoltare si reabilitare artera functionala SUD ?Municipiul Iasi?conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 563, 350RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 10.000 lei. Modalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin (1)si(5) din HG nr.925/2006 actualizata?Virament bancar in contul autoritatii contractante: (RO45TREZ4065006XXX000460 Trezoreria Iasi), confirmat prin extras de cont;?Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari.-Prin depunere la casieria autoritatii contractanteTermenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si deciziaConsiliului National de Solutionare a Contestatiilor este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform Art.278^1 litera b) din OUG nr.34/2006 actualizata(4.343, 35 lei). Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica conform art.90 din HG 925/2006 actualizata: - scrisoare de garantie (Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare)- retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent inadministrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune decatre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului conformart. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- orice alt Instrument de garantare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local(2%), buget de stat(17, 65%) si fonduri structural(80, 35%)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea-pentru ofertant/ofertanti asociati: Prezentare Formular 12A
Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG 34/2006-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati:
Prezentare Formular 12B;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta
Cerinta nr.3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Prezentare Formular 12C
Cerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform Art.69^1 din OUG 34/2006-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator: Prezentare Formular nr.6
Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante: Primar?Gheorghe Nichita
Viceprimar?Romeo Olteanu
Viceprimar?Vasile Munteanu
Secretar?Denisa Ionascu
Director General Directia Tehnica si Investitii-Mihai Chirica
Director Executiv Directia Tehnica si Investitii-Petru Dumitru Tomorug
Director Executiv Directia Programe?Cosmin Coman
Director General DEFPL?Victorel Lupu
Director Executiv DEFPL?Maria Simionescu
Cerinta nr.5-Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Prezentare Formular 3-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati:
Certificat constatator emis ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Fisa Informatii generale
Cerinta nr. 2
Bilant contabil pentruanul financiar2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta nr. 2
Experienta similara
Prezentarea cel putin a unui contract similarsau maxim 3 contracte similare prestate sau in curs de prestare in valoare minima totala cumulata de 563350 lei.
Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR(2011-1 euro=4, 2379 lei, 2010-1 euro=4, 1285 lei, 2009-1 euro=4, 2373 lei
Ofertantul este obligat sa depuna documente/contracte similare/procese-verbale de receptie, in copie lizibila certificata conform cu originalul.
In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lor, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi.
Daca este cazul subcontractarii, ofertantii vor prezentalista cuprinzand subcontractorii declarati, in original, insotita si de fotocopii ale acordurilor de subcontractare.
Cerinta nr. 3
Informatii personal
Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajatsi al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.
Ofertantul va avea obligatia sa asigure minim urmatoarele categorii de personal:
1 manager de proiect, cu experienta specifica 3 ani in domeniul derularii managementului proiectelor1 consultant financiar ce trebuie sa aiba studii superioare universitare de lunga durata, profil economic cu min 3 ani experienta profesionala generala in derularea proiectelor si min 2 ani experienta specifica in domeniul managementului financiar al proiectelor
Cerinta nr.4
Informatii despre subcontractanti
Declaratie privind partea/partile care sunt indeplinite de subcontractanti
Cerinta nr.5
Informatii despre asociati
Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractuluiIn cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2012 12:00
Locul: Primaria Municipiului Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici, reprezentanti CVAP .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operatiomal Regional 2007 ? 2013, Axa Prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere- Domeniul de interventie 1.1.- Planuri integrate de dezvoltare urbana- Subdomeniul ? Poli de crestere
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la eventualele solicitari de clarificari ale operatorilor economici vor fi publicate ca atasamente la anuntul de participare de pe www.e-licitatie.roRespectiva documentatie de atribuire reprezinta o copie modificata a documentatiei respinse nr. 10556/29.12.2011.Ofertantul poate beneficia de dreptul prevazut la art.11 alin. (4) din HGR 925/2006 de a prezenta o declaratie pe proprieraspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare (vezi Formularul nr. 9), insotit de : - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular 12C- Certificat de participare la licitatie cu oferta independent- formular 3- Fisa de informatii generale-formular 8Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta declaratia conform Formularului 9 are obligatia de a prezenta/completa certificate /documente edificatoare care probeaza /confirmaindeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Termenul limita de depunere a ofertelor precum si termenul limita de deschidere a ofertelor depuse sunt precizate in anuntul de participare publicat in SEAP.In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe locul I, prezinta acelasi pret, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita clarificari prin care acestia sa prezinte documente carecontin o noua reofertare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642 / +40 0218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700060, Romania, Tel. +40 0232267582-189, Email: [email protected], Fax: +40 0232258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2012 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer