Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Mansardare sediu DADR Satu Mare


Anunt de participare numarul 10961/20.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA SATU MARE
Adresa postala: SATU MARE 1 DECEMBRIE 1918 NR. 13, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440010, Romania, Punct(e) de contact: ALICE NADAS, Tel.0261710064, Email: [email protected], Fax: 0261715350, Adresa internet (URL): www.dadr-sm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Agricultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Mansardare sediu DADR Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: str. Lacramioarei nr. 37 Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mansardare si reamenajarea a doua cladiri P+2, modernizarea si reamenajarea unei sali de sedinte, amenajare parcari pentru institutie conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
45261900-3-Reparare si intretinere a acoperisurilor (Rev.1)
45442110-1-Lucrari de vopsire a constructiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ansamblu de 3 corpuri de cladire, notificat in corpul A, B si C
Valoarea estimata fara TVA: 1, 288, 053RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare este de 13000 RON cu scrisoare de garantie bancara, perioada de valabilitate 60 de zile, garantia de buna executie va fi 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatie bugetara, plata se va face lunar pe baza situatiilor de lucrari acceptate de autoritatea contractanta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform legislatiei in vigoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Documente care dovedesc eligibilitatea: 1. Certificatul fiscal privind plata impozitelor la bugetul de stat si taxelor locale eliberate de Primarie sau echivalent;2.Declaratia privind eligibilitatea ofertantului;3.Certificat constatator tip eliberat de Oficiul Registrului Comertului;4. Certificate de atestare fiscala emise de Administratia Finantelor Publice si de Autoritatea Publica locala de pe raza localitatii unde este inregistrat ofertantul;5. Garantia pentru participare;6.Dovada achizitionarii documentatiei de atribuire.
B. Documente care dovedesc inregistrarea firmei :1. Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului si actul constitutiv actualizat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani : Existenta in ultimii 3 ani( 2004-2006) a cel putin unui contract pentru : constructii imobile, modernizari, reabilitari, consolidari Se va atasa adresa beneficiarului ce va certifica "buna executie"a lucrarilor finalizate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
maxim 1000000 euro minim 500000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani, declaratie : dotari tehnice, personal, utilaje, personal de specialitate in domeniile de lucrari din caietul de sarcini.CV-urile persoanelor de raspundere, autorizatie pentru executarea lucrarilor in domeniul constructilor si alte documente prevazute in Fisa de date.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRET
80%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE
11%
Descriere:
3.
PROGRAMUL CALITATII LUCRARII
9%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin depunere in numerar la caseria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2007 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii si/sau persoanele imputernicite ale acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG nr.34 pe 2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Satu Mare, Serviciul Juridic
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918 nr.13, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440010, Romania, Tel.0261710064, Email: [email protected], Fax: 0261715350, Adresa internet (URL): www.dadr-sm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2007 18:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer