Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Materiale de papetarie si birotica


Anunt de participare (utilitati) numarul 146364/07.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: LILIANA BACIU, Tel. +40 365403664, Email: [email protected], Fax: +40 365403694, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Materiale de papetarie si birotica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Aria de activitate E.ON
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 393 si 3, 085, 793RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul ctr. subsecvent se va incheia cu ofertantul clasat pe primul loc in urma negocierii, valab.24 luni. Criteriul de atribuire la reluarea comp.dupa 24 luni intre semnatarii acordului cadru este pretul cel mai scazut. Se vor transmite invit.cf.preved.legale. Val. celui mai mare ctr.subs.este de 2.057.195 lei. Cant.ce ar putea fi solicitate pe parcursul derularii ac.cadru: conf. Caiet Sarcini
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Materiale de papetarie si birotica pentru asociatia E.ON Gaz Distributie SA, E.ON Energie Romania SA si E.ON Moldova Distributie SA, prin liderul de asociatie E.ON Gaz Distributie SA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192700-8 - Papetarie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime atat pentru contractele subsecvente cat si pentru acordul cadru, se gasesc in ANEXA la Caietul de Sarcini - Necesar cantitati minime/maxime, atasat prezentului anunt de participare.Valoarea estimata pt Acord cadru EGD: min. 1.730 lei/max. 969.022 lei.Valoarea estimata pt Acord cadru EMOD: min. 2.143 lei/max. 907.363 lei.Valoarea estimata pt Acord cadru EER: min. 1.520 lei/max. 1.209.408 lei.Total valoare estimata Acord cadru EGD + EMOD+EER: min. 5.393 lei/max. 3.085.793 lei.Valoarea estimata pt ctr. subsecvent EGD: min. 1.730 lei/max. 646.014 lei.Valoarea estimata pt ctr. subsecvent EMOD: min. 2.143 lei/max. 604.909 lei.Valoarea estimata pt ctr. subsecvent EER: min. 1.520 lei/max. 806.272 lei.Total valoare estimata pt ctr. subsecvent EGD + EMOD+EER: min. 5.393 lei/ max. 2.057.195 lei.
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 393 si 3, 085, 793RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 46.287 lei. Echivalenta pt o gar.de particip depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile calendaristice datei limita de depunere a candidaturilor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor. Candidaturile care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in original, in cuantumul si valabilitatea solicitata, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a candidaturilor. Conform L.346/2004, art.16, alin.2, I.M.M. pot depune doar 50% din valoarea garantiei mai sus mentionate. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (ordinul de plata trebuie vizat de catre banca emitenta) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Fisa de date a achizitie.? conform art. 86/HGR nr.925/2006. Cont RO11BRDE270SV27540412700 pt lei deschis la BRD Tg-Mures si cont RO03BRDE270SV27666672700, Cod swift BRDEROBU pt euro deschis la BRD Tg-Mures. Nu se accepta ordine de plata care nu sunt vizate de banca. Toate val.sunt fara TVA. Incadrarea in art 87 din HGR 925/2006 da dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de particip. Incadrarea in art 278^1 din OUG 34/2006 duce la retinerea garantiei de particip conform prevederilor legale. Garantia de buna executie in cuantum de 2, 5% (1, 25% pentru IMM-uri) din valoarea contractului subsecvent, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: Scrisoare de garantie de buna executie sau alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive, conform art. 90 din HGR 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse propriiale E.ON Gaz Distributie SA, E.ON Moldova Distributie SA si E.ON Energie Romania SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta minima : completare Formular 12AIncadrarea in situatiile prevazute la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratia privind elegibilitatea va fi completata si de sustinatorul/sustinatorii ofertantului.Cerinta 2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006 - Cerinta minima : completare Formular 12B.Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006 va fi completata si de sustinatorul/sustinatorii ofertantului.Cerinta 3: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - In conformitate cu Ordinul 314 / oct.2010 se va prezenta Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta.Se va completa obligatoriu si Formularul 13B.Cerinta 4: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrearea la art 69 indice 1 din OUG 34/2006 care va fi completata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului/subcontractant (Formular 13A). Ofertantul care se afla in situatiile prevazute la art mentionat este exclus din procedura de atribuire.Nota: In cazul unei asocieri se va depune acordul de asociere Formular 6 semnat de parti, respectiv in cazul subcontractarii se depune acordul de subcontractare Formularul F7 semnat de parti.Nedeclararea subcontractantului/subcontractantilor presupune derularea contractului fara posibilitatea adaugarii unui/mai multor subcontractanti pe parcursul derularii contractului.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: Frank Hajdinjak - Director General SC E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA si E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SAPetre Radu - Director General Adjunct SC E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA si E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SALivioara Sujdea - Director General Adjunct E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA si SC E.ON GAZ DISTRIBUTIE SADan Morari - Director General E.ON ENERGIE ROMANIA SASimona Mihaela Covaliu Ciocan - Director General Adjunct E.ON ENERGIE ROMANIA SABogdan Cirstea - Imputernicit al autoritatii contractanteErwin Wagner, Flavius Marcus, Liliana Baciu, Ramona Medesan, Angela Vasile - membrii comisiei (Oana Morait - membru de rezerva) Pentru Persoane juridice romane: - 1. Certificat constatator, in original / copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", reale/ actuale la data limita a depunerii candidaturilor, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte: - Obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita inainte de transmiterea comunicarilor finale, in cazul in care se prezinta actul in copie conforma cu originalul, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata.In cazul in care in acest certificat nu sunt trecute domenii de activitate necesare pentru indeplinirea contractului, neacoperite de subcontractanti/ asociati, ofertantul va fi declarat descalificat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra afaceri-Media globala pe ultimii 3 ani. Se vor furniza informatii referitoare la media cifrei de afaceri globala/ ultimii 3 ani. Cursul mediu dereferinta la care se face echivalenta euro/valua stabilit de BNR/fiecare an.Valoarea medie a cifrei de afaceri globala pe ultim 3 ani trebuie sa fie de min. 4.093.819 lei. IMM beneficiaza de o reducere de 50% incazul indeplinirii acestui criteriu.
Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formularul 3. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara - cerinta minima : Prezentarea cel putin a unui document/contract sau copie conform cu originalul parte relevanta dintr-un document/contract prin care sa se confirme furnizarea de produse similare a caror valoare sa fie de minimum 2.057.195 Lei pe ultimii 3 ani. Valorile mentionate sunt fara TVA. Dovada prestarii serviciilor se va face conform art. 188, alin 2, lit a din OUG 34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formular 4 si Formular 4A. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.
Mostre: Impreuna cu candidatura se vor depune mostre solicitate pentru aumite produse
Modalitatea de indeplinire
Se vor depune mostre pentru produsele solicitate conform Formular 8A, care vor fi etichetate cu denumirea ofertantului si numarul curent al produsului Formularul 8A.
Informatii privind asociatii: In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea si, prin cumul, cerintele privind capacitatea economico - financiara si capacitatea tehnica si/ sau profesionala si standardele de asigurare a calitatii. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului inainte de data semnarii contractului.
Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formular 6 si Formular 7
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2013 14:00
Locul: sediul autoritatii contractante - nu se accepta persoane din afara comisiei de evaluare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au oferte financiare egale, atunci autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Procedura de achizitie se deruleaza de catre E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA in calitate de lider al asociatiei formata din E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA, E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA, E.ON ENERGIE ROMANIA SA. Se va incheia cate un contract pentru fiecare companie pentru valoarea ofertata pentru fiecare dintre acestea.Primul contract subsecvent se va incheia pe cantitatea estimata a celui mai mare contract subsecvent, cu ofertantul clasat pe locul I rezultat in urma ofertelor negociate.Explicitarea prescurtarilor folosite: EGD inseamna E.ON Gaz Distributie SAEMOD inseamna E.ON Moldova Distributie SAEER inseamna E.ON Energie Romania SA
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA, Dep. Juridic
Adresa postala: P-ta Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Tel. +40 365403769, Email: [email protected], Fax: +40 365403693
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2013 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer