Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Materiale igienico sanitare


Anunt de participare (utilitati) numarul 143060/12.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str.I.Gh.Bibicescu Nr. 2, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220103, Romania, Punct(e) de contact: SH Portile de Fier, Tel. +40 252308676, In atentia: Sofia Prunescu, Email: [email protected], Fax: +40 252311514, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Materiale igienico sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitele de materiale ale celor 13 sucursale ale SC Hidroelectrica SAspecificate in anexa nr.2 la caietul de sarcini nr. 81938/05.10.2012
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare sapun(100g/buc)-89440 buc, sapun lichid-6015l, detergent pentru masina de spalat automatic-9212kg, detergent pentru spalat manual-7180kg, crema hidratanta pentru maini-43, 30kg.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39830000-9 - Produse de curatat (Rev.2)
33711900-6-Sapun (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nu este cazul
Valoarea estimata fara TVA: 380, 594RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul :7.500 lei ;Dacagp se depune in valuta , se va avea in vedere cursul de schimb, publicat de catre BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.b) Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.c) Modul de constituire: Gp la licitatie se poate constitui prin virament bancar in contul deschis la BCR sucursala Dr Tr Severin nr. RO86RNCB0179034577610001sau printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta la pct.a, respectiv, b.Garantia trebuie sa fie irevocabila in cf. cu disp. art. 86 alin. (2) din HG 925/2006.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, conform art. 16, alin.(2) din Legea nr. 346/2004, garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul solicitat.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si dea incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;? oferta sa fiind declarata castigatoare, refuza sa semneze contractulin perioada de valabilitate a ofertei ;? oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului? in cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge ca nefondata contestatia contestatarului, ofertantul pierde o parte din cuantumul garantiei de participare, respectiv, suma de 3.805, 94 lei in conformitate cu art. 278 1 alin. (1), pct. b din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Neprezentarea gp in cuantumul si in una dintre formele acceptate conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Gp se va returna of. in conf. cu art. 88 din HG nr. 925/2006. a) Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de 5 % din valoareacontractului, in leifara TVA.b) In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, conform art. 16, alin.(2) din Legea nr. 346/2004, garantia de buna executie se poate constitui in procent de 50% din cuantumul solicitat la pct. a).c) Garantia de buna executie se poate constituiprintrun instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;d) Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la data intocmirii ultimului proces verbal de receptia a produselor, conform art.92 alin. (1) din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Declaratie privind eligibilitateaSe va completa Declaratia privind eligilibitatea (Formular nr. 4). Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat obligatoriu de fiecare ofertant asociat si de tertul sustinator.
Incadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Tertului sustinator in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006, determina excluderea din procedura de atribuire.II. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazuite la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Documente obligatorii:
- se va completaDeclaratia privind neincadrarea in situatiile prevazuite la art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular nr. 5). Daca este cazul, documentele solicitate vor fi completate obligatoriu de fiecare ofertant asociat si de tertul sustinator.
Incadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Tertului sustinator in situatia prevazuta la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr.34/2006, determina excluderea din procedura de atribuire.
- se va prezenta Certificatul de atestare fiscal, eliberat de catre autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- se va prezenta Certificatul fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de catre autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.III. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completaDeclaratia privind calitatea de participant la procedura (Formular nr.6). Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat obligatoriu de fiecare ofertant asociat sau subcontractant.
IV. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAPnr. 314/2010 Se va completaCertificatul de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta (Formularul nr. 8).Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat si de fiecare ofertant asociat sau subcontractant.
V. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006 Se va completaDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006( Formular nr.7).
Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat si de fiecare ofertant asociat, subcontractant sau tert sustinator.
Incadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Tertului sustinator in situatiileprevazute de dispozitiile art. 691 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.
Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele: Remus Adrian BORZA? Administrator judiciar
Remus Dumitru VULPESCU- Administrator special
Mihail Viorelian STANCULESCU ? Director General SC Hidroelectrica SA
Nicolae TUDORESCU? Director SH Portile de Fier
Vasilica BOESCU ? Director adj. Economic ? SH Portile de FierSofia PRUNESCU ? Sef Serv. Achizitii si Logistica SH Portile de Fier
Liviu DumitruRADU- GHEORGHIU ? Serviciu SMI ? SC Hidroelectrica SA Bucuresti
Inge POPESCU ? Inspector SSM - SH Portile de Fier
Sorin BOGATONIU ? Sef Birou Achizitii - SC Hidroelectrica SAIoan BULAREANU ? Serviciul Contracte - SC Hidroelectrica SACorina PATRUTI ? Sef Serviciu Achizitii si Logistica ? SH Targu Jiu
Marin ZLATE - Serviciul Achizitii si Logistica ? SH Curtea deArges
Ion Marius STOICHICESCU - Serviciul Achizitii si Logistica ? SH Slatina
Gheorghe LADARIU - Sef Serv. Achizitii si Logistica SHCaransebes
Gheorghe NEDELCU - Serviciul Achizitii si Logistica - SH Portile de Fier
Dragos Marian NOVAC ? Director adj. Tehnic ? SH Portile de Fier
Emilia SERBAN ? Sef birou financiar ? SH Portile de Fier
Mircea RELENSCHI ? Serviciu Achizitii ? SC Hidroelectrica SAMagdalena VLADUT ? Sef Serviciu Contracte ? SH Buzau
Florentina PECIU FLORIANU ?Sef Serv. Achizitii si Logistica- SH Sibiu
Daniela PREJA ? Compartiment Contracte ? SH Sebes
Ilianu ILCU ? Serviciul Achizitii si Logistica ? SH Ramnicu Valcea
Vintan Ioan - Serviciul Achizitii si Logistica ? SH Hateg
Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se potdepune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Pentru persoanele juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etc .Ofertantul va trebui sa garanteze sub semnatura proprie ca datele prezentate in certificatul constatator sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Pentru persoanele juridice/fizice straine? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata. Ofertantul va trebui sa garanteze sub semnatura proprie ca datele prezentate in certificatul constatator sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: 1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.2. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Cifra de afaceri in ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie de minim 500.000 lei
Modalitatea de indeplinire
Se va completaFisa de informatii generale (Formularul nr. 9)
Prezentarea de documente edificatoare pentru demonstrarea cifrei de afaceri in domeniul aferent obiectului contractului.
Pentru echivalenta, se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
2.Mostre. Pentru articolele ofertate, ofertantul va depune si mostrele aferente
care, in cazul ofertantului castigator, va constitui standardul de calitate
pentru produsele incluse in contract. Mostra va avea o eticheta
inscriptionata cu numele ofertantului, denumirea produsuluisi numarul articolului. Mostra va fi
predata pe baza de proces verbal de predare ? primire incheiat intre
Ofertant si Autoritatea Contractanta la data depunerii ofertei operatorului
3.Informatii privind asocierea
Modalitatea de indeplinire
1. Se va completa Formularul nr. 10.
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic
2.Mostre. Pentru articolele ofertate, ofertantul va depune si mostrele aferente care, in cazul ofertantului castigator, va constitui standardul de calitate pentru produsele incluse in contract. Mostra va avea o eticheta
inscriptionata cu numele ofertantului si numarul articolului. Mostra va fi
predata pe baza de proces verbal de predare ? primire incheiat intre
Ofertant si Autoritatea Contractanta la data depunerii ofertei operatorului.
3.Mai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune. Autoritatea contractanta solicita ca la momentul depunerii ofertelor, operatorii economici care se prezinta in asociere, sa depuna in cadrul documentelor de calificare un Acord de Asociere (Formular nr. 13), fara a fi obligati sa prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestia isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de incheierea contractului de achizitie
publica, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Asociatii desemneaza din randul lor pe cel care, in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie.
A.Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
A.Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente, care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv, ISO 9001 sau echivalent.
Nota: 1. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;2.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
93916
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2013 12:00
Locul: sediul SH Portile de Fier, str. I.Gh.Bibicescu nr.2, localitatea Drobeta Turnu Severin, jud. mehedin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.2. In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria IMM-urilor, asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.(2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca, in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.3. In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc in clasament au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret, o noua propunere financiara. Reofertarea se va prezenta in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Datele de depunere a noilor propuneri financiare si a sedintei de deschidere a acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.4.a)Conf.art.11 alin.4 din HG 925/2006, pentru indepl. criteriilor de calif prevazute la cap III.2) , of are dreptul de a prez initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprez sau legal, prin care conf ca indeplineste cerintele de calif. solicitate. Decl va fi insotita de o anexa in care of. trebuie sa mentioneze succint modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte (Formular nr. 14).b)Atunci cand un of uzeaza de acest drept, el are obligatia de a prezenta documentele edificatoare care conf indeplinirea cerintelor de calif in cel mult 3 zile lucratoare, de la primirea unei cereri in acest sens din partea aut. contr.c) Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor si procentul pe care acestia il vor indeplini din contract - Lista se va intocmi conform Fomularului nr. 11. In acest caz se vor prezenta si acordurile de subcontractare, conform Formularului nr. 12. La incheierea contractului de achizitie publica, ofertantul va trebui sa prezinte contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Comform art.256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SH Portile de Fier - juridic
Adresa postala: Str.I.Gh.Bibicescu, Nr.2, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220103, Romania, Tel. +40 252308689, Fax: +40 252311514
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2013 08:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer