Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Materiale pentru pregatirile de iarna


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
91.408 RON

Castigatorul Licitatiei: SEDA - INVEST S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 147631/28.11.2013
Informatii anunt de participare asociat 142274
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Sucursala "CREIR CF" Cluj, P-ta Avram Iancu nr.17, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Punct(e) de contact: Reghina Chit, Tel. +40 264598869, Email: [email protected], Fax: +40 264598869, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Materiale pentru pregatirile de iarna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Regional Cluj, P-ta Garii nr. 8-10
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul achizitiei materialelor pentru pregatirile de iarna 2013-2014 este acela pentru asigurarea bazei materiale folosite la interventiile pe perioada cand conditiile atmosferice sunt nefavorabile in vederea asigurarii functionarii in conditii optime de siguranta a circulatiei trenurilor, instalatiilor CF
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39224100-9 - Maturi (Rev.2)
44511000-5-Scule de mana (Rev.2)
44511120-2-Lopeti (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
91, 408.17RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
41/F/AP/730/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 353 Denumirea: Materiale pentru pregatirile de iarna-Loturile: 1, 2, 3
V.1) Data atribuirii contractului 28.11.2013
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SEDA - INVEST S.R.L.
Adresa postala: Str Harmanului, Nr.215, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500250, Romania, Tel. 0268333126, Email: [email protected], Fax: 0268333126, Adresa internet (URL): www.sedainvest.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 94574.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 79588.17 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1, 2, 3
Contract nr: 352 Denumirea: Materiale pentru pregatirile de iarna - Lot 4
V.1) Data atribuirii contractului 28.11.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Front Logistics SRL
Adresa postala: Dumbrava Noua nr. 35, bl. S22, ap. 36, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051147, Romania, Tel. +04 768002624, Email: [email protected], Fax: +40 378106056
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 19800.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 11820.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
4
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Comercial Cluj
Adresa postala: str. Dorobantilor, nr.2-4, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel. +40 0264596110, Email: [email protected], Fax: +40 0264504366
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei "CREIR CF" Cluj
Adresa postala: P-ta Avram Iancu nr.17, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel. +40 264430468, Email: [email protected], Fax: +40 264430468
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
28.11.2013 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer