Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MATERIALE PENTRU PROTECTIA MUNCII


Anunt de participare (utilitati) numarul 144928/15.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200781, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA MOTROC, Tel. +40 372523238, Email: [email protected], Fax: +40 372523810, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
MATERIALE PENTRU PROTECTIA MUNCII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CRAIOVA, STR. CARACAL, NR.244, JUD. DOLJ
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE VOR ACHIZITIONA: Truse scule electroizolante, Lanterne, Detectoare portabile de gaze, Dispozitive de blocare, Detector de tensiune 20 kV, Detector de tensiune 110 kV, Prajina electroizolanta 20 kV, Prajina electroizolanta 110 kV, Adaptor prajina electroizolanta, Dispozitiv mobil de legare la pamant si in scurtcircuit pentru LEA JT neizolat, Dispozitiv mobil de legare la pamant si in scurtcircuit pentru LEA JT izolat , Dispozitiv mobil de legare la pamant si in scurcircuit pentru bara plata, Dispozitiv mobil de legare la pamant si in scurtcircuit pentru LEA MT cu aplicare de la sol, Dispozitiv mobil de legare la pamant si in scurtcircuit tablouri electrice si pentru cutii de distributie, Dispozitiv mobil de legare la pamant si in scurtcircuit pentru statii electrice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
31527210-1-Lanterne (Rev.2)
35113000-9-Echipament de siguranta (Rev.2)
38431000-5-Aparate de detectare (Rev.2)
44512940-3-Truse de scule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Truse scule electroizolante-45BUC, Lanterne-147BUC, Detectoare portabile de gaze-7BUC, Dispozitive de blocare-252BUC, Detector de tensiune 20 kV-17BUC, Detector de tensiune 110 kV-8BUC, Prajina electroizolanta 20 kV-21BUC, Prajina electroizolanta 110 kV-9BUC, Adaptor prajina electroizolanta-20BUC, Dispozitiv mobil de legare la pamant si in scurtcircuit pentru LEA JT neizolat-8BUC, Dispozitiv mobil de legare la pamant si in scurtcircuit pentru LEA JT izolat-12BUC, Dispozitiv mobil de legare la pamant si in scurcircuit pentru bara plata-13BUC, Dispozitiv mobil de legare la pamant si in scurtcircuit pentru LEA MT cu aplicare de la sol-8SET, Dispozitiv mobil de legare la pamant si in scurtcircuit tablouri electrice si pentru cutii de distributie-8 BUC, Dispozitiv mobil de legare la pamant si in scurtcircuit pentru statii electrice-17 SET
Valoarea estimata fara TVA: 600, 650RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare pe fiecare lot in Lei: LOTI 2160; LOTII 367, 50; LOTIII 84; LOTIV 252; LOTV 242, 10; LOTVI 237, 90; LOTVII 2663. Pentru calculul echivalentei lei/valuta se va lua in considerare cursul BNR existent cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data si ora limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: garantia de participare se poate constitui si prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata in contul nr. RO 03 BRDE 170 SV 2668 9741 700 BRD Suc. Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. In cazul in care operatorului economic ii este respinsa o eventuala contestatie de catre CNSC, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006. La stabilirea garantiilor de participare, cifra de afaceri etc. se vor aplica prevederilor Legii nr. 346/2004 pentru intreprinderile mici si mijlocii, modificata cu Ordonanta nr. 27/2006 pentru intreprinderile mici si mijlocii. modificata cu Ordonanta nr. 27/2006 pentru intreprinderile mici si mijlocii. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 10% din valoarea de adjudecare a contractului de furnizare;Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform art.90, alin.(1) din HG925/2006). Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (conform art.90, alin.(3) din HG925/2006). Termenul de valabilitate al garantiei de buna executie va fi pe toata durata contractului. La stabilirea garantiilor de participare, cifra de afaceri etc. se vor aplica prevederilor Legii nr. 346/2004 pentru intreprinderile mici si mijlocii, modificata cu Ordonanta nr. 27/2006 pentru intreprinderile mici si mijlocii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face din fonduri proprii, prin virament bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea Formulare.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezenteiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Valerica Doina Vornicu - Director Executiv-Membru al Directoratului, Ion Dobrescu - Director Directie Strategie si Dezvoltare Active-Membru al Directoratului, Zorel-Cristinel Tita - Director Directia Administrativ-Financiar, Viorel Catana - Presedinte Comisie de evaluare (Presedinte cu drept de vot), Magdalena Rotaru- Membru al Comisiei de evaluare-Manager DSSM, Aurelian Vancea- Membru al Comisiei de evaluare-Specialist Dezvoltare, Cezarian Ioan Ursulescu- Responsabil zonal SSM-Expert cooptat, Marius Mitrea- Responsabil zonal SSM-expert cooptat, Mariana Neatu-Breciuga-Manager Dep. Achizitii-Expert cooptat, Lorela-Adriana Motroc - Manager Dep. Achizitii Produse-Expert cooptat.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale(formulare tip eliberate in termenul de valabilitate de autoritatile competente din tara). Obligatiile exigibile la plata la data organizarii licitatiei sunt celeaferente lunii anterioare celei in care se depun ofertele (original sau copie conforma cu originalul).Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.Conform Ordinului nr. 314/2010, se va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta.Se va prezenta cazierul judiciar.In cazul in care ofertantul nu a putut obtine in timp util cazierul judiciar, acesta poate prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care sa confirme ca nu se afla in situatia prevazuta la art.181 lit.d din OUG nr. 34/2006 urmind ca prezentarea acestora sa se faca ulterior, dar nu mai tirziu de data aprobarii hotaririi de atribuire (Formularul 12B). Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala, in copie conform cu originalul sau original. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile / reale la data limita de depunere a ofertelor.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conforma cu originalul.Pentru persoane juridice/fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (certificat de inregistrare ca persoana juridica), in original sau copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pentru ultimii 3 ani in original sau copie conform cu originalul. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.
Modalitatea de indeplinire
Bilantul contabil pentru ultimii 3 ani in original sau copie conform cu originalul.
Capacitatea financiara de sustinere a achizitiei cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani cel putin egala cu 1.201.300 lei, iar pe loturi in Lei (fara TVA) astfel cel putin egala cu: LOT I ?432000 ;LOT II ? 73500; LOT III ? 16800; LOT IV ? 50400; LOT V ? 48420; LOT VI ? 47580;LOT VII ? 532600.In cazul in care un op. ec depune of ptr mai multe loturi, cifra medie anuala globala de afaceri pe ultimii 3 ani a acestuia va fi = sau mai mare decat val cea mai mare dintre val min solicit ptr loturile pentru care oferteaza.Pentru calculul echivalentei lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru ultimii 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
Formularul B2-Informatii Generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa demonstreze in ultimii 3 ani furnizarea de produse similare cu cele solicitate prin CS, cu o valoare egala sau mai mare in Lei(fara TVA) decat: LOT I ? LOT I ? 108.000; LOT II ? 18.375; LOT III ? 4.200; LOT IV ? 12.600; LOT V ? 12.105 ;LOT VI ? 11.895 ;LOT VII ? 133.150.
1.Se va prezenta o declaratie privind lista principalelor produse furnizate, insotita de modul de indeplinire al obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care ofertantul nu prezinta experienta similara oferta va fi declarata innacceptabila.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta o declaratie privind lista principalelor produse furnizate, insotita de modul de indeplinire al obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care ofertantul nu prezinta experienta similara oferta va fi declarata innacceptabila
In vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza, se vor prezenta MOSTRE pentru toate loturile.
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta MOSTRE pentru toate loturile.
Prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii conform Standardului ISO 9001/2008 emis de organisme acreditate sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
Documentul va fi prezentat original sau copie lizibila certificata conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2013 11:00
Locul: Sediul SC CEZ DISTRIBUTIE SA Craiova, blv. N. Titulescu, nr.187, departament Achizitii, etaj 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
La data, ora si locul de depunere a candidaturilor, prevazute in anuntul de participare, se vor depune numai documentele de calificare (precizate la cap. III.2.1 lit. a si b, III.2.2, III.2.3 lit a si b) insotite de documentele de prezentare (cap. IV.4.3: pct. 1, 2, 3, 4, 5), urmand ca ofertele tehnico-financiare sa fie depuse, numai de candidatii calificati, dupa primirea invitatiei de participare la negociere. In conformitate cu art. 116 si 117 din OUG nr. 34/2006 numar de operatori economici preconizat: 3. Numarul de operatori economici preconizat nu este limitativ. Autoritatea contractanta nu doreste limitarea participantilor. Toti candidatii calificati vor fi invitati la negocieri. Negocierile se vor desfasura in runde succesive cu fiecare participant in parte pana cand oferta preliminara nu mai poate fi imbunatatita.In cazul in care doi sau mai multi operatori economici clasati pe locul 1 au acelasi pret, pentru departajare, se va solicita depunerea unei noi oferte intr-un plic inchis, la o data care va fi anuntata. Preturile vor fi calculate cu maxim 2 zecimale. Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CEZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Str. N. Titulescu, nr.187, etaj 3, Departament Achizitii, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200769, Romania, Tel. +40 248523238, Email: [email protected], Fax: +40 372523810
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2013 14:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer