Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MAteriale sanitare


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
2.459.445 RON

Castigatorul Licitatiei: B. BRAUN AVITUM S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 148097/29.01.2014
Informatii anunt de participare asociat 143906
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetan de Urgenta "Mavromati" Botosani
Adresa postala: str. Marchian nr.11, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710211, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Fetchi, Tel. +40 231517150, Email: [email protected], Fax: +40 231517780, Adresa internet (URL): www.spitjudbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
MAteriale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul JUdetean de Urgenta Mavromati , strada Marchian nr. 11, Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Materiale sanitare pentru dializa, fire pentru sutura, tifon medical, seringi
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
33141114-2-Tifon medical (Rev.2)
33141310-6-Seringi (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
2, 459, 444.8RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S229-397531din26.11.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 2092 Denumirea: MATERIALE PENTRU DIALIZA
V.1) Data atribuirii contractului 21.01.2014
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
B. BRAUN AVITUM S.R.L.
Adresa postala: Remetea Mare, nr. 636, DN6, km 546+400dr, Localitatea: Remetea Mare, Cod postal: 307350, Romania, Tel. +40 256284905, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 256282988
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1054964.80 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 2098 Denumirea: MATRIALE SANITARE - FIRE DE SUTURA
V.1) Data atribuirii contractului 21.01.2014
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ROMBIOMEDICA S.R.L.
Adresa postala: str. Paris, nr. 49, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011815, Romania, Tel. +40 212302390, Email: [email protected], Fax: +40 212302390, Adresa internet (URL): www.rombiomedica.com
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 495648.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
Contract nr: 2141 Denumirea: MATERIALE SANITARE
V.1) Data atribuirii contractului 28.01.2014
V.2) Numarul de oferte primite 7
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
CRIO - 2 S.R.L.
Adresa postala: Str.PADURII, Nr. 6, BL.IAS, SC.C, AP.2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700397, Romania, Tel. +40 0232210959/ 0332800805/0232211689, Email: [email protected], Fax: +40 0332800805
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 403200.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
3, 4
Contract nr: 2142 Denumirea: SERINGI NEMOTO
V.1) Data atribuirii contractului 28.01.2014
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
TEHNOMED SERVICE S.R.L.
Adresa postala: STR. UNIRII, BL. 9 B, AP. 1, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120360, Romania, Tel. 0238719697, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0238719697
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 494080.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
5
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
A. PRECIZARI PRIVIND ATRIBUIREA CONTRACTELOR SUBSECVENTE: - atribuirea contractelor subsecvente se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru si de existenta creditelor bugetare aprobate; - autoritatea contractanta nu este obligata sa achizitioneze intreaga cantitate maxima estimata a acordului cadru. - atribuirea contractelor se va face trimestrial, minim 2 contract subsecvent / an; maxim 8 contracte subsecvente / an. B. AJUSTAREA PRETULUI CONTRACTULUI Formula de calcul pentru actualizarea valorilor produselor utilizand Indicele Preturilor de Consum (IPC) pentru marfuri nonalimentare: A= Suma initiala de actualizat * IPC / 100, unde: A= valoarea actualizata IPC= indicele preturilor de consum pentru marfuri nonalimentare, calculat de Institutul National de Statistica (www.INSSE.ro) Suma initiala de actualizat= pretul unitar prevazut in acordul cadru Nu se accepta ajustarea pretului in timpul derularii contractului subsecvent. C. OFERTELE CLASATE PE LOCUL I CU PRETURI EGALE - pentru departajare se ca solicita o noua oferta de pret prin intermediul SEAP.D. DURATA ACORDULUI CADRU - Acordul cadru poate inceta si in urmatoarele cazuri: - prin ajungerea la termen;
- prin acordul de vointa al partilor ;
- prin rezilierea de catre o parte ca urmare a neindeplinirii sau indeplinirii in mod necorespunzator a obligatiilor asumate prin prezentul acord ? cadru, de catre cealalta parte, cu notificare prealabila de 5 zile a partii in culpa;
- prin rezilierea de catre autoritatea contractanta ca urmare a licitatiilor desfasurate, la nivel national, de catre Ministerul Sanatatii pentru produsele care fac obiectul prezentului acord cadru. In acest sens se va transmite o notificare catre semnatarii acordului cadru.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Mavromati
Adresa postala: Str.Marchian nr.11, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710211, Romania, Tel. +40 231518812, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 231517780
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2014 14:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer