Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MEDICAMENTE SI MATERIALE SANITARE NECESARE CABINETULUI MEDICAL AL SH CURTEA DE ARGES


Anunt de participare (utilitati) numarul 104001/14.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  prin Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor nr. 82-84, Localitatea:  Curtea de Arges, Cod postal:  115300, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Contracte, Tel. 0248507289, In atentia:  Daniela Hanches, Email:  [email protected], Fax:  0248507238, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
MEDICAMENTE SI MATERIALE SANITARE NECESARE CABINETULUI MEDICAL AL SH CURTEA DE ARGES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cabinetul medical al SH C. de Arges, B-dul Basarabilor nr. 82-84, din orasul Curtea de Arges, Jud. Arges
Cod CPV(Rev.2) Lot 1:
33632100-0; 33616000-1, 33692700-4, 33675000-2,
33622100-7, 33661200-3; 33612000-3;33631400-6;
33141118-0; 33632100-0
Cod CPV(Rev.2) Lot 2:33141420-0, 33141310-6, 33141310-6, 33141118-0, 33696200-7
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MEDICAMENTE SI MATERIALE SANITARE NECESARE CABINETULUI MEDICAL AL SH CURTEA DE ARGES
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33632100-0 - Antiinflamatoare si antireumatismale (Rev.2)
33141310-6-Seringi (Rev.2)
33141420-0-Manusi chirurgicale (Rev.2)
33616000-1-Vitamine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini din Sectiunea II a Documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 25, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare? 240 lei ?pentru Lotul 1;? 260 lei-pentru Lotul 2
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.?DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic?, conform Anexei nr. 10 din Sectiunea III(neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificari si completari)
Completare in original2.Pentru persoane juridice romane2.1 Prezentare Certificat Constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor , in original sau copie legalizata.
2.2 Pentru persoane fizice romane (daca este cazul), Autorizatie de functionaresau altele echivalente, in original sau copie legalizata, Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si/sau copie dupa pasaport
3. Autorizatia de punere pe piata a produselor ofertate emisa de Ministerul Sanatatii valabila cel putin pana la data deschiderii ofertelor.
? Pentru operatorii economici participanti la proceduracare sunt DEALERIse solicita o autorizatie de la producatordin care sa rezulte ca are dreptul sa comercializeze produsele solicitate prin Caietul de sarcini, valabila cel putin pina la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livraride produsein ultimii 3 ani?, conform Anexei nr. 12 din Sectiunea III.
Lista vor cuprinde cel putin2 (doua) contracte care are ca obiect livrarea de produse de genul celor care se solicita in prezenta documentatie.Pentru contractele finalizate, cuprinse in Lista, se solicitadocumente constatatoare, emise in conformitate cu prevederile HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, caretrebuie sa contina informatii privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale (inclusiv prejudiciile create acestora, daca este cazul) de catre operatorul economicti care sa permita achizitorului evaluarea corecta a ofertantului.Achizitorul are dreptul de a se informa in legatura cu modul de indeplinire a contractelor de catre furnizor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
8234AG
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
12luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2010 11:30
Locul: Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor nr. 82-84, Curtea de Arges, Jud. Arges,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor.
Adresa postala:  Str. Stravropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021-310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti ? Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala:  Strada Victoriei, nr.22, ,Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110017, Romania, Tel. 0248-624494, Email:  [email protected], Fax:  0248-219947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic SH Curtea de Arges
Adresa postala:  B-dul Basarabilor nr. 82-84, , Jud. Arges, Localitatea:  Curtea de Arges, Cod postal:  115300, Romania, Tel. 0248507208, Email:  [email protected], Fax:  0248507238
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2010 13:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer