Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Mobilier de biblioteca 3


Anunt de participare numarul 113067/16.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Oradea
Adresa postala:  str. Universitatii nr.1, Oradea, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410087, Romania, Punct(e) de contact:  Ferenc Viktor, Tel. 0259/408751, Email:  [email protected], Fax:  0259/408751, Adresa internet (URL):  www.uoradea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Mobilier de biblioteca 3
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea din Oradea, str. Universitatii nr. 1, Oradea, Bihor
Biblioteca centrala
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Nr. crt. Denumire produs si dimensiuni
(L x l x h)in mm Cantitati(buc.)
1. ETAJERA 1 (800 x 300 x 2100) 12
2. ETAJERA 2 (800 x 400 x 2100) 5
3. DULAP CU 2 USI (1000 x 400 x 2100) 13
4. DULAP AFISE CU 2 USI (800 x 450 x 2100) 1
5. DULAP CU 3 USI 1 (1500 x 400 x 2100) 1
6. DULAP CU 3 USI 2 (1600 x 950 x 2100) 5
7. DULAP CU 4 USI (1800 x 400 x 2100) 2
8. ETAJERA CU DULAP (800 x 400 x 2100) 10
9. DULAP CU VITRINA (700 x 400 x 2100) 1
10. DULAP TIP COMODA (2000 x 600 x 1000) 1
11. DULAP CU BLAT TERMO (2200 x 600 x 900) 1
12. DULAP FISE TOPOGRAFICE - PERIODICE (750 x 500 x 1400) 1
13. SERTAR EVIDENTA ZILNICA - PERIODICE (400 x 500 x 100) 1
14. DULAP TIP VESTIAR (600 x 400 x 2100) 17
15. DULAP METALIC (900 x 450 x 2100) CU 2 USI 1
16. DULAP METALIC (900 x 450 x 1200) CU 6 CASETE 1
17. RECEPTIE GARDEROBA 1
18. MASCA CHIUVETA CU BLAT TERMO (1000 x 600 x 900) 1
19. MASA DREPTUNGHIULARA CU BLAT TERMO (2200 x 600 x 760) 1
20. MASA OVALA 1 (2000 x 1000 x 760) 1
21. MASA OVALA 2 (4800 x 1500 x 760) SALA MULTIMEDIA 1
22. MASA P.C. (850 x 700 x 760) SALA MULTIMEDIA 24
23. MASA LECTURA (850 x 700 x 760) 8
24. MASA DEPOZIT PERIODICE (1200 x 600 x 760) 1
25. MASA SEMINAR (1350 x 800 x 760) 17
26. BIROU PERSONAL (1200 x 700 x 760) 25
27. PRELUNGIRE BIROU (700 x 700 x 760) 25
28 CORP 1 (500 x 500 x 700)25
29. CORP 2 (500 x 500 x 760) 14
30. CORP 3 (600 x 400 x 1000) 2
31. CORP SUPORT CD - DVD 8
32. CARUCIOARE CARTE 8
33. SCAUNE METALICE TIP CONFERINTA 35
34. SCAUNE METALICE TIP CONFERINTA CU MASUTA RABATABILA 40
35. SCAUN DIRECTORIAL 1
36. SCAUNE TIP FOTOLIU 6
37. SCAUNE OFICIU PERSONAL 12
38. MODUL BANCHETA HOL18
39. CUIER METALIC NEGRU 12
40. PLACA SUPORT 5
41. SUPORT INCLINAT PENTRU PICIOARE 30
42. STALPI INOX DELIMITARESPATIU 14
43. PROTECTIE PERETE 5
44. PANOU AFISAJ DESPARTITOR DIN PLEXIGLAS CU RAMA DIN INOX 1 (4300 x 1000)4
45. PANOU AFISAJ DESPARTITOR DIN PLEXIGLAS CU RAMA DIN INOX 2 (4300 x 2100)4
46. DUBLUPANOU AFISAJ4
47. DESPARTITOARE LATERALE PENTRU RAFTURI 900
48. RAFTURI CARTE simplu acces 3 module 1
49. RAFTURI CARTE dublu acces 1 modul 7
50. RAFTURI CARTE dubluacces 2 module 2
51. RAFTURI CARTE dubluacces 3 module 1
52. RAFTURI CARTE dubluacces 4 module 3
53. RAFTURI CARTE dubluacces 5 module 2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39155000-3 - Mobilier de biblioteca (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. crt. Denumire produs si dimensiuni
(L x l x h)in mm Cantitati(buc.)
1. ETAJERA 1 (800 x 300 x 2100) 12
2. ETAJERA 2 (800 x 400 x 2100) 5
3. DULAP CU 2 USI (1000 x 400 x 2100) 13
4. DULAP AFISE CU 2 USI (800 x 450 x 2100) 1
5. DULAP CU 3 USI 1 (1500 x 400 x 2100) 1
6. DULAP CU 3 USI 2 (1600 x 950 x 2100) 5
7. DULAP CU 4 USI (1800 x 400 x 2100) 2
8. ETAJERA CU DULAP (800 x 400 x 2100) 10
9. DULAP CU VITRINA (700 x 400 x 2100) 1
10. DULAP TIP COMODA (2000 x 600 x 1000) 1
11. DULAP CU BLAT TERMO (2200 x 600 x 900) 1
12. DULAP FISE TOPOGRAFICE - PERIODICE (750 x 500 x 1400) 1
13. SERTAR EVIDENTA ZILNICA - PERIODICE (400 x 500 x 100) 1
14. DULAP TIP VESTIAR (600 x 400 x 2100) 17
15. DULAP METALIC (900 x 450 x 2100) CU 2 USI 1
16. DULAP METALIC (900 x 450 x 1200) CU 6 CASETE 1
17. RECEPTIE GARDEROBA 1
18. MASCA CHIUVETA CU BLAT TERMO (1000 x 600 x 900) 1
19. MASA DREPTUNGHIULARA CU BLAT TERMO (2200 x 600 x 760) 1
20. MASA OVALA 1 (2000 x 1000 x 760) 1
21. MASA OVALA 2 (4800 x 1500 x 760) SALA MULTIMEDIA 1
22. MASA P.C. (850 x 700 x 760) SALA MULTIMEDIA 24
23. MASA LECTURA (850 x 700 x 760) 8
24. MASA DEPOZIT PERIODICE (1200 x 600 x 760) 1
25. MASA SEMINAR (1350 x 800 x 760) 17
26. BIROU PERSONAL (1200 x 700 x 760) 25
27. PRELUNGIRE BIROU (700 x 700 x 760) 25
28 CORP 1 (500 x 500 x 700)25
29. CORP 2 (500 x 500 x 760) 14
30. CORP 3 (600 x 400 x 1000) 2
31. CORP SUPORT CD - DVD 8
32. CARUCIOARE CARTE 8
33. SCAUNE METALICE TIP CONFERINTA 35
34. SCAUNE METALICE TIP CONFERINTA CU MASUTA RABATABILA 40
35. SCAUN DIRECTORIAL 1
36. SCAUNE TIP FOTOLIU 6
37. SCAUNE OFICIU PERSONAL 12
38. MODUL BANCHETA HOL18
39. CUIER METALIC NEGRU 12
40. PLACA SUPORT 5
41. SUPORT INCLINAT PENTRU PICIOARE 30
42. STALPI INOX DELIMITARESPATIU 14
43. PROTECTIE PERETE 5
44. PANOU AFISAJ DESPARTITOR DIN PLEXIGLAS CU RAMA DIN INOX 1 (4300 x 1000)4
45. PANOU AFISAJ DESPARTITOR DIN PLEXIGLAS CU RAMA DIN INOX 2 (4300 x 2100)4
46. DUBLUPANOU AFISAJ4
47. DESPARTITOARE LATERALE PENTRU RAFTURI 900
48. RAFTURI CARTE simplu acces 3 module 1
49. RAFTURI CARTE dublu acces 1 modul 7
50. RAFTURI CARTE dubluacces 2 module 2
51. RAFTURI CARTE dubluacces 3 module 1
52. RAFTURI CARTE dubluacces 4 module 3
53. RAFTURI CARTE dubluacces 5 module 2
Valoarea estimata fara TVA: 133, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: in cuantum de 1330 ronGarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondurile bugetului de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat inainte de depunerea ofertelor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatul constatator precum si Certificatul de inregistrare fiscalaeliberat de Oficiul Registrului Comertului, Formularul ?Informatii generale?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale livrari/prestatii/lucrari in
ultimii 3 ani, Fisa experienta Similara Istoricul litigiilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
70%
70
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica - termen livrare
30%
30
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.12.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.01.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 07.03.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2011 18:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Tribunalul Bihor
Adresa postala:  PARCUL TRAIAN NR. 10, Localitatea:  ORADEA, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259426881, Fax:  0259426881
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data publicarii actelor considerate nelegale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Oradea
Adresa postala:  STR. UNIVERSITATII NR. 1, Localitatea:  ORADEA, Cod postal:  410087, Romania, Tel. 0259408152, Email:  [email protected], Fax:  0259408152, Adresa internet (URL):  www.uoradea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2010 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer