Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Mobilier metalic pentru arhiva


Anunt de participare numarul 39672/23.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Palangean Daniela, Tel.021.3152520, Email: [email protected], Fax: 0213152520
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
Altele: Cadastru si Publicitate Imobiliara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Mobilier metalic pentru arhiva
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Oficiile de cadastru si publicitate imobiliara (OCPI) din fiecare resedinta de judet din tara, precum si birourile de cadastru si publicitate imobiliara (BCPI) de pe raza acestor judete.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 4, 260, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea individuala a contractelor subsecvente ce urmeaza a fi atribuite: minim: 10.000 euro, fara TVA; maxim: 2.500.000 euro, fara TVA, cu mentiunea ca aceste valori se vor incadra in limita bugetului aprobat pentru anul respectiv.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea urmatoarelor articole de mobilier metalic:
1. Sistem de rafturi mobile Varianta A2. Sistem de rafturi mobile Varianta B3. Corp cu 10 sertare format A04. Fiset cu usi rulou Varianta A5. Fiset cu usi rulou Varianta B6. Carucior pentru arhiva
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36121161-1 - Dulapuri de arhivare din metal (Rev.1)
35411000-8-Carucioare (Rev.1)
36121251-9-Dulapuri de arhivare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Mobilier metalic pentru arhiva
Valoarea estimata fara TVA: 4, 260, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiile de participare vor fi depuse in lei: 105.000 lei sau in euro: 30.000 euro.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea acestor produse se va face din venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Dupa caz, forma juridica pe care trebuie sa o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: acord de asociere autentificat la notariat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind eligibilitatea (referitor la art. 180, OUG 34/2006);b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, OUG 34/2006;
c) Imputernicire legala pentru semnatarul ofertei;
d) Declaratie privind protectia muncii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
b)Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
c)Fisa de informatii generale despre ofertant;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizarea ofertantului: Pentru operatorii economici altii decat producatorii, prezentarea unei autorizari din partea producatorului/ producatorilor referitoare la dreptul operatorului economic de a comercializa produsul/ produsele respective;
2. Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani (2005 2007): 3. Informatii privind subcontractantii cu minim 10% din valoarea ofertei;
4. Informatii privind asociatii (unde este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta in derularea a cel putin 1 contract similar (livrare si instalare sisteme de rafturi mobile, corp), finalizat in perioada 2005 2007, in valoare de 200.000 euro sau echivalentul in lei a 200.000 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2008 10:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.03.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2008 11:00
Locul: ANCPI, Splaiul Independentei 202 A, et. 1, camera 3 (Sala de Consiliu), sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor care doresc sa participe la sedinta publica de deschidere a ofertelor vor prezenta imputernicire scrisa in acest sens, semnata de persoana care a semnat oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
1. Documentatia de atribuire este atasata la prezentul anunt si poate fi descarcata de la butonul: "Documentatie si clarificari". Eventualele clarificari la documentatia de atribuire vor fi publicate si vor putea fi accesate la acelasi buton mentionat mai sus.2. Solicitari de clarificari se primesc pana la 10.01.2008.Clarificari se transmit pana la 11.01.2008.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt prevazute la art. 272 + 280(5) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANCPI, Directia Juridica
Adresa postala: Splaiul Independentei 202A, parter, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Tel.(+4)021 3176283, Fax: (+4)021 3165224, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2007 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer