Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Mobilier pentru cladirile Regiei Nationale a Padurilor - Romsilva - sediul central si centru de pregatire profesionala -din str. Petricani nr. 9


Anunt de participare numarul 138501/31.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: Sediul central al Regiei Nationale a Padurilor, Tel. +40 213171005, In atentia: Robu Daniel Vasile, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Mobilier pentru cladirile Regiei Nationale a Padurilor - Romsilva - sediul central si centru de pregatire profesionala -din str. Petricani nr. 9
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Central al Regiei Na?ionale a Padurilor ? Romsilva din st. Petricani nr. 9, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
canapele, scaune, birouri, biblioteci, comoda, cuier
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39130000-2 - Mobilier de birou (Rev.2)
39112000-0-Scaune (Rev.2)
39121100-7-Birouri (Rev.2)
39122200-5-Biblioteci (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform anexa
Valoarea estimata fara TVA: 930, 084.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 18.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelorModul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrumentde garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelorIn cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile Regiei Nationale a Padurilor Romsilva (R1590120, J40/450/1991): cont RO20BRDE410 SV54016774100 ? BRD P-ta Romana; RO68RZBR0000060000681176 ? Raiffeisen Bank P-ta Romana, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc) sa fie scanata si postata pe SEAP in fisier separat denumit ?Garantie de participare? impreuna cu documentele de calificare si oferta tehnica.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:4710, 08 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale.Modul de restituire a garantiei de participare: - Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrumentde garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie de buna executie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii de finantare ale Regiei Nationale a Padurilor - Romsilva
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);
i) Se va completa formularul: Declaratie privind eligibilitatea.
Cerinta nr. 2
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica); operatorii economici participanti la procedura in calitate de terti sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit. a), c1) si d).
Se va completa, dupa caz, formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele: Informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa prezinte:
- certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelorsi altor creante bugetare, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente al etarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente).Cerinta nr. 3
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori, subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 .(incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)i) Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006.
Persoane cu functie de decizie in cadrul Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva: Adam Craciunescu, Mohanu Gheorghe, Liviu Pavel, Gabriela Gatu, Sabin Bratu, Daniel Robu, Adrian Musuroi, Florentina Prisacaru, Bogadn Dumitrescu, Alina Suciu, Jean Visan, Nica Marius, Sorin Florea, Stanescu Stefan, Laurentiu Cristian Paduraru, Sorin Ciobanu, Ana Titu. Cerinta nr. 1
Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a furniza produsele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
i) Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar furnizare produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni:
- cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau-societatea se afla in incapacitate de plata.
ii) pentru persoane fizice romane: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
iii)pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederilelegale din tara de rezidenta a operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 1.800.000 lei
Documente obligatorii:
1. Se va completat medie cifre de afaceri globale in formularul: Informatii general.
Se va declara cifra de afaceri pe ultimii trei ani atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE:
2009:4, 2399 lei/euro
2010:4, 2122lei/euro
2011:4, 2349 lei/euroCifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte un contract prin care sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani mobilier de birou in valoare de 500.000 lei.
Documente obligatorii:
1. Se va completa formularul Lista principalelor furnizari de produse similare din ultimii trei ani.
2. Pentru contractul care sustine indeplinirea cerintei nr. 1 se va completa formularul ?Fisa de informatii privind experienta similara?.Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea unui contract care este/nu este finalizat, dar pentru care se poate face dovada ca s-au efectuat, pana la data depunerii ofertei, livrari potrivit cerintei 1. Contractul va fi insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar (Ex: proces verbal de receptie, document constatator, recomandare ...). Daca beneficiarul este client privat si din motive obiective nu se poate obtine o confirmare din partea acestuia ofertantul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere.
In cazul in care contractele sunt incheiate in alta moneda decat in lei, echivalenta in lei se va face pe baza cursului mediu anual comunicat de Banca Centrala Europeana (BCE).Echivalenta lei/euro se va face dupa urmatorul curs mediu anual comunicat de BCE:
2009:4, 2399 lei/euro
2010:4, 2122lei/euro
2011:4, 2349 lei/euro
Pentru contractee finalizate in anul in curs sau aflate in curs de derulare, transformarea in lei, se va face la cursurile de schimb publicate de Banca Centrala Europeana valabile in ziua publicarii in SEAP a anuntului de participare.
Cerinta 2
Info ref la utilaje, instalati, echipamente tehnice de care poate dispune operator ec pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Ofertant trebuie sa de?ina urmatoarele echipamente sau echivalente: masina de croit in parchet, ma?ina de aplicat cant ABS, centru de prelucrare cu comanda numerica tip linie NESTING sau echivalent in 5 axe, soft licentiat dedicat pentru proiectare mobilier cu modul CAM sau echivalent inclus pentru comanda liniiilor tehnologice, soft gestionare a produc?iei, presa vacumatica cu membrana folosita pentru laminarea la cald, cabina de pulverizat, presurizata cu perete filtrant umed, spa?iu de uscare presurizat ?i temperatura controlata. Documente obligatorii:
i. Se va prezenta completat formularul Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada prin orice tip de document ca detine echipamentele, instalatiile, utilaje solicit la cerinta 2
Cerinta nr. 3
Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Documente obligatorii:
Se va prezenta completat formularul Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Cerinta nr. 4
Ofertantul va prezenta mostre in vederea stabilirii conformitatii produselor ce fac obiectul contractului cu caietul de sarcini, pentru urmatoarele elemente de mobilier: scaun vizitator, scaun birou, scaun sedinte, scaun directorial, birou functional tip ?L?, dulap semiinaltime; Mostrele vor fi predate cu proces verbal de predare-primire si vor fi depozitate la sediul Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva din str. Petricani nr. 9A. Mostrele depuse de ofertantii neca?tigatori vor fi restituite dupa semnarea contractului cu ofertantul castigator. Mostrele ofertantului castigator vor fi pastrate de autoritatea contractanta. Mostrele trebuie sa poarte etichete adezive cu denumirea mobilierului, denumirea ofertantului, semnatura, denumirea in clar a celui ce semneaza si stampila.
Cerinta nr. 5
Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor.Cerinta obligatorie:
i)Se va completa formularul: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si activitatile care sunt executate de acestia.
ii)Se va completa de catre fiecare subcontractant formularele: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Informatii generale, Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006
ii) In cazul in care ofertantul nu apeleaza la subcontractanti pentru indeplinirea contractului, formularul se completeaza cu ?NU ESTE CAZUL?
Cerinta nr. 6
In cazul unei asocieri, ofertantii trebuie sa prezinte un acord de asociere in conformitate cu modelul din documentatie.
In cazul in care oferta depusa de o asociere de mai multi operatori economici va fi declarata castigatoare, contractul de asociere va fi legalizat siva fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
25124/25.07.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2012 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Comunic privind rezultat procedurii va fi transmis pe SEAP si prin utilizarea uneia din urmatoarele modalitati de comunic: fax/e-mail/posta.Daca din motive tehnice exclusiv legate de perform tehnice ale SEAP, nu e posibila transmitere in format electronic prin SEAP, documentele respective se transmit autoritatii contractante in forma scrisa prin fax la nr 0213169745 sau vor fi depuse la Secretariatul General al Romsilva, etajul 3, Bd Magheru 31, Sector 1, Bucuresti.Autorit contract are dreptul de a solicita ofertantilor, in circumst exceptional, inainte de expirarea perioadei de valab a ofertei, prelungirea acestei perioade. In cazul extinderii perioadei de valab a ofertei perioada de valab a garantiei de particip va fi prelungita in mod corespunzator. Ofert are obligatia de a comunica autoritatii contract daca este sau nu de acord cu prelung perioadei de valab a ofertei.Ofert care nu este de acord cu prelung perioadei de valab a ofertei se considera ca si-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare.In situatia in care doi sau mai multi operatori economici ale caror oferte au fost declarate admisibile din punct de vedere juridic, tehnic si economico-financiar de catre autorit contract, au ofertat preturi egale, autorit contract va declara castigator ofertantul care va oferi produselor durata de garantie cea mai mare.Ofert va prezenta o decl prin care accepta clauzele contractuale cuprinse in modelul de contract din documentatia de atribuire. Eventualele propuneri de modificare/completare/eliminare de clauze contractuale vor fi transmise autoritatii contractante insotite de justificari, respectand termenele prevazute de art. 78-79 din OUG 34/2006.Mostrele se prezinta pana cel tarziul la data/ora limita de depunere a ofertelor.Info ref la impozitare se pot obtine de pe www.mfinante.ro.Info ref la protectia mediului se pot obtine de pe www.mmediu.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA, Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213171005, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2012 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer