Licitatie Publica - ?Mobilier scolar si accesorii pentru imobil Utilaj Tehnologic Textil si Mecatronica "
Anunt de participare numarul 114600/27.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: Prof.dr.doc. DIMITRIE MANGERON NR.67-Facultatea de Mecanica, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Mariana OLARU, Tel. 0232278680/2196, In atentia: Mariana Olaru, Email: [email protected], Fax: 0232233360, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior tehnic de stat
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Mobilier scolar si accesorii pentru imobil Utilaj Tehnologic Textil si Mecatronica "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi Iasi - Facultatea de Mecanica - imobil Utilaj Tehnologic Textil si Mecatronica
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1 -Masa laborator mica1200x600x800 =104 buc.; Masa laborator mare: 1800x600x800=163 buc.; Birou calculator individual: 1000x650x750=113 buc.; Catedra 1800x650x750=29 buc.; Scaun vizitator fix=664 buc.; Scaun directorial ergonomic=16 buc.; Scaun cu spatar, schelet metallic=304 buc.; Cuier 4 agatatori: 1000x250x2050= 24 buc. Cuier 15 agatatori 1000x250x2050= 50 buc.; Dulap 2 usi+raft: 715x400x2450= 99 buc.; Dulap haine 715x400x2450 = 23 buc.; Birou calculator1400x650x750= 25 buc.; Birou calculator colt: 2050x650/2050x750= 15 buc.; Corp mobil 3 sertare: 400x450x600= 31 buc.; Masa pentru echipamente cu 4 sertare: 1160x760x850= 7 buc.; Masa pentru echipamente cu 4 sertare
2000x600x850= 1 buc.; Masa pentru echipamente cu 4 sertare: 2000x600x850 cu blat rezistent la agenti chimic = 3 buc.;LOT 2-Dulap metalic tip fiset: 800x350x1800 = 7 buc;
LOT 3- Tabla scris: 2400x1200 = 43 buc;LOT 4- Jaluzele verticale = 700 mp.
Produsele ce vor fi contractate in acesta procedura de achizitie sunt necesare dotarii imobilului Utilaj Tehnologic Textil si Mecatronica, obiectiv de investitii cu punere in functiune dupa data intrarii in vigoare a OUG 34/2009- spatii invatamant si cercetare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39181000-4 - Mese de lucru de laborator (Rev.2)
30195500-7-Table de scris cu creta sau accesorii (Rev.2)
39113000-7-Diverse scaune (Rev.2)
39132200-8-Fisiere (Rev.2)
39515440-1-Jaluzele verticale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Masa laborator mica1200x600x800 =104 buc.; Masa laborator mare: 1800x600x800=163 buc.; Birou calculator individual: 1000x650x750=113 buc.; Catedra 1800x650x750=29 buc.; Scaun vizitator fix=664 buc.; Scaun directorial ergonomic=16 buc.; Scaun cu spatar, schelet metallic=304 buc.; Cuier 4 agatatori: 1000x250x2050= 24 buc. Cuier 15 agatatori 1000x250x2050= 50 buc.; Dulap 2 usi+raft: 715x400x2450= 99 buc.; Dulap haine 715x400x2450 = 23 buc.; Birou calculator1400x650x750= 25 buc.; Birou calculator colt: 2050x650/2050x750= 15 buc.; Corp mobil 3 sertare: 400x450x600= 31 buc.; Masa pentru echipamente cu 4 sertare: 1160x760x850= 7 buc.; Masa pentru echipamente cu 4 sertare
2000x600x850= 1 buc.; Masa pentru echipamente cu 4 sertare: 2000x600x850 cu blat rezistent la agenti chimic = 3 buc.; Dulap metalic tip fiset: 800x350x1800 = 7 buc;Tabla scris: 2400x1200 = 43 buc; Jaluzele verticale = 700 mp.
Produsele ce vor fi contractate in acesta procedura de achizitie sunt necesare dotarii imobilului Utilaj Tehnologic Textil si Mecatronica, obiectiv de investitii cu punere in functiune dupa data intrarii in vigoare a OUG 34/2009- spatii invatamant si cercetare.
Valoarea estimata fara TVA: 397, 188.12RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.04.2011 pana la 23.05.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 7943 RON(in anexa B GP defalcata pe loturi); Garantie buna executie 5% din valoarea contractului de furnizare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa fin. contract. furnizare: BUGET ? INVESTITII anul 2011, obiectiv invest. Spatii invatamantUtilaj Tehnologic Textil - Mecatronica, punere funct. dupa data intrarii in vigoare a OUG 34/2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta in prezentarea documentelor mentionatein anunt si documentatia de atribuire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta in prezentarea documentelor mentionatein anunt si documentatia de atribuire si mostrelor solicitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Invitatie part. LE ca etapa finala se va transmite electronic in data de 22.03.2011.Licitatie electronica in doua runde: runda Ipe data de 24.03.2011sirunda II pe data de 28.03.2011
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1206/24.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.05.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.03.2011 11:00
Locul: Sala Consiliu Fac. Mecanica, Universitatea Tehnica ?Ghe. Asachi? Iasi, prof.dr.doc. D.Mangeron 43
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai universitatii numiti prin Decizie Rector si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea tehnica Gheorghe Asachi Iasi - Oficiul Juridic - jr. Mirela troia
Adresa postala: Str. prof.dr.doc. dimitrie Mangeron nr. 43, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel. 023227860/2534, Fax: 0232216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.01.2011 09:08