Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Mobilier scolar si accesorii pentru imobil Utilaj Tehnologic Textil si Mecatronica "


Anunt de participare numarul 114600/27.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala:  Prof.dr.doc. DIMITRIE MANGERON NR.67-Facultatea de Mecanica, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700050, Romania, Punct(e) de contact:  Mariana OLARU, Tel. 0232278680/2196, In atentia:  Mariana Olaru, Email:  [email protected], Fax:  0232233360, Adresa internet (URL):  www.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior tehnic de stat
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Mobilier scolar si accesorii pentru imobil Utilaj Tehnologic Textil si Mecatronica "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi Iasi - Facultatea de Mecanica - imobil Utilaj Tehnologic Textil si Mecatronica
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1 -Masa laborator mica1200x600x800 =104 buc.; Masa laborator mare: 1800x600x800=163 buc.; Birou calculator individual: 1000x650x750=113 buc.; Catedra 1800x650x750=29 buc.; Scaun vizitator fix=664 buc.; Scaun directorial ergonomic=16 buc.; Scaun cu spatar, schelet metallic=304 buc.; Cuier 4 agatatori: 1000x250x2050= 24 buc. Cuier 15 agatatori 1000x250x2050= 50 buc.; Dulap 2 usi+raft: 715x400x2450= 99 buc.; Dulap haine 715x400x2450 = 23 buc.; Birou calculator1400x650x750= 25 buc.; Birou calculator colt: 2050x650/2050x750= 15 buc.; Corp mobil 3 sertare: 400x450x600= 31 buc.; Masa pentru echipamente cu 4 sertare: 1160x760x850= 7 buc.; Masa pentru echipamente cu 4 sertare
2000x600x850= 1 buc.; Masa pentru echipamente cu 4 sertare: 2000x600x850 cu blat rezistent la agenti chimic = 3 buc.;LOT 2-Dulap metalic tip fiset: 800x350x1800 = 7 buc;
LOT 3- Tabla scris: 2400x1200 = 43 buc;LOT 4- Jaluzele verticale = 700 mp.
Produsele ce vor fi contractate in acesta procedura de achizitie sunt necesare dotarii imobilului Utilaj Tehnologic Textil si Mecatronica, obiectiv de investitii cu punere in functiune dupa data intrarii in vigoare a OUG 34/2009- spatii invatamant si cercetare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39181000-4 - Mese de lucru de laborator (Rev.2)
30195500-7-Table de scris cu creta sau accesorii (Rev.2)
39113000-7-Diverse scaune (Rev.2)
39132200-8-Fisiere (Rev.2)
39515440-1-Jaluzele verticale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Masa laborator mica1200x600x800 =104 buc.; Masa laborator mare: 1800x600x800=163 buc.; Birou calculator individual: 1000x650x750=113 buc.; Catedra 1800x650x750=29 buc.; Scaun vizitator fix=664 buc.; Scaun directorial ergonomic=16 buc.; Scaun cu spatar, schelet metallic=304 buc.; Cuier 4 agatatori: 1000x250x2050= 24 buc. Cuier 15 agatatori 1000x250x2050= 50 buc.; Dulap 2 usi+raft: 715x400x2450= 99 buc.; Dulap haine 715x400x2450 = 23 buc.; Birou calculator1400x650x750= 25 buc.; Birou calculator colt: 2050x650/2050x750= 15 buc.; Corp mobil 3 sertare: 400x450x600= 31 buc.; Masa pentru echipamente cu 4 sertare: 1160x760x850= 7 buc.; Masa pentru echipamente cu 4 sertare
2000x600x850= 1 buc.; Masa pentru echipamente cu 4 sertare: 2000x600x850 cu blat rezistent la agenti chimic = 3 buc.; Dulap metalic tip fiset: 800x350x1800 = 7 buc;Tabla scris: 2400x1200 = 43 buc; Jaluzele verticale = 700 mp.
Produsele ce vor fi contractate in acesta procedura de achizitie sunt necesare dotarii imobilului Utilaj Tehnologic Textil si Mecatronica, obiectiv de investitii cu punere in functiune dupa data intrarii in vigoare a OUG 34/2009- spatii invatamant si cercetare.
Valoarea estimata fara TVA: 397, 188.12RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.04.2011 pana la 23.05.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 7943 RON(in anexa B GP defalcata pe loturi); Garantie buna executie 5% din valoarea contractului de furnizare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa fin. contract. furnizare: BUGET ? INVESTITII anul 2011, obiectiv invest. Spatii invatamantUtilaj Tehnologic Textil - Mecatronica, punere funct. dupa data intrarii in vigoare a OUG 34/2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate?Formularul 4 - Sectiunea IV;declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din ordonanta (Formularul5 - Sectiunea IV; Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? (Formularul 6 ? Sectiunea V); certificat de atestare fiscala D.G.F.P.;certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;copie stampilata si semnata ?conform cu originalul? dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat constatator emis deOf.Reg. Com. ?Formularul 7 - Sectiunea IV; Documentul solicitat se prezinta in original sau copie legalizata si in termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani si asigurarea riscului profesional, sau alte documente echivalente inregistrate de organele competente.(Fomularul 8 - Sectiunea IV)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta in prezentarea documentelor mentionatein anunt si documentatia de atribuire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista pricipalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (Formularul 9 ?Sectiunea IV); Declaratie privind livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (Formularul 10 ?Sectiunea IV) Pentru LOT 1 : minim 1 copie contract si recomandare in original fara a se solicita o valoare minima;Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare; Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii (Formularul 11 ? Sectiunea IV); Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;Pentru LOT 1 : Copie certificat ISO 9001 sau echivalent/ autorizarea pentru livrarea produselor, insotita de mentiunea conform cu originalul; Copie certificat ISO 14001 sau echivalent, insotita de mentiunea conform cu originalul; Copie certificat OHSAS 18001 sau echivalent, insotita de mentiunea conform cu originalul. Pentru LOT 3 : Copie certificat ISO 9001 sau echivalent/ autorizarea pentru livrarea produselor, insotita de mentiunea conform cu originalul; Mostre de material dimensiuni 200x200 din MDF 19 mm respectiv MDF 25 mm furniruite cu furnir estetic culoare mahon, lacuite in minim 4 straturi, frezate conform fig. 1 respectiv fig. 2 din sectiunea III/ Caietul de sarcini; Se vor prezenta obligatoriu mostre pentru jaluzele verticale textile(material si culoare).Lista cuprinzand subcontractantii?Formularul 12 - Sectiunea IV-daca este cazul; Declaratie a ofertantului privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?Formularul 13 - Sectiunea IV - daca estecazul; subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din contract vor prezenta Declaratie ? Fisa informatii generale ? Formularul 8 ? Sectiunea IV si toate cerintele/documentele impuse ofertantilor la capacitatea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta in prezentarea documentelor mentionatein anunt si documentatia de atribuire si mostrelor solicitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Invitatie part. LE ca etapa finala se va transmite electronic in data de 22.03.2011.Licitatie electronica in doua runde: runda Ipe data de 24.03.2011sirunda II pe data de 28.03.2011
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1206/24.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.05.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.03.2011 11:00
Locul: Sala Consiliu Fac. Mecanica, Universitatea Tehnica ?Ghe. Asachi? Iasi, prof.dr.doc. D.Mangeron 43
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai universitatii numiti prin Decizie Rector si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea tehnica Gheorghe Asachi Iasi - Oficiul Juridic - jr. Mirela troia
Adresa postala:  Str. prof.dr.doc. dimitrie Mangeron nr. 43, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700050, Romania, Tel. 023227860/2534, Fax:  0232216853, Adresa internet (URL):  www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.01.2011 09:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer