Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE BULEVARDUL PETROLULUI, MUNICIPIUL PLOIESTI


Anunt de participare numarul 62616/01.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100008, Romania, Punct(e) de contact: Corina Mihaela Ilinca, Tel.0244516699, int. 303, Email: [email protected], Fax: 0244510736, Adresa internet (URL): www.ploiesti.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria municipiului Ploiesti - Serviciul Reparatii si Investitii Drumuri
Adresa postala: str. Emile Zolla, nr. 8, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Reparatii si Investitii Drumuri, Tel.0244/516699, int. 177, In atentia: Sef Serv. Mihaela Iamandi, Email: [email protected], Fax: 0244/597884
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria municipiului Ploiesti - Serviciul Reparatii si Investitii Drumuri
Adresa postala: str. Emile Zolla, nr. 8, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Reparatii si Investitii Drumuri, Tel.0244/516699, int. 177, In atentia: Sef Serv. Mihaela Iamandi, Email: [email protected], Fax: 0244/597884
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura Primariei municipiului Ploiesti
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2, intrarea D, parter, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100008, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel.0244/516699, int. 480
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE BULEVARDUL PETROLULUI, MUNICIPIUL PLOIESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bulevardul Petrolului este situat in partea sudica a municipiului Ploiesti, fiind delimitat de strazile Mimiului si Rafov.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de modernizare a Bulevardului Petrolului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.1)
45232130-2-Canalizare de ape pluviale (Rev.1)
45233221-4-Lucrari de marcaj rutier (Rev.1)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.1)
45233300-2-Lucrari de fundatie pentru autostrazi, sosele, drumuri si trotuare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita executia lucrarilor de modernizare a Bulevardului Petrolului din municipiul Ploiesti conform specificatiilor tehnice prevazute in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 000, 000 si 3, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea de lucrari suplimentare cf. art. 122 din O.U.G. nr. 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 43500 lei; Garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului, fara TVA, constituita prin retineri succesive din facturile partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credit BCR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractare/asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat si bugetul local; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2007; Fisa de informatii generale cuprinzand cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani; Obligatii contractuale in desfasurare.
In cazul depunerii unei oferte comune, siuatia economico-financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, insotita de contracte, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii; Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate; Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (CV-uri); Prezentarea Responsabilului Tehnic cu executia in domeniile II.1 si II.2 Drumuri (inclusiv copia legitimatiei pe care se poate citi valabilitatea acesteia); Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile, echipamente tehnice; Certificat de atestare statie betoane si statie mixturi asfaltice; Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/echivalent; Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14000/echivalent; Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de sanatate si securitate in munca OHSAS din seria 18000/ echivalent.
In cazul depunerii unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.
In cazul subcontractarii, se va prezenta Formularul D cu informatiile privind partea sau partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora.
In cazul depunerii unei oferte comune, se va prezenta acord/scrisoare preliminara de asociere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria Primariei sau prin ordin de plata in contul RO23TREZ5215006XXX000128 Trezoreria Ploiesti.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2008 12:00
Locul: Sediul Primariei municipiului Ploiesti, B-dul Republicii, nr. 2, etaj 3, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor, care vor prezenta imputernicire scrisa din partea societatii ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: str. Emile Zolla, nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Ploiesti - Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100008, Romania, Tel.0244/516699, int. 404
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2008 10:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer