Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare DN 67 C BENGESTI-SEBES KM 0+000-KM 148+414


Anunt de participare numarul 51431/07.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: CALEA SEVERINULUI, NR. 17, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel.0251.408.735, In atentia: NEDELCU DELIA, Email: [email protected], Fax: 0251.408.770, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro ; www.ted.europa.eu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare DN 67 C BENGESTI-SEBES KM 0+000-KM 148+414
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DN 67 C BENGESTI-SEBES KM 0+000-KM 148+414
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare DN 67 C BENGESTI-SEBES KM 0+000-KM 148+414 -executie lucrari si prestari servicii de proiectare (elaborare PTH, DDE, CS si asigurare AT) in sistem credit furnizor- in conditiile rambursarii creditului in 5 ani, incepand cu anul 2011, in rate anuale egale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
74276200-6-Servicii de asistenta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Listelor de cantitati
Valoarea estimata fara TVA: 883, 311, 540.34RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare = 2.500.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul multianual de investitii, in sistem credit-furnizor (in conditiile rambursarii creditului in 5 ani, incepand cu anul 2011, in rate anuale egale)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie, ce se va legaliza in cazul castigarii licitatiei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind calitatea de participant la procedura;Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) si care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor (sa fie emis cu cel mult 30 de zile calen-daristice inainte de data deschiderii ofertelor) . Se vor prezenta in original sau copie legalizata;Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului(in original sau copie legalizata)-emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor;Certificat de inregistrare/ Autorizatie de functionare in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.fisa de informatii generale anexata;
2.declararea cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2006, 2005);
3.Bilant contabil pe anii 2007, 2006, 2005 vizat si inregistrat la Organele competente;4. indicatorii economico-financiari la nivelul anului 2007, dupa cum urmeaza:
-lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100)
-solvabilitate patrimoniala(capital propriu/total pasiv x 100)
5. ofertantul trebuie sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru intreaga perioada de executie ofertata de acesta, conform graficului de executie.Pentru aceasta ofertantul trebuie sa prezinte fie:
- acordul de principiu al unei banci finantatoare privind incheierea unui contract de finantare a executiei lucrarii, prin sistem "credit- furnizor" (Valoarea minima a creditului furnizor trebuie sa fie egala cu valoarea ofertata inclusiv TVA si costul creditului furnizor.), fie: -dovada existentei altor mijloace financiare suficiente pentru a asigura executia lucrarii prin sistem "credit- furnizor" (extras de cont egal cu valoarea ofertata cu TVA), insotita de calculatia din care sa rezulte cum se asigura astfel finantarea executiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe anii 2007, 2006, 2005 solicitata este: 257.000.000 lei, reprezentand 72.114.035, 58 euro (1 euro = 3, 5638lei, la data de 22.04.2008 );2.Indicatorii economico-financiari la nivelul anului 2007, dupa cum urmeaza: -lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100)=100%-solvabilitate patrimoniala(capital propriu/total pasiv x 100)=30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Listaprincipalelor lucrari similare in ultimii 5ani;
2.1.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat, finalizat sau are in derulare , in ultimii 5 ani, cel putin 3 lucrari similare cu obiectivul supus licitatiei, respectiv lucrari de drumuri lasistemul rutier, in sistem de finantare credit-furnizor.2.2. De asemenea din cele 3 contracte solicitate anterior, cel putin unul trebuie sa fie finalizat si sa aiba o valoare de 143.267.637 lei, respectiv 40.200.807 euro .In acest sens se vor atasa contracte in copie, eventuale acte aditionale de modificare a valorii contractului daca exista, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, pentru contractele finalizatesi recomandarea din partea beneficiarului / clientului respectiv ( numai pentru alineatul 2.1 si 2.2 ).3. Lista contractelor de executie lucrari in derulare la data licitatiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat, finalizat sau are in derulare , in ultimii 5 ani, cel putin 3 lucrari similare cu obiectivul supus licitatiei, respectiv lucrari de drumuri lasistemul rutier, in sistem de finantare credit-furnizor.Plafonul valoric aferent celor 3lucrari similare trebuie sa fie cel putin egal cu429.802.910, 94 lei fara TVA, reprezentand 120.602.421, 84 euro la cursul specificat la punctul VIII.5, din cadrul fisei de date. Plafonul se poate realiza prin insumarea a cel mult 3 contracte de lucrari similare2.De asemenea din cele 3 contracte solicitate anterior, cel putin unul trebuie sa fie finalizat si sa aiba o valoare de 143.267.637 lei, respectiv 40.200.807 euro .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S64-086352 din 02.04.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 595 RON
Conditii si modalitate de plata: Cval documentatiei se achita la casieria DRDP Craiova, iar valoarea de 595 contine TVA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2008 10:30
Locul: Sediul DRDP Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Valoarea estimata fara TVA este compusa din :859.605.821, 88 lei-aferenta C+M si 23.705.718, 46 lei-aferenta proiectarii(proiect tehnic, detalii de executie, CS, asistenta tehnica). Studiul de Fezabilitate face parte integranta din documentatia de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel -sectia concencios administrativ si fiscal Craiova
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr.2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Maxim 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante (art.272/OUG 34/2006)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala: Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Tel.0251/408700, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2008 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer