Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare drum comunal DC 163 DN 15 Luieriu Sacalu de Padure, km 4+216 7+236


Anunt de participare numarul 65544/03.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BRINCOVENESTI(PRIMARIA BRINCOVENESTI)
Adresa postala: BRINCOVENESTI, JUD. MURES, NR. 303, Localitatea: Brancovenesti, Cod postal: 547130, Romania, Punct(e) de contact: FERENCZ ORDOG, Tel.0265/550112, Email: [email protected], Fax: 0265/550320, Adresa internet (URL): BRINCOVENESTI, JUD. MURES, NR. 303
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drum comunal DC 163 DN 15 Luieriu Sacalu de Padure, km 4+216 7+236
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Luieriu Sacalu de Padure
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare drum comunal DC 163 DN 15 Luieriu Sacalu de Padure, km 4+216 7+236
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233223-8 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MODERNIZARE 3, 02 KM DRUM COMUNAL
Valoarea estimata fara TVA: 3, 530, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE LA LICITATIE 42.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL VENITURILOR SI CHELTUIELILOR EVIDENTIATE IN AFARA BUGETULUI LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE-SUBCONTRACTARE CF. ART. 44 SI 45/OUG 34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe linga tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul
2.Autorizatia de functionare eliberata in conformitate cu prevederile legale. 3. Atestarea 3.din punct de vedere profesional in lucrari de drumuri
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007), vizate si inregistrate de organele competente.
2. Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie cel putin 1.500.000 lei
3. Scrisoare de bonitate din care sa rezulte urmatorii indicatori economici :
4. - Lichiditate generala(active circulante/datorii curente X 100 ) -incadrarea valorii indicatorului respectiv peste procentul de 100%.
5. -Solvabilitatea patrimoniala ( capital propriu / total pasiv X 100 ) - incadarea valorii indicatorului respectiv peste procentul de 30 %.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007), vizate si inregistrate de organele competente.2. Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie cel putin 1.500.000 lei3. Scrisoare de bonitate din care sa rezulte urmatorii indicatori economici :4. - Lichiditate generala(active circulante/datorii curente X 100 ) -incadrarea valorii indicatorului respectiv peste procentul de 100%.5. -Solvabilitatea patrimoniala ( capital propriu / total pasiv X 100 ) - incadarea valorii indicatorului respectiv peste procentul de 30 %.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se va completa Formularul privind capacitatea tehnica (Formularul nr. 5 din
Capitolul III al documentatiei de atribuire), ce va fi insotit de procese-verbale de
receptie la terminarea lucrarilor.
2. Se vor completa Formularul nr. 6 (Lista personalului cheie) si Formularul nr. 7
(Curriculum vitae) din Capitolul III al documentatiei de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Declaratia privind calitatea de participant la procedura formularul nr. 12 C.2. Contracte similare.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si realizat in ultimii cinci ani cel putin un contract de lucrari al carui obiect a fost executarea unor lucrari similare avand acelasi obiect cu cel al contractului cu o valoare egala sau mai mare de 500.000 lei, insotite de certificarea de buna executie din partea beneficiarului.3. Declaratie pe propria raspundere privind asigurarea de utilaje si echipamente tehnice necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari :4. -obligatoriu instalatie de preparare mixturi asfaltice cu o capacitate de minim 150 To / ora sau contract de furnizare mixturi asfaltice produse de o statie de tipul mentionat;5. -freza mecanica cu banda transportoare;6. - instalatie de curatat sub presiune;7. - perie mecanica;8.- mai mecanic;9. - cilindru compactor;10. - mijloace de transport specifice transportului de mixturi asfaltice;11. - raspanditor pentru emulsia bituminoasa cationica;12. - laborator autorizat de Inspectoratul de Stat in Constructii cf HG 808/2005.13. Mentiune: daca cele de mai sus sunt inchiriate ve-ti depune in copie si contractul de inchiriere.14. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului anfgajat si cel al cadrelor de conducere, in ultimii trei ani (declaratia va fi insotita de CV-urile personalului de conducere).15. Declaratie privind conducerea propusa pentru executarea lucrarii /( se va prezenta atestatulResponsabilului tehnic cu executia in domeniul Constructii rutiere , drumuri si poduri, II ( 1 si 2) si atestat pentru responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii drumuri, poduri, tunele, piste de aviatii, transport pe cablu, responsabililor cu asigurarea calitatiiCV-urile vor purta in clar numele si semnatura in original a persoanei respective.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.10.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2008 12:00
Locul: BRINCOVENESTI, NR. 303, JUD. MURES, SEDIUL PRIMARIEI BRINCOVENESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
LA DESCHIDERE OFERTANTII VOR O IMPUTERNICIRE SCRISA DIN PARTEA OPERATORULUI ECONOMIC PENTRU PREZENTAREA ACESTUIA LA DESCHIDEREA OFERTELOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONSTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CF. ART. 67/OUG 34 /2006, 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE ACTUL CONSIDERAT NELEGAL.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI BRINCOVENESTI - SECRETARIAT
Adresa postala: BRINCOVENESTI, NR. 303, Localitatea: BRINCOVENESTI, Cod postal: 547130, Romania, Tel.0265550115, Email: [email protected], Fax: 0265550320
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.10.2008 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer