Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUM JUDETEAN DJ107J FINISEL, DJ103V STOLNA PRIN ASFALTARE


Anunt de participare numarul 145811/13.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SAVADISLA (Primaria Comunei Savadisla)
Adresa postala: STRADA PRINCIPALA NR 35, Localitatea: Savadisla, Cod postal: RO407505, Romania, Punct(e) de contact: ANDREI TAMAS GEBE, Tel. +40 264374275, Email: [email protected], Fax: +40 264374433, Adresa internet (URL): www.savadisla.rural-portal.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUM JUDETEAN DJ107J FINISEL, DJ103V STOLNA PRIN ASFALTARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Savadisla: localitatile Savadisla, Finisel, Stolna
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MODERNIZARE DRUM JUDETEAN DJ107J FINISEL, DJ103V STOLNA PRIN ASFALTARE in localitatile Savadisla, Finisel, StolnaAvand in vedere ca devizul general nu contine diverse si neprevazute, suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este zero.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MODERNIZARE DRUM JUDETEAN DJ107J FINISEL, DJ103V STOLNA PRIN ASFALTARE a 6, 705 km drum conform documentelor anexate prezentului anunt.Valoarea minima a intervalului valorii estimate reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Avand in vedere ca devizul general nu contine diverse si neprevazute, suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este zero.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 150, 000 si 2, 790, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aut. contr. poate ach. ult. lucr. similare, conf. art. 122 lit. j. din OUG nr.34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 1 % din valoarea estimata a lucrarii fara TVA, adica 21.500 lei. Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 21.500 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari. Formular nr.IV/2) Garantia de participare se va constitui in lei. Perioada de valabilitate a GP este 90 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pentru o GP depusa in euro se va face la cursul de schimb valutar de 4, 4403 lei/Euro, al BNR, din data de 5 iulie 2013. Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor (nu se va pune in nici unul din plicurile interioare). In conf cu preved art.86 din HG 925/2006, GP se va constitui prin Virament bancar, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada precizata mai sus. GP trebuie sa fie irevocabila. In cazul unei asocieri Instrumentul de garantare va fi emis de catre unul din membrii asocierii in numele asocierii. Ofertantul care se incadreaza in categoria IMM si doreste sa beneficieze de preved art.16 din Legea 346/2004, respectiv reducerea cu 50% a cuantumului GP, va prezenta o Declaratie din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM (modelul de Declaratie se gaseste in Anexa 1 la Legea 346/2004). Declaratia va fi anexata actului care dovedeste constituirea GP. In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, reducerea se aplica daca fiecare din membrii asocierii se incadreaza in mod individual in categoria IMM. Data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda, va fi cursul de schimb BNR din data de 5 iulie 2013 Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractuluisi se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in acest caz garantia se va constitui prin retineri succesive din facturile inaintate la plata, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti, iar suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului de executie TVA inclus. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, fond de rulment
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular V/a1; ? Acorduri/contracte de asociere, acorduri/contracte de subcontractare (daca este cazul) - se va marca de ofertant Anexa nr. 44 / Formular V/a 3; NOTA: ?autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii/subcontractarii numai in cazul in care oferta este castigatoare; ? se solicita nominalizarea liderului de asociatie; ? se solicita pastrarea asocierii pe toata durata executiei contractului de achizitie publica; ? acceptul ca decontarile se vor face pe liderul de asociatie. ? Declaratia privind situa?ia personala a operatorului economic Anexa nr. 10 sau Prezentarea a orice document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 ?i 181 din OUG 34/2006, cum ar fi Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. ? Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat -eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) sau echivalent. ? Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarie sau echivalent, pentru toate punctele de lucru, sediile principale si secundare. Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la la data limita de depunere a ofertelor , mai putin ceritificatele fiscale, care vor prezenta obligatiile scadente in luna anterioara depunerii ofertelor. Se va solicita Certificatul de participare cu oferta independenta (Ordin 314/2010 ANRMAP) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1. Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere. Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Tamas Gebe Andrei , Matyas Peter Mihai, Oltean Hortensia Maria, Matyas Aurelia, Asztalos Stefan, Ilea Eva, Chirtes Horea Dorin, Hodrea Nicolae, Ignat Dina. Lipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila, dar preleveaza prevederile art.11 alin.(4) din H.G. nr.925/2006. Cerinte obligatorii: ? Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (se va accepta documentul in oricare dintre formele original/copie legalizata/copie conforma cu originalul, urmand ca autoritatea contractanta sa solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata) din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Lipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: ? Bilantul contabil pe ultimii trei ani (31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012), insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente, . ?Identificarea financiara; Daca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentatie pentru fiecare, inclusiv Trezorerie. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus. Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra minima de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru ultima zi lucratoare din 2010 ? pentru situatia aferenta anului 2010, pentru ultima zi lucratoare din 2011 - pentru situatia aferenta anului 2011, respectiv pentru ultima zi lucratoare din 2012 - pentru situatia aferenta anului 2012.
Cifra medie de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, (avand in vedere art. 9 lit.b din H.G. nr.925/2006), in ultimii 3 ani sa fie de minim 4.000.000 de lei. Lichiditatea generala pe ultimul an sa fie de cel putin 100%.NOTA: 1.IMM-urile beneficiaza de 50 % reducere, conform prevederilor de la cap. IV/ Nota 2, lit. b si c. 2.Documentele pentru Angajament tert sustinator financiar, daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1Bilanturile contabile, cu vizele anuale de la finantesi alte documente, dupa caz, conform legislatiei in vigoare 2.Documentele pentru Angajament tert sustinator financiar sunt conform Anexele nr. 19, 20, 21. din fisierul FORMULARE16Iul2013
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala Cerinte obligatorii: ? O lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, ; ? Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre asociati/subcontractanti, specializarea acestora si valoarea lucrarilor la care se angajeaza, completata de liderul asocierii? ?Angajament ferm? al unei terte persoane fizice sau juridice, daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006 ? se va face dovada resurselor tehnice si/sau profesionale invocate, prin depunerea de documente justificative.
Cerinte obligatorii: Deonstrarea experientei similare Raman la latitudinea ofertantilor documentele depuse in vederea demonstrarii indeplinirii cerintei privind experienta similara, atata timp cat acestea cuprin informatiile prevazute la art. 188 alin.(3)lit.a0 din O.U.G. nr.34/2006 Ofertantii, in intelesul dat de prezenta Documentatie de atribuire, vor face dovada indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract sau maxim doua contracte de lucrari similare cu o valoare totala cel putin egala cu valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit, respective 2.150.000 lei; Lipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Resurse tehnice Cerinte obligatorii: Ofertantul va face dovada prin completarea unei declaratii pe propria raspundere ca are dotarea tehnica necesara indeplinirii contractului ? Comisia de evaluare are dreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta dotarilor declarate de ofertant. Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, asigurarea (din dotare proprie, prin contracte si conventii de inchiriere sau prin orice forma de detinere a acestora) a echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport necesare pentru indeplinirea contractului.
Resurse umane Cerinte obligatorii: ? Declaratie privind informatii de personal; ? Centralizator privind informatii de personal; ? Declaratie pe propria raspundere pentru executia de lucrari privind: ?Nominalizarea managerului de proiect; cu pregatire in domeniu dovedita cu certificate de absolvire sau echivalent
Nominalizarea sefului de santier; trebuie sa fie inginer, absolvent al unei Facultati de Cai Ferate Drumuri si Poduri sau echivalent, cu diploma de inginer / licenta.
Nominalizarea responsabilului/responsabililor tehnic cu executia, atestat RTE emis de MLPTL, pe domeniul cai ferate drumuri si poduri , prezentarea in copie conform cu originalul, a documentelor de atestare, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;Nominalizarea controlorului cu calitatea; Cu experienta in aceasta functie de minim trei ani , decizie interna de numire / delegare a atributiilor aferente, valabila la data limita de depunere a ofertelor ?? Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta copii ale urmatoarelor documente: -; - Diplome de studii in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; - Atestate, autorizatii, certificate necesare conform prevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate nominalizat, valabile la data limita de depunere a ofertelor, in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; - Contracte de munca vizate la ITM /de prestari servicii. ? Declaratie de disponibilitate, in original, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul V/d 4.3, in cazul in care acestia nu sunt angajati cu norma intreaga sau sunt angajati pe perioada determinata ai ofertantului.
Standarde de asigurare a calitatii Cerinte obligatorii: ? Certificat de atestare ISO-9001 privind managementul calitatii, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", sau certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene. NOTA: ? Nu se admit ofertantii in curs de certificare, cu exceptia celor care la evaluarea ofertelor/candidaturilor, au prezentat document in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa, ceea ce poate constitui o dovada in sensul celor prevazute la art. 193 din OUG nr.34/2006.
Standarde de protectie a mediului Cerinte obligatorii: Certificat ISO 14001 valabil la data limita de depunere a ofertelor, in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene. NOTA: ? Nu se admit ofertantii in curs de certificare, cu exceptia celor care la evaluarea ofertelor/candidaturilor, au prezentat document in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa, ceea ce poate constitui o dovada in sensul celor prevazute la art. 193 din OUG nr.34/2006. ?
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularului V/d 1.3.Formular V/d 1.4Formularul pentru Declarite tert sustinator tehnic si profesional este conform Anexa nr. 21.Lipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Se solicita: ? Formular V/d 2.1.- experienta similara; ? Formular V/d 2.2. - centralizator pentru experienta similara pentru lucrari ? daca este cazul;Lipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Anexa nr. 13. din fisierul FORMULARE16Iul2013 pre cum si alte documente justificativeLipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Formularul V/d 4.1.Formularul V/d 4.2.Formularul V/d 4.3.CV-urile - conform Formularului V/d 4.5.Formularul V/d 4.4.Lipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri.Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri. Lipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnic
10%
Descriere: Durata de executie a lucrarii
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2013 11:00
Locul: Primaria Comunei Savadisla, str. Principala nr. 35 localitatea Savadisla, jud. Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comsiei de licitatie si imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru departajarea ofertelor clasate pe primul loc cu preturi si durate de executie egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Avand in vedere ca devizul general nu contine diverse si neprevazute, propunerea financiara totala prezentata de fiecare operator economic nu trebuie sa con?ina, ca element distinct constitutiv, valoarea rezultata in urma aplicarii procentului de diverse si neprevazute.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu data luarii la cunostinta despre un act considerat nelegal (art 256^2/OUG 34)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Savadisla - serviciul juridic
Adresa postala: Str. Principala Nr. 35, Localitatea: Savadisla, Cod postal: 407505, Romania, Tel. +40 264374275, Email: [email protected], Fax: +40 264374433
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2013 10:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer