Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE IN COMUNA TIHA BARGAULUI , JUDETUL BISTRITA-NASAUD


Anunt de participare numarul 40384/08.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TIHA-BARGAULUI
Adresa postala: str. Principala nr.452, Localitatea: Tiha Bargaului, Cod postal: 427360, Romania, Punct(e) de contact: VASILEDOLOGA, Tel.0263-265654, Email: [email protected], Fax: 0263-265654
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE IN COMUNA TIHA BARGAULUI , JUDETUL BISTRITA-NASAUD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: LA ADRESA INDICATA DE OFERTANTUL DECLARAT CASTIGATOR
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
intocmire strudiu topografic , studiu geotehnic , proiect tehnic , caiete tehnice pe specialitati , detalii de executie intocmire documentatie de licitatie si a documentatiilor pentru obtinere de avize si acorduri , verificare documentatii si asistenta tehnica partea proiectului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PRESTAREA SERVICIULUI -CONFORM CERINTELOR DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE LA LICITATIE SA FIE 1000 RON , GARANTIA DE BUNA EXECUTIE5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SUBCONTRACTANTI / ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea , declaratie pe proprie raspundere , confirmarea cu privire la palata taxelor si impozitelor la buget general consolidate , prin prezentarea certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor , eliberat de autoritatea fiscala competenta , din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat , inclusive cele locale , precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat ( formulare tip emise de organele competente valabile la data deschiderii ) certificate constatatoremis de oficiul registrului comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE ALE OPERATORULUI ECONOMIC(FORMULAR NR. 1) BILANR CONTABIL APROBAT DECEMBRIE 2006CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI , 450.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
minim O experienta similara de proiectare insotita de recomandarea aferenta , declaratie privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii , declaratie privind conditiile de munca , informatii privind subcontractantii , certificalele ISO 9001:2001SI 14001:2004, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: LA SEDIUL PRIMARIEI TIHA-BARGAULUI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.01.2008 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.01.2008 10:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI TIHA-BARGAULUI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE DE OFERTANTI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
PREZENTUL ANUNT, ANULEAZA ANUNTURILE DE PARTICIPARE NR. 40333, 40332, 40252, 40248, 40235, 40224, 40222, 40218
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS , NR. 6 , SC. 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030081, Romania, Tel.021.310.46.36
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA TIHA-BARGAULUI
Adresa postala: STR. PRINCIPALA , NR. 452, Localitatea: TIHA-BARGAULUI, Cod postal: 427360, Romania, Tel.0263.265.654
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.12.2007 09:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer