Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare drumuri de interes local in Satele Chetris, Tamasi si Furnicari, Judetul Bacau; Constructia unui Centru Public de Servicii Sociale in Comuna Tamasi, Judetul Bacau - pentru servicii de tip afterschool; Extinderea retelei de alimentare cu apa in


Anunt de participare numarul 84464/13.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Tamasi
Adresa postala: sat Tamasi, comuna Tamasi, judetul Bacau, Localitatea: Tamasi, Cod postal: 607615, Romania, Punct(e) de contact: VERONICA DONTU, Tel.0234225025, Email: [email protected], Fax: 0234225025
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drumuri de interes local in Satele Chetris, Tamasi si Furnicari, Judetul Bacau; Constructia unui Centru Public de Servicii Sociale in Comuna Tamasi, Judetul Bacau - pentru servicii de tip afterschool; Extinderea retelei de alimentare cu apa in localitatea Tamasi, Comuna Tamasi, Judetul Bacau; Dotarea Bibliotecii "Vasile Alecsadri", Asezamant cultural de importanta locala din Comuna Tamasi, Judetul Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Tamasi, Judetul Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, elaborarea documentatiei pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia lucrarii pentru: Modernizare drumuri de interes local in Satele Chetris, Tamasi si Furnicari, Judetul Bacau; Constructia unui Centru Public de Servicii Sociale in Comuna Tamasi, Judetul Bacau - pentru servicii de tip afterschool; Extinderea retelei de alimentare cu apa in localitatea Tamasi, Comuna Tamasi, Judetul Bacau; Dotarea Bibliotecii "Vasile Alecsadri", Asezamant cultural de importanta locala din Comuna Tamasi, Judetul Bacau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45215221-2-Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiect Integrat: Modernizare drumuri de interes local in Satele Chetris, Tamasi si Furnicari, Judetul Bacau; Constructia unui Centru Public de Servicii Sociale in Comuna Tamasi, Judetul Bacau - pentru servicii de tip afterschool; Extinderea retelei de alimentare cu apa in localitatea Tamasi, Comuna Tamasi, Judetul Bacau; Dotarea Bibliotecii "Vasile Alecsadri", Asezamant cultural de importanta locala din Comuna Tamasi, Judetul Bacau
Valoarea estimata fara TVA: 8, 378, 604RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in caloare de: 11400 RON pentru Lotul I; 121000 RON pentru Lotul II; 34900 RON pentru Lotul III
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local si fonduri FEADR - Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declarati privind eligibilitatea;
- declaratie privind indeplinirea obligatiilor fiscale;
- declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG nr. 30/2006;
- declaratie de participant la procedura;
- certificate emise de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil pe anii 2006, 2007, 2008;
- informatii privind cifra de afaceri; cifra medie anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani va fi: 1100000 RON pentru Lotul I, 12000000 RON pentru Lotul II, si 3450000 RON pentru Lotul III;
- o adresa din partea unei unitati bancare, in original, care sa garanteze o linie de credit aprobata si neconsumata, pentru aceasta lucrare, in valoare de 20 % din valoarea estimata a contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
- experienta similar;
- declaratie privind echipamentele tehnic, utilajele, instalatiile;
- informatii privind personalul tehnic si de asigurarea calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
durata de executie a proiectului
5%
Descriere:
3.
durata de executie a lucrarilor
5%
Descriere:
4.
programul calitatii propus pentru executia lucrarilor
10%
Descriere:
5.
programul de masuri pentru asigurarea sanatatii si securitatii muncii in timpul desfasurarii lucrarilor
10%
Descriere:
6.
caracteristici de mediu, modul de evaluare a impactului presiunilor punctuale asupra mediului
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C322040810400028/01.07.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2009 11:00
Locul: Sediul Primariei Tamasi, Comuna Tmasi, Judetul Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Specialisti, reprezentanti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect integrat finantat din fonduri FEADR - Masura 322
VI.3) Alte informatii
Datorita complexitatii datelor tehnice privind documentatia de atribuire, aceasta nu se poate posta in SEAP, nici partial, nici integral.Autoritatea Contractanta va pune la dispozitia operatorilor economici toata documentatia pe suporturi magnetice(CD/DVD), iar plansele(hartile) vor fi multiplicate si puse la dispozitia operatorilor economici.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestiatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr.6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr.1, Bacau, ,Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.(+4)0234513296, Email: [email protected], Fax: (+4)0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Tamasi, Comuna Tamasi, Judetul Bacau
Adresa postala: Str. Principala, nr.192, Localitatea: Tamasi, Cod postal: 607615, Romania, Tel.(+4)0234225025, Email: [email protected], Fax: (+4)0234225025
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2009 11:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer