Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZAREA CU REMOTORIZARE A IMPINGATORULUI "ZENIT 1" sau "ZENIT 2"


Anunt de participare numarul 126490/22.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA ADMINISTRATIA ZONEI LIBERE SULINA
Adresa postala:  STR. I NR. 202, Localitatea:  Sulina, Cod postal:  825400, Romania, Punct(e) de contact:  Andrei Mihai si Nicolau Paul, Tel. 024.0543.241;0240.543.242;0758.411.110, Email:  [email protected], Fax:  0240.543294, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma subordonata autoritatii publice judetene
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZAREA CU REMOTORIZARE A IMPINGATORULUI "ZENIT 1" sau "ZENIT 2"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sulina, Jud. Tulcea, sediu R.A.AZL Sulina
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea proiectului de modernizarea cu remotorizare a R/I ?Zenit 1? sau Impingator ?Zenit 2? care sa asigure functionarea navei remotorizate cu randament maxim, cu autorizare ANR si cu indeplinirea urmatoarelor conditii si cerinte tehnice minime :
1.1. - cresterea fortei de impingere in convoi cu doua barje de 2000 tdw cu 25% - 30%;1.2. - cresterea vitezei de mars amonte in convoi cu doua barje de 2000 tdw cu 30% - 40%;
1.3. - adoptarea in vederea remotorizarii de solutii tehnice care sa nu implice modificari constructive ale liniilor axiale, tuburilor etambou si duzelor;1.4. Achizitionarea motoarelor principale + inversoarelor + agregatelor si a elementelor auxiliare necesare functionarii acestora si asigurarii materializarii prevederilor O.M.T.C.T. nr. 319/2006, normele de poluare EU NRMM 3A si a Directivei Europene 97/68/EC amendata prin Directiva 2004/26/EC.
1.5. Achizitionare de DIESEL GENERATOARE (2 + 1 BUC.)Se va asigura alimentarea tabloului principal de distributie cu tensiunea 380V / 50Hz prin doua grupuri diesel generator trifazate. Fiecare grup diesel generator va avea capacitate adecvata alimentarii consumatorilor de la bord conform bilantului electric, dar nu mai putin de 50 kVA.
1.6.Asigurarea de asistenta tehnica si service in perioada de garantie si postgarantie.
1.7.Toate fazele serviciului de modernizare cu remotorizare, inclusiv a proiectarii, se vor executa sub supreveghere A.N.R. ? Inspectoratul Tehnic, Prestatorul obtinand toate avizele si autorizatiile ANR corespunzatoare, conditie a receptionarii pe faze si a receptionarii finale a serviciului prestat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34311120-7 - Motoare cu aprindere prin compresie (Rev.2)
31122000-7-Generatoare electrice (Rev.2)
50245000-4-Servicii de modernizare a navelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare remotorizare, achizitie 2 motoare principale, 2 reductoare-inversoare navale, 3 motoare auxiliare, montajul, modificare/realizare instalatii corespunzatoare si probele aferente acestora
Valoarea estimata fara TVA: 450, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Garantia de participare: 26000 RON2. Garantie de buna executie a contractului :10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul B1.
2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului include constructia si/sau reparatia de nave fluviale de transport marfuri (capacitate pt MODERNIZARE CU REMOTORIZARE A NAVELOR);
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006 privind procedura insolventei.Certificatul constatator va fi depus in original. 3. Copie certificat inmatriculare .
4. Certificat fiscal eliberat de Directia de Taxe si Impozite Locale a unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social. Documentul va fi prezentat in original si va fi valabil la data deschiderii ofertelor.
5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative-teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social. Documentul va fi prezentat in original si va fi valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Copie certificata dupa situatiile financiare la 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, cu prezentarea urmatorilor indicatori: a) solvabilitatea patrimoniala.b) lichiditate generala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale
2. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani .Lista principalelor livrari similare , in domeniul vanzarilor de motoare de nave , efectuate de catre
funizor. Livrarile trebuie sa fie de complexitate similara celor propuse in oferta.
3. Fisa de informatii privind experienta similara. Se vor prezenta recomandari in original din partea altor beneficiari/clienti privind furnizarea de Produse similare.4.Fisa de informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor de specialitate responsabile pentru indeplinirea contractului , de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.5.Fisa de informatii privind echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii
6. Dovada ca ofertantul detine Certificare privind asigurarea managementului calitatii ISO 9001:2008, certificare valabila emisa de organisme acreditate in acest sens(OR + copie);
7. Dovada ca ofertantul detine Certificare privind respectarea standardelor de mediu ISO 14001:2004, certificare valabila emisa de organisme acreditate in acest sens(OR + copie);
8. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
9. Declaratie ca ofertantul a tinut cont , in elaborarea ofertei , de cerintele solicitate prin caietul de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executieamontajelor
15%
Descriere: Durata executie instalatii si montaje produse
3.
Termenul de livrare
10%
Descriere: Termenul de livrare produse
4.
Cosum maxim de combustibil la exploatarea navei la 90% din capacitate
10%
Descriere: Cosum la folosire nava la 90% din capacitate
5.
Masa proprie motor propulsie
15%
Descriere: Masa proprie motor propulsie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2011 15:00
Locul: Sulina, str. a I-a, nr.202
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evalurea a ofertelor din R.A. AZL Sulina si imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42, Adresa internet (URL):  ww.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala:  R.A. AZL Sulina, Localitatea:  Sulina, Cod postal:  825400, Romania, Tel. 0240.517.632, Email:  [email protected], Fax:  0240.517.632, Adresa internet (URL):  www.azlsulina.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2011 11:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer