Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea drumului comunal Dc 35 din comuna Lupeni judetul Harghita


Anunt de participare numarul 35948/16.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Lupeni Jud. Harghita
Adresa postala: Lupeni, str. Principala, nr. 566, jud.Harghita, Localitatea: Lupeni, Cod postal: 537165, Romania, Punct(e) de contact: Sinka Marta, Tel.0266-248104, Email: [email protected], Fax: 0266-248212
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratia publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea drumului comunal Dc 35 din comuna Lupeni judetul Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: com. Lupeni- satul Paltinis-Judetul Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucr. de modernizare si const. drum comunla.
Lungime totala 4980 ml
Faze de lucr: terasamente, structura pe variante, scurgerea apelor
prin santuri si podete: santuri marginale betonate 8395 ml, podete
tubulare de beton Dn 800mm, L 10ml, 10 buc
Dn 1000 mm, L 10 ml, 1 buc, si alte lucr. de arta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Varianta I.: Structura: balast 25 cm, balast stabilizat 16 cm, binder 5 cm,
uzura 4 cm, acostament din balast stabilizat
Varinata II: balast 25 cm, piatra sparta 13 cm, binder 5 cm, uzura 4 cm,
acostament din balast stabilizat
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 255, 256 si 3, 255, 257RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.12.2007 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 10000 RONGarantie de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: prin HG 577/1997 si 1256/2000, buget local, proiecte europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
O forma de asociere legalizata. la subcontractare se vor prezenta partilesubcontractante si datele de identificare ale subcontractantilor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de inmatriculare si certificat constatator ORC, statut si act constitutiv
Certificate privind indeplinirea datoriilor fiscale
Declaratii de eligibilitate conf. art. 180 si 181 din UOG 34/2006
Cazier judiciar
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil auditat pe anul 2006Lichiditate generala
Solvabilitate patrimoniala
Capacitate financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-situatia financiara obligatoriu pozitiv-minim 100%-minim 30%-sustinere financiara a lucrarii in procent de minim 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta in lucrari similareAsigurare calitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-3 lucrari similare in valoare totala de 3000000 RON-certificat ISO 9001 sau echivalent art.177(2)+art. 193 din OUG 34/2006asig. special, asig. dotari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4980/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin casieria Primariei inaintea ridicarii documentatiei de atribuire
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2007 13:00
Locul: Sediul Primariei comunei Lupeni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti inputerniciti ai ofertantilorPersoane autorizate de organele abilitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program operational
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6 , sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunal Judetean Harghita
Adresa postala: str. Dozsa Gyorgy, nr. 6, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530111, Romania, Tel.0266-310250
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Lupeni - Consiliul Local
Adresa postala: str. principala. nr. 566, Localitatea: Lupeni, Cod postal: 537165, Romania, Tel.0266-248104, Email: [email protected], Fax: 0266-248212
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2007 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer