Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZAREA SISTEMULUI CENTRALIZAT DE ALIMENTARE CU APA A LOCALITATII DUDESTII VECHI, JUDETUL TIMIS


Anunt de participare numarul 110948/09.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DUDESTII VECHI (PRIMARIA COMUNEI DUDESTII VECHI)
Adresa postala:  Dudestii Vechi, nr.255, Localitatea:  Dudestii Vechi, Cod postal:  307150, Romania, Punct(e) de contact:  Petru Ciocani, Tel. 0256384104, Email:  [email protected], Fax:  0256384504, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL TIMISOARA
Adresa postala:  STR GARII NR 1 INCINTA SC ELEBA SA POARTA 2, Localitatea:  TIMISOARA, Cod postal:  300166, Romania, Punct(e) de contact:  ACHIZITII, Tel. 0256490502, In atentia:  CORINA BARBOSU, ANCA BALAS, Fax:  0256274724
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL TIMISOARA
Adresa postala:  STR GARII NR 1 INCINTA SC ELEBA SA POARTA 2, Localitatea:  TIMISOARA, Cod postal:  300166, Romania, Punct(e) de contact:  ACHIZITII, Tel. 0256490502, In atentia:  CORINA BARBOSU, ANCA BALAS, Email:  [email protected], Fax:  0256274724
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL TIMISOARA
Adresa postala:  STR GARII NR 1 INCINTA SC ELEBA SA POARTA 2, Localitatea:  TIMISOARA, Cod postal:  300166, Romania, Punct(e) de contact:  ACHIZITII, Tel. 0256490502, In atentia:  CORINA BARBOSU, ANCA BALAS, Email:  [email protected], Fax:  0256274724
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZAREA SISTEMULUI CENTRALIZAT DE ALIMENTARE CU APA A LOCALITATII DUDESTII VECHI, JUDETUL TIMIS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LOC. DUDESTII VECHI, JUD TIMIS
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE MODERNIZARE A SISTEMULUI CENTRALIZAT DE ALIMENTARE CU APA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CF CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 4, 545, 920.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 90000 LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG 577/1997 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE, IN CONDITIILE LEGII
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 actualizata
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 69 indice 1 din OUG 34 / 2006 actualizata
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat emis de DGFPCFS
Certificat privind plata taxelor si impozitelor localeeliberat de Primaria locala
Certificat ORC , CUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani 2009, 2008, 2007
Valoarea minima a lichiditatilor si/sau facilitatilor de creditare sa fie de minim valoarea ofertata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA MEDIE DE AFACERI 9.000.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit
-1 contract de executie lucrari similare in valoare de minim 4.500.000 lei, insotit de proces verbal de receptie finalaa lucrarii
-recomandarea aferenta-declaratie privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei
-declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
-declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari
-declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
-declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora
-declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii
-ISO 9001 sau echivalent
-ISO 14001 sau echivalent.
-OHSAS 18001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 contract de executie lucrari similare in valoare de minim 4.500.000 leipersonal de specialitate: - un sef santier cu studii in domeniu (hidrotehnica) cu o vechime de minim 10 ani si cu o experienta profesionala relevanta in lucrari similare-un RTE in domeniul alimentare cu apa-un coordonator protectia muncii-un RTC in domeniul alimentare cu apautilaj: foreza orizontala cu diametru intre 200- 800 mm
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 25.02.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2010 11:00
Locul: BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL TIMISOARA , STR GARII 1 SC ELBA SA POARTA 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, membrii comisiei de evaluare, reprezentanti ucvap
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala:  Pta Tepes Voda 2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256/498092, Email:  [email protected], Fax:  0256/498054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu art. 256*2 alin. (1), lit. b), respectiv in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Comuna Dudestii Vechi
Adresa postala:  str Prinicipala 252, Localitatea:  Dudestii Vechi, Cod postal:  307150, Romania, Tel. 0256384104, Fax:  0256384104
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2010 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer