Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZAREA SISTEMULUI DE ELECTROALIMENTARE AL SEDIULUI ST BACAU


Anunt de participare (utilitati) numarul 131131/26.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala:  B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010325, Romania, Punct(e) de contact:  OVIDIU MURASAN, Tel. 021 3035986, In atentia:  OVIDIU MURASAN, Email:  [email protected], Fax:  021 3035980, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala:  Str. Olteni nr. 2-4, sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030786, Romania, Punct(e) de contact:  OVIDIU MURASAN, Tel. 021 3035986, In atentia:  OVIDIU MURASAN, Email:  [email protected], Fax:  021 3035980
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala:  Str. Olteni nr. 2-4, sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030786, Romania, Punct(e) de contact:  OVIDIU MURASAN, Tel. 021 3035986, In atentia:  OVIDIU MURASAN, Email:  [email protected], Fax:  021 3035980
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala:  Str. Olteni nr. 2-4, sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030786, Romania, Punct(e) de contact:  OVIDIU MURASAN, Tel. 021 3035986, In atentia:  OVIDIU MURASAN, Email:  [email protected], Fax:  021 3035980
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
COMPANIE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
MODERNIZAREA SISTEMULUI DE ELECTROALIMENTARE AL SEDIULUI ST BACAU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SUCURSALA DE TRANSPORT BACAU, str. Oituz nr. 41, Bacau, jud. Bacau
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul este de furnizare (cf. art. 5 din OUG 34/2006), intrucat are ca obiect principal furnizarea de produse (61% din totalul investitiei MODERNIZARII SISTEMULUI DE ELECTROALIMENTARE AL SEDIULUI ST BACAU) si cu titlu accesoriu lucrari de montare a acestora 44% si servicii de proiectare 5%.Contractantul va furniza echipamentele necesare investitiei: Tablou General de Alimentare TGA complet echipat + accesorii, Grup generator de siguranta 3x400/230V , 50Hz, 100kVA (Diesel) + accesorii , inclusiv rezervor extern, instalatie AAR 0, 4kV cu automat programabil+ accesorii, Container metalic pentru echipamente + accesorii, Sistem de alimentare UPS local 230V , 6 kVA + accesorii, Contoare electronice trifazate + accesorii, Sistem achizitii date SCADA + accesorii, Calculator de proces, aplicatie SCADA si licente aferente, Surse de 48V pentru aparatura de telecomunicatii + accesorii, Tablouri de distributie de nivel pentru etajele I si II corp B echipat, ablou de distributie de nivel pentru parter corp A echipat, Tablou de distributie de nivel pentru subsol hol scara A echipat, Tablou de distributie de nivel pt. etaj I corp A, Tablou de distributie de nivel pt. sala echipamente echipat, Tablou de distributie de nivel pt. masarda echipat, va executa lucrarile de montare a acestora si serviciile de proiectare si testare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31214510-7 - Tablouri de distributie (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea produselor (61% din totalul investitiei), executia lucrarilor de montare a acestora (44% din totalul investitiei) si prestarea serviciior (5% din totalul investitiei) in vederea MODERNIZARII SISTEMULUI DE ELECTROALIMENTARE AL SEDIULUI ST BACAU.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 098, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplim. echip. contractate cf. art.252 lit. e) din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 15.000 lei. Garantie de buna executie 10% din pretul contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, platile prin transfer bancar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligib. si neincadrarea preved. art. in art. 180, 181 si 69 din OUG 34/2006. Certif. de particip. la licitatie cu oferta independenta - Ordin ANRMAP nr. 314/12 oct. 2010. Certif. constatat. privind indepl.oblig. exigibile de plata a imp. si taxelor catre stat, incl. cele locale, precum si a contrib. pentru asig. sociale de stat, valabile la data deschiderii ofertelor (form.tip de la autorit. competente din tara in care ofertantul este rezident, cu trad. autorizata in romana daca este cazul). Copie C.U.I., emis de ? O.R.C. de pe langa Tribunal teritorial. Certificat constat. emis de Of. Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara act. din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii, orig. sau copie conf. cu orig. semnata si stampilata de catre pers. autorizata, valabil la data deschiderii ofertei. Pentru pers. fizice / jurid. straine se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inreg./atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conf. cu preved. legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara act. similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in orig. sau copie conf. cu orig. semnata si stampilata de catre persoana autorizata, insotite de trad. autoriz. in romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta copia bilantului contabil pe ultimul an (2010), inregistrat la Administratia Financiara. In cazul unei asocieri bilantul contabil pe ultimul an va fi prezentat de toti membrii asociati. Cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii trei ani nu trebuie sa fie mai mica de 1.700.000 LEI sau echivalentul in EURO.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inf. generale. Exp. similara?derularea in ultimii 3 ani a unuia sau mai multe contracte similare cu valoare totala de cel putin 1.000.000 Lei, fara TVA. Contr. sim.- contr. pt. moderniz. sist. de electroalim. in cladiri cu put. inst. min. 80kVA, cu furniz. de grup gen., UPS si automatica aferenta, exec. pr. tehn. pt. mont. echip. si lucrarile de montare a echip. Recomandari ach. / clienti pentru contr. sim. mentionate. Vor cuprinde: - modul de indepl. al oblig.;
-neconform. care au condus la refaceri part. sau tot. de lucrari, daca este cazul; - receptii amanate sau respinse, daca este cazul. Decl. cu dot. spec.: echip. , mijl. de transp. etc., pe care ofert. se ang. sa le utiliz. pt. indepl. contr. in bune cond. In lista de ut. si echip. privind dot. spec. obligatoriu: Macarale sau alte ut. de ridicare, ut. pt. exec. trecerilor in pereti beton, Ap. pt.incerc. cablelor de forta. Partea din contr. pe care ofert. are intent. sa o subcontr., daca este cazul. Decl. pt. ef. mediu anual al pers. angajat in ultimii 3 ani, asig. pers. de spec., nr. si pregatirea cadrelor de cond. si pers. resp. direct de indepl. contr. Oblig. urmatoarul pers. cu resp. de conducere legate de realiz. lucrare: 1 sef pr. cu exp. in pr. sim. 5 ani, 1 proiectant inst. el. 0, 4kV cu exp. pr. sim. 3 ani, 1 sp. inst. aut. ind. cu exp. in pr. sim. 3 ani, 2 electr. autorizati cu exp. in pr. sim. 3 ani. Echipa va desf. act. pe intreaga perioada de impl. a Contr. Pt. spec. nominalizati CV-urile si listele de lucrari relevante.Copie Atestat ANRE tip B (conform Ordin A.N.R.E. 24/2007 cu modificarile si completarile ulterioare) - pr. si execut. de inst. el. int. pt. constr. civ. si ind., bransamente aeriene si subterane, la tens. nominala de 0, 4 kV (inf. pe site ANRE: www.anre.ro). Copie dupa doc. emise de organisme acreditate, pt. certificarea sist. de management al calit.(SR EN ISO 9001:2008, sau echiv.), a sistemului de management de mediu (SR EN ISO 14001:2005, sau echiv.) si managementul de sanatate si securitate ocupationala (SR OHSAS 18001:2008, sau echiv.).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
O singura runda de ofertare - 24 ore - cu privire la pret. Data inceperii rundei va fi cel putin 2 zile lucratoare de la data transmiterii invitatiilor prin SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2011 11:00
Locul: Sediul TRANSELECTRICA S.A din str. Olteni nr. 2-4, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii firmelor ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Fax:  021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
-
Adresa postala:  -, Localitatea:  -, Cod postal:  -, Romania, Tel. -, Fax:  -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A. - Oficiul Juridic
Adresa postala:  Str. Olteni nr. 2-4 sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030786, Romania, Tel. 021 3035788, Fax:  021 3035980
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 14:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer