Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea sistemului tratarii neutrului in statii de transformare - Modernizare Bobina de Stingere


Anunt de participare (utilitati) numarul 146025/22.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Turcanu, Tel. +40 0232405619, Email: [email protected], Fax: +40 0232405316, Adresa internet (URL): www.eon-romania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi 146-150, Registratura, et.1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, In atentia: Turcanu Iuliana
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizarea sistemului tratarii neutrului in statii de transformare - Modernizare Bobina de Stingere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Statii de transformare ale E.ON Moldova Distributie S.A. din Iasi, Suceava, Bacau, Botosani, Vaslui, Neamt
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 330, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se preconizeaza incheierea unui Contract Subsecvent anual, primul se incheie in urma semnarii Acordului Cadru si finalizarii Reofertarii.Cantitati Contract Subsecvent-cant min=1 buc;cant max=6 buc.Valoarea estimativa a celui mai mare Contract Subsecvent =180000.00 lei fara tva.Elemente Reofertare: Pret, Termen de executie si Termen de garantie.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea sistemului tratarii neutrului in statii de transformare - Modernizare Bobina de Stingere
Cantitati acord cadru: cantitate minima=5 buc; cantitate maxima=11 buc;Cantitati cel mai mare contract subsecvent: cantitate minima=1 buc; cantitate maxima=6 buc;
Valoarea minima estimata a acordului cadru=150000.00 lei
Valoarea maxima estimata a acordului cadru=330000.00 lei
Valoarea minima estimata a unui contract subsecvent=30000.00 lei
Valoarea maxima estimata a unui contract subsecvent=180000.00 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45259900-6 - Modernizare a statiilor (Rev.2)
45259000-7-Reparare si intretinere a echipamentelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizarea sistemului tratarii neutrului in statii de transformare - Modernizare Bobina de Stingere
Cantitati acord cadru: cantitate minima=5 buc; cantitate maxima=11 buc;Cantitati cel mai mare contract subsecvent: cantitate minima=1 buc; cantitate maxima=6 buc;
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 330, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 6270.00lei(3135.00lei pt IMM).Echivalenta lei/alta valuta se va face la curs BNR din data de 15.08.2013. Valab Gar Part curge de la data limita de depunere a ofertelor si este val cel putin 90 zile de la data limita de dep oferte. Mod de constituire: conform art. 86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in contul RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mai sus mentionata. Nu se accepta constituirea garantiei de participare prin depunere numerar la casieria autoritatii contr.Se va prezenta si decl pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM(daca este cazul), in original.In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006. In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatarul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, aut contractanta va retine contestatarului din garantia de particip in raport cu val estimata dupa cum urmeaza: 3300.00 lei (calculat conform litera a ). 10%(5% pt IMM) din val ctr subsecvent fara TVA. Modul de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive conform H.G. nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 12A;2- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 12B;3-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69indice1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 13 APersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General Adjunct- Frank Hajdinjak - Director General Adjunct: Livioara SUJDEA ; Direcor General Adjunct Radu Petre;
Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de achizitie: Bogdan Cirstea, Codruta Schwartz, Gabriela Pasarica , Iuliana Turcanu, Bogdan Caramalau, Emilia Patrichi, Loredana Temneanu, Angela Vasile, Marius Iuzic, Bogdan Sujdea.
4. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314 /2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Prezentare Formular 13 B;5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale- (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul)- (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care
ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este de 25 a fiecarei luni, conf Prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor prezenta esalonarile aprobate de organisme competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1-Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator- Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?, care sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Termenul solicitat pentru emiterea certificatului constatator se va raporta la data depunerii ofertelor.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?. La etapa de evaluare a ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii priv rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care s-a depus certificat emis de ORC in copie, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
2-Atestate ANRE: -atestat de tip A, conform art 12 din ordinul ANRE nr 54/2005. Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care presteaza servicii si executa lucrari in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri globala (CA) pe ultimii 3 ani
(2010, 2011, 2012).
Modalitatea de indeplinire
Completare formular F3 cuprins in Sectiunea III. Autoritatea
Contractanta solicita ca Candidatul sa prezinte situatia privind
cifra de afaceri realizata in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).
Valoarea cifrei de afaceri se va actualiza la cursul mediu euro
BNR stabilit pentru fiecare an in parte(si anume:
2012:1euro=4, 4560lei, 2011:1euro=4, 2379lei,
2010:1euro=4, 2099lei). Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica
si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturormembrilor grupului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al
cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular 12H
Informatii privind asociatii (daca este cazul) In Formularul F6 se va specifica
liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
(inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si standardele de
protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia
ec-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza
prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular F6
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Daca operatorul economic nu are subcontractanti, se va completa formularul cu datele de identificare si cu textul: ?Nu exista subcontractanti? In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrari, are obligatia de a preciza :1.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din totalul lucrarilor 2.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora, 3.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora 4.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. 5. Odata cu prezentarea contractului, subcontractantul are obligatia de a prezenta Formularul F7 completat;
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular F7
Informatii referitoaredespre spatii tehnologice, dotari specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport, laboratoare si alte mijloace fixe, mijloace de protectia muncii necesare pentru executarea lucrarii.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular 12E
Ofertantul va prezenta Informatii referitoare la studiile, pregatirea
profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale
persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari.
Ofertantul va prezenta numarul de salariati pe nivele de pregatire (ingineri,
tehnicieni) si specializarea acestora. Ofertantul va dispune de urmatoarea
structura de personal: Personal tehnic:
Conducator tehnic - 1 persoana, cu sdudii superioare in specialitatea electroenergetica / electrotehnica /electro-mecanica /instalatii, cu o practica de cel putin 3 ani in repararea echipamentelor din statii;
Responsabil de lucrari - 1 persoana, cu studii superioare/ medii in specialitatea electroenergetica / electrotehnica / electromecanica / instalatii, cu o practica de cel putin 3 ani in repararea echipamentelor din statii;
Responsabil cu managementul calitatii - 1 persoana cu studii superioare/medii, instruita in domeniul calitatii;
Personal de executie lucrari pentru un echipament:
1 persoana - sef echipa, electrician calificat, cu o practica de cel putin 2 ani in repararea echipamentelor din statii.
1 persoana - electrician calificat bobinator, cu o practica de cel putin 2 ani in repararea echipamentelor din statii;
1 persoana ? electrician circuite secundare, cu o practica de cel putin 2 ani in repararea echipamentelor din statii;
1 persoana - muncitori la pod rulant, macaragiu autorizat;
1 persoana - calificare de lacatus, sudor, strungar
Responsabil cu protectia si securitatea muncii, situatiile de urgenta si protectia mediului:
1 persoana instruita periodic in aceste domenii, conform prevederilor legale, cu studii superioare/ medii in specialitatea electroenergetica /electrotehnica /electromecanica /instalatii - prin cumul de functii/prin contract.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formulare 12G CV-uri diplome/atestate (in copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
si cu indicarea pozitiilor ocupate si a perioadelor in care au
ocupat acele posturi
Cerinta privind experienta similara: Ofertantul trebuie sa mai fi executat si
dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani cel putin una sau maxim 5 lucrari similare cu
lucrarea solicitata in Caietul de Sarcini, a caror valoare insumata sa fie cel
putin egala cu :180000.00 lei. Se solicita totodata pentru lucrarea/lucrarile respectiva /
respective, certificare de buna executie / document constatator, indiferent
daca beneficiarul este autoritate contractanta sau client privat. Respectivele
certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati
contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor
si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale
din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formulare F4 si formular 12 D.
Prezentare
(obligatoriu pentru fiecare lucrare prezentata in sustinerea
experientei similare) de documente emise sau contrasemnate de
beneficiar care sa contina obligatoriu informatii privind: numele
beneficiarului, obiectul si valoarea lucrarii executate, perioada
executiei, valoarea executata in ultimii 5 ani (calculati pana la
data limita de depunere a ofertelor), precizari privind modul in
care a fost executata lucrarea si daca a fost dusa la bun sfarsit,
astfel incat ofertantii sa demonstreze indeplinirea cerintei.
Documentele se prezinta in original sau copii lizibile certificate
?conform cu originalul?.
Declaratie pe propria raspundere ca detineti prescriptii energetice, instructiuni tehnice si fise tehnologice necesare pentru executarea lucrarii.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie pe propria raspundere
Informatii privind asigurarea protectiei mediului - Certificate emise de
organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de
protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005, sau certificate echivalente
emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte
probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma
asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va
prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare
Modalitatea de indeplinire
Certificat ISO 14001 sau echivalent
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele
europene relevante - Certificate emise de organisme independente prin care
se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau
certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii
Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile
prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in
care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare
Modalitatea de indeplinire
Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de executie
15%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Termenul de garantie
20%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 35
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2013 11:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire, solicitate de op ec se vor atasa prezentului anunt la sectiunea Documentatie si clarificari. Conf. OUG 34/2006 - art.116- numarul minim preconizat al candidatilor este 3. Autoritatea contractanta nu doreste limitarea numarului de agenti economici. Toti agentii economici care indeplinesc cerintele de calificare vor fi selectati pentru etapa a II-a. Acordul cadru se va incheia cu operatorii economici de pe primele 3 locuri in clasamentul ofertelor.In cazul egalitatii de punctaj pentru locurile 3, 4, se va solicita o noua oferta in plic inchis (pana la nivelul de pret al ofertantului clasat pe locul 2). In cazul in care, la procedura de reofertare, vor fi punctaje totale, egale, departajarea ofertelor economice se va face in functie de cea mai avantajoasa oferta de pret. In situatia in care si ofertele financiare sunt egale, atunci departajarea acestora se va realiza in baza unei noi ofertari in plic inchis. Conform art 149 alin 2) lit b)din OUG34/2006 autoritatea contractanta va atribui contrcatele subsecvente prin reluarea competititiei. Term de plata propus este de 45 zile de la inregistrarea facturii la autoritatea contractanta.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP op ec tb sa detina un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Str. Ciurchi, Nr. 146-150 - In atentia Angela Vasile, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2013 17:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer