Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea sta?iei de epurare ape uzate a Municipiului Sibiu ?i colectoare de transfer apa uzata de la localita?ile Cisnadie ?i Ra?inari


Anunt de participare (utilitati) numarul 134226/28.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA - CANAL S.A. SIBIU
Adresa postala: Sibiu, str.Eschil, nr.6, jud.Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550096, Romania, Punct(e) de contact: IOAN STURZ, Tel. +40 269222916, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 269223468, Adresa internet (URL): http: //www.apacansb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizarea sta?iei de epurare ape uzate a Municipiului Sibiu ?i colectoare de transfer apa uzata de la localita?ile Cisnadie ?i Ra?inari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Judetul Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Urm categ de lucr fac p-te din contr: proiect obt av, DTAC, const pt Moderniz st de ep. ape uz. a SB ?i colect de transf apa uz de la loc Cisnadie ?i Ra?inaricupr lucr: Colect de trans Cisnadie la SEAU, Colec de transf Rasinari la ret can. Sibiu, ext SEAU pt a incl tr de indep a azot si fosforului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractulinclude:
Proiectare si executie lucrari pentru extinderea si reabilitarea colectoarelor de canalizare si Extinderea SEAU Sibiu (Mohu) pentru a include treapta de indepartare a azotului si fosforului, documenta?ie pentru ob?inere Autorizatii de constructie, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune, mentinerea statiei in functiune pentru conformare cu parametrii garantati;
Statia de Epurare are o capacitate de 225.000 de l.e.
Dupa caz, valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 45.639.455, 05Moneda: Lei
Nota: Aceasta valoare reprezinta valoarea fondurilor disponibile la aceasta data.
Ofertele care depasesc bugetul maxim disponibil pentru acest contract vor fi respinse ca fiind inacceptabile, conf. HG nr. 925/2006 art.36, alin. (1), lit. e).
Valoarea estimata fara TVA: 45, 639, 455RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Val.gar.de part: 912.789Lei.F-ma accept: Scris.de gar.banc, Pol de asig.emisa de o soc.de asig.cf.Form. 15, Ord.de pl.emis in fav.AC in cont.nrRO76RNCB0227017921860001 BCR SB In orice f-ma va fi em.gar de part.va fi irevoc.va specif.ca este.necond la prima cer a AC.Daca of.prez.o pol.de asig.em. in cond.legii, of tre sa prez.si cond.spec de asig cu priv la acea pol si dov.Pl primei de.asig.Val120 zile de la d lim.de dep.a of.Gar de part va fi prez.in orig.la desc.of.Instr de gar.tre: Gar.de part. in orig., prez in alta lb decat rom, va avea trad autoriz in rom, sa faca ref.expr la proc.organiz de AC, sa spec.den AC pt.care s-a constit, sa aiba val.coresp.sum. din DA valab.sa cores cu cea din DA sa cont.par bancii/instit emit si semn autoriz, sa fie em pt.op.ec.care a dep of, Pt o asoc. Gar.de part. poate fi em de orice memb Asoc Of.care se incad in prev categ IMM cf L.nr.346/2004 si care sol.red.cu50% vor prez.anex Form ptgar, o decl.pe prop.rasp cf Anexcoresp.din L.346/2004 care sa spec.ca e IMMValabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie egala cel putin cu valabilitatea ofertelor. Val. Gar.de b.exec (GBE) este 10% din val contr fara TVA si va fi constit in Lei.Constit GBU va fi realiz prin una din urmat modalit, pana la 14 zile de la semn contr: Scris de GBE emisa de o banca, ? F 18 din DAscrisoare de GBE em in cond.leg de o soc.de asig.Prez. in orig incl. toate anexelesi dov. priv achit. Pr. de asig., fara cota de fransiza sau alta cl. care sa dim.val. despag.Valab va coresp. cu per.de val a contr.GBE va face ref expr. la contr cu AC, va cont numele in clar al AC, par.liz. a instit.emitente si semn aut.Nu se adm prez. GBE comune cu alte investitii.In cazul unei asoc, GBE va fi em integral in num. si pt Lid. asoc.Autoritatea contractanta va elibera/restitui GBEconform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri coeziune 76, 52%Co-finantare nationala 23, 48%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Reguli generale privind elaborarea ofertelor: a) Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului participant in nume propriu / liderului asocierii. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire(Formularul nr. 22).
Operatorul economic va prezenta imputernicire legala, semnata de catre administrator, sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei (original). Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
b) In cazul unei asocieri, persoana care a semnat oferta, autorizata sa angajeze ofertantul lider, trebuie confirmata prin inaintarea imputernicirilor semnate de toti reprezentantii cu drept de semnatura ai partenerilor.
c) Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, data completarii si va fi mentionat in clar functia si numele intreg al semnatarului .
d) In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat. In cazul in care traducatorul nu este autorizat acestea vor fi legalizate la notar.
e) Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
f) Documentele vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici in cazul unei asocieri.
g) Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se vor prezenta in original.
h) Toate documentele vorindeplini cerintele solicitate.
i) Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
j) In conformitate cu art. 11, alin. 4 si 5dinHG nr. 925/2006amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv valori, cantitati si altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
l) In situatia in care valorileprezentate in documentele ofertantului sunt exprimate in euro pentru conversia in LEI se va utiliza in mod obligatoriu cursul leu /euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv , conform tabelului urmator : ANUL CURS RON / EURO2006 3, 5258= 1 euro
2007 3, 3353= 1 euro
2008 3, 6826= 1 euro
2009 4, 2399= 1 euro
2010 4.2122= 1 euro
20114.2379m)Pentru documenteleexprimate in alte monede decat euro, pentru conversie se va folosi rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int) pentru anul in care documentulrespectiv a fostemis / semnat.n)Nu se vor folosi prescurtari in cadrul ofertei.
In conformitate cu prevederile art. 185 alin. (2) din OUG34/2006, daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente oficiale care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Ofertantul are dreptul de a subcontracta o parte din contract, fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica.
Ofertantii care se incadreaza in categoria I.M.M care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si de garantia pentru participare (pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente care dovedesc ca sunt I.M.M).
In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, atunci se va prezenta o declaratie angajament conform Formularului nr. 24 incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
In cazul in care sustinerea tertului vizeaza fonduri financiare care pot fi puse efectiv la dispozitie ofertantului, atunci angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului.
In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului de achizitie, angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.
Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care va face parte integranta din contractul de achizitie publica si va asigura dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.
Persoanele juridice straine vor atasa, in copie, insotite de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care traducatorul nu este autorizat acestea vor fi legalizate la notar.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Nota: Operatorul economic caruia i se va atribui contractul va prezenta la semnarea acestuiaFormularul nr. 21 Identificare financiara
B. Participarea la sedinta de deschidere a ofertelorPersoana imputernicita de ofertant de a participa la sedinta de deschidere a ofertelor va prezenta Imputernicire de participare la sedinta de deschidereimpreuna cu o copie dupa un document de identitate (Buletin de identitate / Cartea de Identitate/ Pasaport) al persoanei care reprezinta ofertantul.
NOTA: Ofertantii straini vor prezenta documentele traduse in limba romana de un traducator autorizat.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care traducatorul nu este autorizat acestea vor fi legalizate la notar.
In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?.Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral de fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.
Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original sau copie semnata pentru conformitate cu originalul.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care traducatorul nu este autorizat acestea vor fi legalizate la notar.
In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?.1. Formularul nr. 4 Declaratie privind calitatea de participant la procedura
1. Formularul nr. 20 Certificat de participare cu oferta independenta
Declaratie art.691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular 23.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt domnul Director General Mircea Niculescu si domnul Director Ecoomic Ioan Gogu, Sef Serviciu Juridic Ioan Sturz, Director ethnic Domnul Vasile Maier, Director UIP Ioan Plesciuc
Formularul nr. 6Informatii generale despre ofertant
2. Acordul sau scrisoarea preliminara de asociere ( daca este cazul)3. Formularul nr. 5 Declaratie pe proprie raspundere
Nota: Oferta trebuie sa cuprinda declaratie comuna (formular propriu), pe proprie raspundere, in care sa se mentioneze faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca vor ramane impreuna in contract pana la finalizarea acestuia, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pe seama tuturor asociatilor si ca este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.
1. Formularul nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea -din Sectiunea Formulare (completat)
1. Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - din Sectiunea Formulare (completat);
2.Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, care sa ateste ca operatorul economic ofertant nu inregistreaza debite restante la bugetul general consolidat al Romaniei in luna anterioara deunerii ofertelor , in original, copie legalizata sau copie simpla ?Conform cu originalul?.
3. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat.4. Certificat impozite si taxe locale, in termen de valabilitate, in original copie legalizata sau copie simpla ?Conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea indeplinirii cerintei ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original saucopie certificata pentru conformitate cu originalul.
Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care contractul cu care ofertantuli?i dovede?te experien?a similara a fost incheiat in alta moneda decat leu, valoarea acestuia va fi transformata in ron la cursul mediu anual dintre leu ?i moneda respectiva publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul finalizarii contractului ( sau a partii din contract prin care ofertantul isi dovedeste experienta similara ), dovedita prin Procesul verbal de receptie finala.. Pentru documenteleexprimate in alte monede decat euro, pentru conversie se va folosi rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int) pentru anul in care documentulrespectiv a fostsemnat. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, nu mai vechi de 30 de zile, din care sa rezulte din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala in ultimii trei ani(2008, 2009, 2010): minim 90.000.000 lei
In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, 2009, 2010, 2011.
Cerinta nr. 2
Acces la resurse reale in valoare de 2.500.000 leipentru o perioada de 3 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa indeplinit in ultimii cinci ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertelor cel putin un contract similar privind proiectarea unei statii de epurare a apelor uzate, avand o capacitate de minim 225000 locuitori echivalenti si trepte detratare care includtratare pentru eliminare fosfor si azot.
Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizatin ultimii cinci ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertelor cel putin un contract similar privind executia unei statii de epurare a apelor uzate, avand o capacitate de minim 225000 locuitori echivalenti si trepte detratare care includtratare pentru eliminare fosfor si azot.
Experienta similarase considera indeplinita si prin prezentarea unui contract complexin cadrul caruia sa fi fost finalizata activitatea de proiectare si executie a unei statii de epurare a apelor uzate avand o capacitate de minim 225000 locuitori echivalenti si trepte detratare care includtratare pteliminare fosfor si azot.
RESPONSABILI CU EXECUTIAReprezentant Contractor-Studii tehnice superioare de lunga durata
-Experienta profesionala generala de min 5 ani
-Experienta profesionala in pozitii similare de min 3 ani
-Participarea intr-o pozitie similara in min o lucraresimilara: executia unei SEAU similara (care sa includa si tratare biologica; tratare tertiara pentru eliminare compusi de fosfor si azot)
Responsabil Controlul Calitatii in Constructii
-Studii superioare de lunga durata
-Experienta profesionala generala de min 5 ani
-Experienta profesionala in pozitii similare de min 3 ani.Responsabilul tehnic cu executia (R.T.E.)
-Studii superioare de lunga durata
-sa fie atestat tehnico-profesional pt domeniul IX - Constructii edilitare si de gospodarie comunala sau echivalent in tara de origine (angajat al ofertantului sau pers fizica/juridica al carui angaj de participare a fost obt de ofertant, care se va atasa ofertei)
RESPONSABILI CU PROIECTAREACoordonator proiectare- Studii superioare de lunga durata;
- Experienta profesionala generala de min 5 ani;
- Experienta profesionala in pozitii similare de min 3 ani;
- Participarea intr-o poz similara: proiectarea unei SEAU similara (care sa includa si tratare biologica; tratare tertiara pentru eliminare compusi de fosfor si azot)
Ing de proces
- Studii superioare de lunga durata;
- Experienta profesionala generala de min 5 ani;
- Experienta profesionala in pozitii similare de min 3 ani;
- Participarea intr-o pozitie similara : proiectarea proc tehnologic pt o SEAU similara, (care sa includa si tratare biologica; tratare tertiara pentru eliminare compusi de fosfor si azot)Ing lucrari civile
- Studii tehnice superioare de lunga durata;
- Experienta profesionala generala de min 5 ani;
- Experienta profesionala in poz similare de min 3 ani;
RESPONSABILI CU PROIECTAREA
Ing mecanic
- Studii tehnice superioare de lunga durata;
- Experienta profesionala generala de min 5 ani;
- Experienta profesionala in poz similare de min 3 ani;
- Participarea intr-o pozitie sim in min o lucrare similara;
ing electrician
- Studii tehnice superioare de lunga durata;
- Experienta profesionala generala de min 5 ani;
- Experienta profesionala in poz similare de min 3 ani;
- Participarea intr-o poz similara in min o lucrare similara;
ing automatizare SCADA
- Studii superioare de lunga durata;
- Experienta profesionala generala de min 5 ani;
- Participarea intr-o poz similara in min o lucrare similara
proiectant retele hidroedilitare- Studii superioare tehnice de lunga durata;
- min 5 ani experienta in domeniul proiectarii retelelor hidroedilitare.Experienta directa in proiectarea unui colector de canalizare
Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat, in ultimii cinci ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertelor cel putin un contract similar privind executia unei statii de epurare a apelor uzate, avand o capacitate de minim 225000 locuitori echivalenti si trepte detratare tertiara care includtratare pentru eliminare fosfor si azot.
Pentru executia lucrarilor ofertantii vor trebui sa dispuna de minim urmatoarele utilajeEXACAVATOR MINIM 1 mc ?min 3 buc Acest utilaj este necesar pentru exacvatii si montaj conducte, terasamente. Capacitatea de 1 MC a fost solicitata pentru a asigura o productivitate ridicata a muncii si pentru a putea monta in transee conducte cu greutate ridicata, asa cum sunt cele solicitate in proiect.AUTOMACARA MIN 16 TONE- min 1 buc Este necesara ofertantilor pentru punerea in pozitie si lansareasegmentelor de teava cu greutati variabile si a elementelor de suprastructura (grinzi, fier beton, elemente din beton prefabircate, echipamente), care au greutati mai mici sau egale cu 16 tone ce urmeaza a fi instalate.
AUTOBASCULANTA MIN 16 TONE ? min 4 buceste necesara ofertantilor pentru transportul materialului rezultat in urma sapaturii, pentru transportul materialelor de constructii si echipamentelor ce urmeaza a fi instalate si a arocamentelor.
Pentru executia lucrarilor ofertantii vor trebui sa dispuna de minim urmatoarele utilaje
Buldoexcavator-2 buc. Aceste utilaje sunt necesare datorita capacitatilor tehnice multifunctionale ale acestui tip de utilaj
Incarcator frontal ?min2 bucati Acest utilaj este necesar pentru asigurarea eficienta a incarcarii autobasculantelor cu materialul rezultat in urma sapaturilor
Buldozer min 150 CP- min 2 buc Aceste utilaje sunt necesare pt executarea terasamentelor si taluzare, pt executarea fundatiilor si peretilor laterali pt rezervoarele de apa pluviala. Capacit de 150 CP este a unui bulldozer de tip mediu, care are cerintele minime pt indep acestor operatii.
-Compactor vibratormin.10 tone ? min 1 buc;Aceste utilaje fi utilizate la pregatirea terenului de fundare ale constructiilor care urmeaza a fi realizate in interiorul santierelor celor 2 statii de tratare, dar si la compactarea viitoarelor drumuri si alei ca si parti componente ale infrastructurii statiilor de tratare.
Cerinta nr. 1
Sistem de management al calitatii implementat ISO 9001 sau echivalent, valabil la data depunerii.
In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre membrii asocierii.
Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.
Cerinta nr. 2
Sistem de management al mediului implementat ISO 14001 sau echivalentIn cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre membrii asocierii.
Nu se accepta ofertanti in curs de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Costul Operational anual maxim garantat pe 25 de ani
50%
Descriere: Costul operational anual maxim garantat pentru o perioada de 25 de ani de la recep?ia finala a lucrarilor.va fi prezentat in cadrul Formularului Ofertei, fara TVA.Va fi declarata castigatoare oferta care are cea mai scazuta valoare in urma adunarii celor doua costuri (pretul ofertei si costul operational anual maxim garantat pe 25 de ani) dupa ce au fost ponderate cu procentul specificat fiecaruia
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9009/19, 12, 2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2012 10:00
Locul: Sediul Autorita?ii Contractante str Eschil Nr.6 Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentan?ii imputernici?i ai operatorilor economici care au depus ofertele, Observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata?Finantare din Fondul de Coeziune in baza Contractului de Finantare pentru Judetele Sibiu ?i Bra?ov incheiat intre Ministerul Mediului si Padurilor si S.C APA CANAL S.A. SIBIU in calitate de Beneficiar.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.3.1) Vizitarea amplasamentuluiSe recomanda ofertantilor sa inspecteze locatia proiectului pentru a evalua pe propria raspundere cheltuielile, riscurile si datele necesare pentru a pregati oferta.Vizitarea amplasamentelor se va face la o data care va fi stabilita si comunicata celor interesati printr-o clarificare in SEAP, ulterior publicarii anuntului de participare in SEAP , locul de plecare fiind sediul companiei de apa SC APA CANAL SA, sau independent de catre fiecare ofertant pe parcursul perioadei de clarificare.Intentia de vizitare a amplasamentelor va fi anuntata in scris cu minim 48 ore inaintea datei stabilite.Participantii la vizita amplasamentelor isi vor asigura mijloacele de transport in vederea efectuarii vizitei.Daca este cazul, ofertantii pot semnala eventualele neconcordante dintre documentatia tehnica pusa la dispozitie si situatia din teren.Algoritmul de calcul: 1. Pentru cea mai scazuta valoare a Pretului ofertei(P1) se acorda punctajul maxim, respectiv 50 de puncte. Pentru alta valoare decat cea mai scazuta (Px), punctajul se acorda astfel: Px=(P1/Px)X50 de puncte.2. Punctajul pentru factorul de evaluare"costul operational anual maxim garantat pe 25 de ani se acorda astfel: pentru cea mai scazuta valoare a acestui factor de evaluare (Cost 1) se acorda punctajul maxim, respectiv 50 de puncte. Pentru alta valoare a acestui factor de evaluare (CostX) se acorda punctajul astfel: CostX=(Cost1/CostX)x50 puncte.Ofertele vor fi clasificate in ordinea descrescatoare a punctajului total, calculkat conform formulei: Punctaj total= Punctaj Pret+Punctaj Cost operationalOferta cu punctajul total cel mai mare va fi declarata castigatoare.Daca doua sau mai multe oferte au preturi egale si ofertele se claseaza pe primul loc, autpritatea contractanta va solicita reofertarea preturilor in plic inchis, in vederea departajarii acestor oferte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestarea se va face in in termenele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/20062obligatia notificarii de indata a autoritatii contractante cu o copie a contestatiei si a inscrisurilor doveditoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Apa Canal S.A. Sibiu
Adresa postala: str Eschil nr.6, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550096, Romania, Tel. +40 269218696, Email: [email protected], Fax: +40 269223468, Adresa internet (URL): www.apacansb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2012 10:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer