Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea statiei de cale ferata Tg. Mures


Anunt de participare (utilitati) numarul 144700/04.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Madalina Arhire, Tel. +40 213199528, Email: [email protected], Fax: +40 213158549, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizarea statiei de cale ferata Tg. Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Locul principal de executare: Statia de cale ferata Targu Mures ? Sucursala ?Centrul Regional de Exploatare, Intretinere si Reparatii CF? Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul se incadreaza in Domeniului major de interventie 2 - Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii feroviare nationale si a serviciilor pentru calatori - din cadrul Axei prioritare 2 ? Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii nationale de transport in afara axelor prioritare TEN-T.
Reabilitarea statiei de cale ferata Targu-Mures asigura inter-operabilitatea pentru infrastructura feroviara nationala din afara axelor prioritare TEN-T (de exemplu legaturile cu retelele secundare) prin reabilitarea statiei de cale ferata.
Obiectivul specific al acestui proiect este realizarea unei statii de cale ferata moderne si se realizeaza prin: ? cresterea sigurantei si confortului calatorilor in statie si in zona statiei de cale ferata;
? imbunatatirea accesului in statie inclusiv pentru persoanele cu dizabilitati;
? cresterea eficientei activitatii de operare si intretinere a statiei de cale ferata.
? cresterea atractivitatii/competitivitatii acestui mod de transport, prin imbunatatirea calitatii serviciilor oferite calatorilor in statiile de cale ferata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213321-9 - Lucrari de constructii de gari feroviare (Rev.2)
45230000-8-Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice, de autostrazi, de sosele, de aerodromuri si de cai ferate; lucrari de nivelare (Rev.2)
45234100-7-Lucrari de constructii de cai ferate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Interventiile de reabilitare se adreseaza nevoilor pasagerilor caii ferate, angajatilor, persoanelor cu dezabilitati si a comunitarii locale in sens larg. Acestea includ imbunatatirea accesului (la si catre statii), zonele destinate pasagerilor si servicii la standarde europene, imbunatatirea sigurantei, cladiri modernizate, precum si unele dezvoltari comerciale minore (atat pentru pasageri cat si pentru locuitori).Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute este 4, 301, 829 RON
Valoarea estimata fara TVA: 45, 211, 089RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 400.000 lei sau echivalent in euro la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de cel putin 120 de zile de la termenul limita de depunere al ofertei; Modalitatea de constituire (conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular B). Nota: In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278^1 d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este: 11, 650.93 lei. Garantia de buna executie 10% din pretul contractului de lucrari, fara TVA, se constituie in termen maxim de 28 zile de la semnarea contractului (Acordului Contractual), ca anexa la contract, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in care caz Garantia de buna executie devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante cf. art.90 alin (3) din HG 925/2006 modificata si completata. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala si Bugetul de Stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare si prezentare Formularul 1. Declaratia va fi depusa si de tertul sustinator (daca este cazul);
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare si prezentare Formularul 2. Declaratia va fi depusa si de tertul sustinator, pentru punctele a, c1 si d (daca este cazul);3. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: completare si prezentare Formularul 3. Declaratia va fi depusa si de tertul sustinator (daca este cazul);Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire: George Micu, Sorin Alexandru Trandafirescu, Victor Alexandru, Luca Macedon Irimes, Monica Maria Mihaileanu, Iulian-Danut Bleotu, Iuliu-Florin Tomescu, Lavinia Simona Bala, Florina Mirica, Constanta Daniela Coman, Ionut Melinte, Georgiana Preda, Mariana Buholt, Mirela Gabriela Laudat, Cristiana Mustata, Carmen Mihaela Munteanu, Catalin Balasa, Constantin Stanescu, Alexandra Petrea Medrea, Carmen Mihaela Stanciu, Sandica Baltac, Mariana, Madalina Arhire, Mariana Coman, Ioana Alexandra Ivan, Eugen Zubcov, Andreea-Ruxandra Chirita, Cristina Magdalena Petrescu, Marius-Stefan Corduneanu.Autoritatea Contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractor/ tert sustinator are relatii cu supervizorul/consultantul de natura sa afecteze impartialitatea supervizorului/ consultantului (relatii comerciale, membrii in consiliul de administratie/organul de conducere, parti sociale/parti de interes actiuni) ? Formular 3.1
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: completare si prezentare Formularul 4;5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, denumirea si datele de identificare ale ofertantilor: completare si prezentare Formulare 5, 5.1, 5.2;
6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: - Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii. 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional:
- Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/teritorial, din care sa rezulteobiectul de activitate autorizat al ofertantului pentru activitati de tipul celor supuse prezentei proceduri de achizitie. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Certificatul constator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: 1) Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana .2) In cazul asocierii mai multor operatori economici cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (certificat constatator emis de ORC) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.
Autoritatea contractanta/Comisia de evaluare va solicita ofertantului propus a fi clasat pe primul loc, inainte de finalizarea raportului procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate a certificatului constatator in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
2. Autorizari/Agremente eliberate de Autoritatea Feroviara romana - AFER. Autorizatia de furnizor feroviar trebuie sa ateste faptul ca ofertantul este autorizat sa execute urmatoarele categorii de lucrari feroviare critice:
- constructii, reparatii, modernizari, consolidari cladiri, cu specific feroviar, inclusiv a instalatiilor aferente;
- constructii, reparatii peroane, copertine, tuneluri pietonale;
- constructii, reparatii linii CF in executie manuala si mecanizata;
- constructii, reparatii instalatii SCB;
- constructii, reparatii instalatii TTR-Tc;
- constructii, reparatii linie de contact si protectie instalatie cale si vecinatati;
- constructii, reparatii instalatii de energoalimentare.
Conform prevederilor OMT 290/2000, Anexa 1, cap. II, art. 8, lit. a, precum si Anexa 5, cap. II, art. 8, lit. a, solicitantii de autorizatii/agremente tehnice, trebuie sa depuna la AFER cereri in acest sens, cereri ce primesc numere de inregistrare.Ca urmare, in vederea calificarii ofertantii trebuie sa prezinte urmatoarele documente: a) Ofertantii care detin autorizatii/agremente AFER, valabile la data limita de depunere a ofertelor, vor prezenta in oferte copii lizibile ale acestora semnate si stampilate de ofertant ?conform cu originalul?, inclusiv pagina cu vize (unde este cazul).
b) Ofertantii straini care nu detin autorizatii/agremente AFER, valabile la data limita de depunere a ofertelor, vor prezenta in oferte copii ale documentelor echivalente eliberate de autoritatile relevante din tarile de origine (copiile vor fi traduse de un traducator autorizat).
c) Ofertantii romani si straini care nu detin autorizatii/agremente AFER sau orice alte documente doveditoare, vor depune un angajament ferm ce va stipula ca in cazul in care ofertantul va fi declarat castigator, acesta se obliga sa obtina, fara niciun cost pentru autoritatea contractanta, toate autorizatiile/agrementele AFER.Autoritatea Contractanta/Comisia de evaluare va solicita ofertantului propus a fi clasat pe primul loc, inainte de finalizarea raportului procedurii de atribuire, prezentarea autorizatiei/agrementului AFER.Se recomanda consultarea site-ului www.afer.ro.In cazul asocierilor, cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza. Subcontractantul (daca este cazul) trebuie sa indeplineasca cerinta pentru partea de contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturi contabile, din anii 2010, 2011, 2012 vizate si inregistrate la organele competente ? se vor depune in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, pentru fiecare operator economic (in cazul asocierii).
Modalitatea de indeplinire
Bilanturi contabile, din anii 2010, 2011, 2012.
2. Declaratie privind cifra de afaceri globala (Formular 6) din care sa rezulte media cifrei de afaceri globala, pe ultimii 3 ani financiari incheiati ai ofertantului (2010, 2011, 2012), care trebuie sa fie de minimum 60.000.000 lei (fara TVA). Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei Anul 2012:1 euro = 4, 4560 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective, in care s-a facut inregistrarea si vor specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta Formularul 6
3. Tertul sustinator (daca este cazul). In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Ofertantul va prezenta Formularul 12. Tertul sustinator va depune declaratii privind neincadrarea in art.180, art.181 si art.69^1 din OUG 34/2006 (va depune Formularele 1, 2, 3, 3.1).
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta - Angajament privind sustinerea financiara - Formularul 12 si formularele 1, 2, 3, 3.1).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara. Pentru demonstrarea experientei similare a ofertantului in contracte de lucrari de constructii de cai ferate, reabilitare/ modernizare sau constructii noi de cladiri, instalatii de cale ferata, ofertantul trebuie sa prezinte, ca o cerinta minima obligatorie o lista a principalelorlucrari executate si duse la bun sfarsit* in ultimii 5 ani, calculati prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Lucrarile executate si duse la bun sfarsit vor fi confirmate dinmaximum 2 contracte in valoare cumulata de cel putin 40.000.000 lei si dovedite prin documente (contracte/ procese verbale de receptie, etc.).Se va completa Formular 7, Formularul 7.1, Formular 7.2.
Modalitatea de indeplinire
Se vor depune :
1. Declaratia privind principalele lucrari executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani calculati prin raportare la data limita de depunere a ofertelor (Formular 7).2. Lista principalele lucrari executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, calculati prin raportare la data limita de depunere a ofertelor (Formular 7.1).3. Experienta similara se va dovedi distinct pentru fiecare contract. (Formular 7.2).
1.1 Experienta similara
Valoarea contractului cuprinde numai partea executata de catre operatorul economic ofertant, in cazul in care a participat intr-o asociere.Prin formulele ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contracte de lucrari finalizate? se intelege conform art. 14 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala, sau
- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor, sau
- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.
Modalitatea de indeplinire
Se vor depune :
1. Declaratia privind principalele lucrari executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani calculate prin raportare la data limita de depunere a ofertelor (Formular 7).2. Lista principalele lucrari executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, calculati prin raportare la data limita de depunere a ofertelor (Formular 7.1).3. Experienta similara se va dovedi distinct pentru fiecare contract. (Formular 7.2).
2. Dotarea tehnica. Ofertantii vor prezenta o declaratie si o lista a utilajelor propuse si disponibile pentru realizarea contractului (Formularul 16 si Anexa la Formularul 16). Se vor prezenta si alte facilitati necesare lucrarii, precum laboratoare de testare ? tipul laboratorului, grad, profile etc. De asemenea, ofertantii vor prezenta o descriere succinta a principalelor utilaje si a facilitatilor pe care intentioneaza sa le utilizeze pentru a dovedi ca toate categoriile de lucrari necesare realizarii contractului sunt acoperite.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune Formularul 16 cu Anexa la Formularul 16
3. Ofertantul trebuie sa depuna o ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani? (Formular 8).
Modalitatea de indeplinire
Se va depune Formularul 8
4. Ofertantul trebuie sa depuna ?Informatii privind personalul de conducere si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului? (Formular 11).
Modalitatea de indeplinire
Se va depune Formularul 11.
5. Cerinte minime obligatorii privind resursele umane. Ofertantii vor face dovada implicarii in contract a unui numar minim de 4 experti cheie. Ofertantul va depune Lista cu personalul implicat in derularea contractului (Formularul 9a). Cerintele minime pentru expertii cheie sunt:
Modalitatea de indeplinire
Se va depune Lista cu personalul implicat in derularea contractului (Formularul 9a).
5.a) Responsabil tehnic cu executia pentru domeniul ?constructii cai ferate? atestat conform Ordinului MLPTL nr. 777 /2003 sau atestate echivalente; Ofertantul va depune: 1. Curriculum Vitae in original semnat de titular (Formular 9c); 2. Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV; 3. Declaratia de Disponibilitate (Formularul 9.b) sau angajament de participare in original semnate de titular.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va depune: 1. Curriculum Vitae in original semnat de titular (Formular 9c); 2. Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV; 3. Declaratia de Disponibilitate (Formularul 9.b) sau angajament de participare in original semnate de titular.
5.b) Responsabil tehnic cu executia pentru domeniul ?constructii civile? atestat conform Ordinului MLPTL nr. 777/2003 sau atestate echivalente; Ofertantul va depune: 1. Curriculum Vitae in original semnat de titular (Formular 9c); 2. Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV; 3. Declaratia de Disponibilitate (Formularul 9.b) sau angajament de participare in original semnate de titular.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va depune: 1. Curriculum Vitae in original semnat de titular (Formular 9c); 2. Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV; 3. Declaratia de Disponibilitate (Formularul 9.b) sau angajament de participare in original semnate de titular.
5.c) Sef de santier, absolvent studii superioare profil constructii, 3 ani experienta in domeniul specific aferent activitatilor din cadrul contractului ce urmeaza a fi atribuit (lucrari de constructii de cai ferate, reabilitare/ modernizare sau constructii noi de cladiri, instalatii de cale ferata). Ofertantul va depune: 1. Curriculum Vitae (Formular 9c), in original semnat de titular, insotit de lista cu proiectele/ contractele prin care isi dovedeste experienta in domeniul de activitate de 3 ani, prezentate detaliat si se va specifica perioada alocata fiecaruia in formatul luna/an; 2. Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV; 3. Declaratia de Disponibilitate (Formularul 9.b) sau angajament de participare in original semnate de titular.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va depune: 1. Curriculum Vitae (Formular 9c), in original semnat de titular, insotit de lista cu proiectele/contractele prin care isi dovedeste experienta in domeniul de activitate de 3 ani, prezentate detaliat si se va specifica perioada alocata fiecaruia in formatul luna/an; 2. Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV; 3. Declaratia de Disponibilitate (Formularul 9.b) sau angajament de participare in original semnate de titular.
5.d)Responsabil cu sanatatea si securitatea muncii atestat conform prevederilor din legea 300/2006 sau echivalent. Ofertantul va depune: 1. Curriculum Vitae in original semnat de titular (Formular 9c); 2. Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV; 3. Declaratia de Disponibilitate (Formularul 9.b) sau angajament de participare in original semnate de titular.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va depune: 1. Curriculum Vitae in original semnat de titular (Formular 9c); 2. Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV; 3. Declaratia de Disponibilitate (Formularul 9.b) sau angajament de participare in original semnate de titular.
6) Tertul sustinator (daca este cazul). In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate. Ofertantul va depune Formularele 13, 14, 15. Tertul sustinator va depune declaratii privind neincadrarea in art.180, art.181 si art.69^1 din OUG 34/2006 (va depune Formularele 1, 2, 3, 3.1).
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va depune Formularele 13, 14, 15 si formularele 1, 2, 3, 3.1.
Certificat pentru sistemul de management al mediului SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent. Ofertantii trebuie sa prezinte in copie conform cu originalul documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante la nivelul ISO 14001:2005. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat ISO 14001:2005, operatorul economic trebuie sa prezinte alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului de management de mediu.Ofertantul va prezenta certificat, documente, alte dovezi.
Modalitatea de indeplinire
Certificat, documente, alte dovezi.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent). Ofertantul va prezenta: certificat, documente, alte dovezi. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.Ofertantul va prezenta certificat, documente, alte dovezi.
Modalitatea de indeplinire
Certificat, documente, alte dovezi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Nr.18/1/538/17.06.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2011/S243-393754din17.12.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2013 13:00
Locul: Bdul Dinicu Golescu nr.38, Palat CFR, etaj 3, camera 27, aripa Dinicu Golescu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor cu imputernicire si copie dupa CI/BI/pasaport.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Transport - POS Transport
VI.3) Alte informatii
Intreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, garantiei de buna executie si cifrei de afaceri.Autoritatea contractanta/Comisia de evaluare va solicita ofertantului propus a fi clasat pe primul loc, inainte de finalizarea raportului procedurii de atribuire, prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV a Expertului C (documentele suport relevante care atesta experienta specifica solicitata: sunt fisa de post, contractul de munca sau orice alte documente similare).Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc ce prezinta preturi egale: Autoritatea Contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis sigilat, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire disponibila in SEAP, trebuie utilizata o aplicatie care permite deschiderea si verificarea oricarui tip de document semnat electronic, indiferent de furnizorul certificatului si aplicatiei cu care au fost semnate documentele, in conditiile respectarii prevederilor Legii 455/2001 privind semnatura electronica. In cazul in care, un ofertant subcontracteaza o parte/parti din contract si este declarat castigator al procedurii de atribuire, va declara partea din contract pe care osubcontracteaza, impreuna cu denumirea/numele subcontractantilor si va va depune inainte de incheierea contractului cu autoritatea contractanta, contractul incheiat intre ofertant si subcontractant, care se constituie anexa la contractul de achizitie publica. Limba care guverneaza contractul este limba romana. Toate comunicarile intre Antreprenor si Autoritatea Contractanta vor fi in limba romana. Ca urmare Antreprenorul va include in onorariile expertilor costurile traducatorilor autorizati (daca este cazul).Autoritatea Contractanta va verifica inainte de semnarea contractului, respectarea de catre ofertantul castigator a dispozitiilor privind relatiile intre supervizor si antreprenor (dupa caz) de natura sa afecteze impartialitatea supervizorului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile, in conformitate cu art. 256^2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Asistenta Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA - Bulevardul Dinicu Golescu 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213151117, Fax: +40 213151117, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2013 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer