Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea statiei de pompare de desecare SPD Butoi si refacerea capacitatii de transport a retelei de canale de desecare aferenta din amenajarea Ghidici-Rast-Bistret, judetul Dolj


Anunt de participare numarul 89159/21.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.021-3322816, In atentia: Ing. Cotruta Tania, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala DUNARE OLT
Adresa postala: str.Nicolae Romanescu nr. 39, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200738, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0251429927, In atentia: ing. Nica Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0251429184
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala DUNARE OLT
Adresa postala: str.Nicolae Romanescu nr. 39, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200738, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0251429927, In atentia: ing. Nica Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0251429184
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala DUNARE OLT
Adresa postala: str.Nicolae Romanescu nr. 39, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200738, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0251429927, In atentia: ing. Nica Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0251429184
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea statiei de pompare de desecare SPD Butoi si refacerea capacitatii de transport a retelei de canale de desecare aferenta din amenajarea Ghidici-Rast-Bistret, judetul Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ANIF RA Sucursala Teritoriala DUNARE OLT
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea statiei de pompare de desecare SPD Butoi si refacerea capacitatii de transport a retelei de canale de desecare aferenta din amenajarea Ghidici-Rast-Bistret, judetul Dolj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45112500-0-Lucrari de terasament (Rev.2)
45231111-6-Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
45259900-6-Modernizare a statiilor (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini din d.a.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 884, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 90000 lei;Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib, Decl.priv.neincadr.inprev.art.181dinOUGnr.34/2006, Certif.de atest.fisc. ANAF pt.pers.jurid.priv.indepl.oblig.exigib.de plata a impoz.si taxe.catre stat la 30.09.2009, Certif.fisc.priv.plata imp.si taxe locale, Pers.jurid/fiz.rom.: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala., Certificat de inmatriculare, Pers.jurid/fiz.straine: Doc.care dov.o forma de inreg/atest.ori apartenenta din p.d.v.profes;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf.gen., Cifra medie anuala de afac.pe ult.3 ani: min.9700000 lei, respectiv 2275980 Euro ; Bilant.cont.la data de 30.06.2009 vizat.de organ.compet.in domeniu, Balanta de verificare la 30.09.2009, Inform.priv.situatia financ.pt.anii 2006, 2007 si 2008, Autoritatea contractanta are dreptul de a stabili cerinte minime pentru urmatorii indicatori: lichiditate generala (active circulante / datorii curente x 100) trebuie sa fie min 85%.Lichiditatea se vor calcula dupa datele de bilant la 30.06.2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.calit.de partic.la proc., Decl.priv.lista princ.lucr.in ult.5 ani, Exper.simil.: un contract sau cel mult 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie minim 1450000lei, fara TVA, respectiv 340224 EURO realiz.prin exec.unor lucr.de natura celor licitate, .P.v.de recep.la termin.lucr/P.v.de recep.fin., Recom.din partea altor benef.(3), Atest.lucr.IF conf. Ordin 239/2007sau Ordin 182/2009 cu viza valabila la deschiderea ofertelor, ISO 9001, 14001,
OHSAS 18001 in domeniul IF sau echivalentul acestora din seria de standarde europene relevante, Pentru ISO 14001 se accepta si dovada ca se afla in curs de obtinere, Decl.cu utilajele, Decl. priv.efect.med.an.al pers.angaj.si al cadr.de cond., Decl.cu subcontr, Ofertantul care exec.lucr.electrice va trebui sa indepl.urm.conditii: AtestatANRE tip B;Atestat ANRE tip C2A;Certificat ISO 9001 pentru executare si proiectare instalatii electrice si energetice 0, 4 si 6, 0 KV; Sa aiba minim 4 electricieni autorizati (Se vor prezenta autorizatiile), Autoritatea contr. Solicita CV-uri si caziere judiciare pt. Persoanele responsabile direct cu indepl.contractului; RTE trebuie sa fie angajatul permanent al societatii ofertante sau orice forma admisa de legislatia muncii si sa fie atestatMLPAT (MTCT).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Durata de executie
20%
Descriere:
2.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
20%
Descriere:
3.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2009 10:00
Locul: ANIF-RA Sucursala Teritoriala DUNARE OLT, str.Nicolae Romanescu nr. 39, Craiova, jud. Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori UCVAP si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu prevederile art.40 alin (2) si alin (3) din OUG 34/2006 privind achizitiile publice, documentatia de atribuire va fi pusa gratuit la dispozitia operatorilor economici care au inaintat si prezentat o solicitare scrisa insotita de imputernicirein acest sens, pe suport de hartie.In exemplarul original se vor prezenta numai originalele sau copii legalizateale documentelor prezentate, atat la deschidere cat si ulterior in cazul cand ofertantul uzeaza de dreptul de la art 11 .alin.(4) din HG 925/2006, actualizata de HG 834/22.07.2009, cand autoritatea contractanta solicita prezentarea certificatelor/documentelor edificatoare, care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare (conform art.11 alin 5 si 6 din HG 925/2006, actualizata de HG 834/22.07.2009). Exceptie fac confirmarile de preturi solicitate la pct 6.3 din fisa de date, care se pot prezenta in copie simpla.In cazul in care ofertantul nu uzeaza de prevederileart.11 alin (4) din HG 925/2006sinu are in ofertaoriginalul saucopia legalizata a documentelor prezentate, atunci acesta are obligatia sa prezinte in fata comisiei la deschiderea ofertelororiginalul sau copia legalizata a documentelor respective, iar comisia de evaluare va mentiona pe copia respectiva conform cu originalul si va semna.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.0213195180, Fax: 0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021-332 28 16, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2009 09:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer