Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea statiei de pompare de desecare SPD Tifaru si refacerea capacitatii de transport a retelei de canale de desecare aferenta din amenajarea Ghidici-RastBistret,jud.Dolj


Anunt de participare numarul 34489/01.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Dan-Florin MARACINEANU, Tel.021-3322816, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Dunare Olt
Adresa postala: str.Nicolae Romanescu, nr.39, jud.Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200738, Romania, Punct(e) de contact: Birou Licitatii, Tel.0251/429.927, In atentia: Ing. Dumitru Nica, Email: [email protected], Fax: 0251429184
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Dunare Olt
Adresa postala: str.Nicolae Romanescu, nr.39, jud.Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200738, Romania, Punct(e) de contact: Birou Licitatii, Tel.0251/429.927, In atentia: Ing. Dumitru Nica, Email: [email protected], Fax: 0251429184
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Dunare Olt
Adresa postala: str.Nicolae Romanescu, nr.39, jud.Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200738, Romania, Punct(e) de contact: Birou Licitatii, Tel.0251/429.927, In atentia: Ing. Dumitru Nica, Email: [email protected], Fax: 0251429184
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratia Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii.Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea statiei de pompare de desecare SPD Tifaru si refacerea capacitatii de transport a retelei de canale de desecare aferenta din amenajarea Ghidici-RastBistret, jud.Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ANIF-RA Sucursala Teritoriala Dunare Olt, str.Nicolae Romanescu, nr.39, Craiova, jud.Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea statiei de pompare de desecare SPD Tifaru si refacerea capacitatii de transport a retelei de canale de desecare aferenta din amenajarea Ghidici-RastBistret, jud.Dolj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112500-0 - Lucrari de terasament (Rev.1)
45231111-6-Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
45312310-3-Lucrari de protectie impotriva fulgerelor (Rev.1)
45317100-3-Lucrari de instalare electrica de echipament de pompare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listei de Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 3, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 58.000lei garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului , fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligibil., Decl.priv.neincadr.in prev.art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006, Certif.de atest.fisc.ANAF pt.Pers.jurid.priv.indepl.oblig.exigib.de plataa imp.si taxelor catre stat, precum si a contrib.pt.asig.sociale de stat la
data de 15.09.2007, Certif.fisc.priv.plata imp.si taxelor locale, Autoritatea contractanta solicitaC.V. si caziere judiciare Pers.juridice/fizice romane: Certif.Const.emis de ORCCCINT, Certif.de inmatr.laCamera de Comert, Pers.juridice/fizice straine: Docum.care doved.o forma de inreg./atest.ori apartenenta din pdv profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inform.gen.Cifra med.an.de afaceri pe ultim.3ani7.000.000RON Bilant.contab, 31.12.2005;31.12.2006si balanta contab.la 30.08.2007vizate de organ.compet.in domeniu.Inform.priv.sit.finan.pt.anii2004, 2005, 2006Autorit.contract.solicit.ca cerin. min.urmat.indicat.-lichidit.gener.100%-solvab.patrim.30%Lichidit.si solvab.se vor calc.dupa dat.de bilant la31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.calit.de partic.la proc.Decl.priv.lista princ.lucr.in ult.5 ani, Fisa de inf.priv.exper.similara: indepl.in ult.
5ani a cel putin1(unui)contr.a carui val.sa fie min1.500.000RON(fara TVA)resp.443.276Euro realiz.prin exec.unor lucr.de nat.celor licit.Recom.din partea altor benef/clienti, vizateI.S.C.Prez.certif.de atest.in exec.lucr.deI.F. conf.Ord.239/23.03.2007alM.A.D.R, Prez.dosar.priv.sist.propriu de cond.siasig.calit.lucr.si ISO9001, OHSAS 18001;ISO 14001.Decl.priv.utilaj, instal.echip.teh.de care disp.operat.eco.pt.indep. coresp.a contract.Pt.utilaj.mijl.de transp.lab.si mijl.fixe care nu sunt in propr.construct. dar sunt inchir.sau luate prin conventie, se va prezenta si contr.de inchiriere sau conventia, Decl.priv.efect.med.anual al pers.angajat si al cadrelor de cond.Decl.priv.partile din contr.care sunt indepl.de subcontr
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
Durata de executie
5%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash, la casieria unitatii ANIF-RA RA Sucursala Teritoriala Dunare Olt, str.Nicolae Romanescu, nr.39, Craiova, jud.Dolj
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2007 10:00
Locul: ANIF-RA RA Sucursala Teritoriala Dunare Olt, str.Nicolae Romanescu, nr.39, Craiova, jud.Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici si observatori U.C.V.A.P
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi pusa la dispozitia operatorilor economici care au inaintat si prezentat o solicitare scrisa insotita de imputernicire scrisa in acest sens, numai pe suport de hartie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021-332 28 16, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2007 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer