Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?MODUL CONTAINERIZAT CU MONTAJ SI PUNERE IN FUNCTIUNE LA CHEMP NEDELEA 1?


Anunt de participare (utilitati) numarul 103864/12.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  prin Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor nr. 82-84, Localitatea:  Curtea de Arges, Cod postal:  115300, Romania, Punct(e) de contact:  Servicil Contracte, Tel. 0248507289, In atentia:  Daniela Hanches, Email:  [email protected], Fax:  0248507238, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?MODUL CONTAINERIZAT CU MONTAJ SI PUNERE IN FUNCTIUNE LA CHEMP NEDELEA 1?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Principalul loc de livrare: Modulul containerizat va fi montat si pus in functiune la CHEMP NEDELEA 1, in localitatea Filipestii de Targ in Judetul Prahova
CodCPV :44211110-6
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?MODUL CONTAINERIZAT CU MONTAJ SI PUNERE IN FUNCTIUNE LA CHEMP NEDELEA 1?, conform caracteristicilor tehnice solicitate prin Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44211110-6 - Cabine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini din Sectiunea II a Documentatiei de atribuire atasata la prezentul anunt.
Valoarea estimata fara TVA: 25, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 500 LeiGarantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
aSOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratiie privind situatia personala a operatorului economic (neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificari si completari); Se va prezenta completata in original ANEXA NR. 10 din Sectiunea III2.Persoane juridice/ fizice romane
a. Prezentare Certificat Constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor , in original sau copie legalizata.
b.Prezentare Autorizatie de functionare / altele echivalente, in copie legalizata si copie card de identitate, pentru persoane fizice.3Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si copie pasaport
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor livraride produsein ultimii 3 ani?, conform Anexei nr. 12 din Sectiunea III.
Lista va cuprinde cel putin2 (doua) contracte care au ca obiect livrarea si montajulde produse de genul celor pentru care se solicita oferta.
Pentru contractele finalizate, cuprinse in Lista se solicitadocumente constatatoare, emise in conformitate cu prevederile HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, caretrebuie sa contina informatii privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale (inclusiv prejudiciile create acestora, daca este cazul) de catre operatorul economicti care sa permita achizitorului evaluarea corecta a ofertantului.Achizitorul are dreptul de a se informa in legatura cu modul de indeplinire a contractelor de catre furnizor.
Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor documente/certificate emise sau contrasemnate de o autoritate (beneficiar), respectiv documente constatatoare emise in conformitate cu HGR nr. 925/2006. Achizitorul are dreptul de a se informa in legatura cu modul de indeplinire a contractelor de catre ofertant .2.?Declaratieprivind efectivul mediu anualal personalului angajat si al cadrelor de conducere? din care sa rezulte asigurarea cu personal de specialitate, precum si persoanele responsabile direct de furnizarea si montajul modulului containerizat.Se vacompletaANEXA NR. 14, in original din Sectiunea III.- Se va nominaliza cel putin o persona responsabila de indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
?1. ofertantii pot vedea cea mai buna oferta?si2.? ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie?
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2010 11:30
Locul: Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor nr, 82-84, Curtea de Arges, Jud. Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor.
Adresa postala:  Str. Stravropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021-310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti ? Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala:  Strada Victoriei, nr.22, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110017, Romania, Tel. 0248-624494, Email:  [email protected], Fax:  0248-219947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic SH Curtea de Arges
Adresa postala:  B-dul Basarabilor nr. 82-84, Localitatea:  Curtea de Arges, Cod postal:  115300, Romania, Tel. 0248507208, Email:  [email protected], Fax:  0248507238
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2010 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer