Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?MODULE COGENERATIVE PENTRU ENERGIE ELECTRICA SI TERMICA cu accesoriu lucrari si punere in functiune?in cadrul proiectului ?REABILITAREA SI MODERNIZAREA CAMPUSULUI TUDOR VLADIMIRESCU?


Anunt de participare numarul 137614/24.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Directia Servicii Studentesti, Tel. +40 232278683-2426-2423, In atentia: ing. Camelia Nitulescu, Email: [email protected], Fax: +40 232271288, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutii de invatamant superior de stat aflate in coordonarea Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului.
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?MODULE COGENERATIVE PENTRU ENERGIE ELECTRICA SI TERMICA cu accesoriu lucrari si punere in functiune?in cadrul proiectului ?REABILITAREA SI MODERNIZAREA CAMPUSULUI TUDOR VLADIMIRESCU?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Campus studentesc Tudor Vladimirescu din Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare utilaje si echipamente pentru realizarea a doua centrale de cogenerare pe baza de gaz metan;Executare lucrari/operatiuni de montaj, instalare, punere in functiune;Executare lucrari de constructii pentru amenajarea punctelor termice;
Asigurare service si mentenanta, pe durata de garantie ofertata, pentru echipamentele livrate si lucrarile executate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42000000-6 - Echipamente industriale (Rev.2)
45232141-2-Instalatii de incalzire (Rev.2)
45251220-9-Lucrari de constructii de centrale de cogenerare (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Centrala in cogenerare TV2.Centrala el.in cogenerare e comp.din: 2 grup. de cog-GC1 cu Pe1=1200Kwe in conditii standard de funct.si utiliz.filtrului catalizator pe evacuare gaze arse);GC2 cu Pe2= 600KWe (pt.produc.simult.de en.electrica si en.termica in condit.standard de funct.si utilizarii filtrului catalizator pe evacuare gaze arse) si un cazan de apa calda Pt=2500 Kw;(maxim: 2900 kW); Tmax=105°C, pmax=10 bar si toate echipam.auxiliare ce sunt neces.in centrala termoelectrica, cf.listelor de echipamente, listelor de cantitati si a fiselor tehnice din docum.care sta la baza acestei proced.de achiz.Grupurile de cog.vor fuctiona pe combustibil gazos(gaze naturale) iar cazanele de apa calda cu combustibil mixt(gaze naturale, motorina).In int.centralei electrice in cogenerare se va amplasa un rezervor de zi de combustibil lichid (V = 2000litri) necesar alimentarii arzatoarelor mixte de pe cazan la pornire si pe scurte perioade de functionare.Se va realiz.obligatoriu interconectarea cu sistemul de termoficare existent. Interconectarea se va realiz.in distribuitoarele si colectoarele prevaz.
2.Centrala in cogenerare TV3.Centrala electrica in cog.e comp din: 2 grupuri de cogenerare - GC1 cu Pe1=1200 KWe, (in conditii standard de fctionare si utiliz.filtrului catalizator pe evacuare gaze arse); GC2 avand Pe2= 600 KWe (pentru produc.simultana de en. el. si en.termica in conditii standard de fctionare si utlizarii filtrului catalizator pe evacuare gaze arse) ; si 3 cazane de apa calda Pt=2500 Kw (maxim: 2900 kW); Tmax=105°C, pmax=10 bar si toate echip auxiliare ce sunt neces in centrala termoelectrica, cf listelor de echipamente, listelor de cant.si a fise tehnice din docum ce sta la baza acestei proced.de achiz. Grupurile lucreaza cf. principiului produc simultane, a en.el.si termice si folosesc en.primara (gaz metan) cu care sunt alimentate, in productie la minimum 84%, si cazanele de apa calda ce lucr.ca unitati de varf in productie de min.90% .Grupurile de cogenerare vor functiona pe combustibil gazos (gaze naturale) iar cazanele de apa calda cu combustibil mixt (gaze naturale, motorina). In int.centralei el.in cogenerare se va amplasa un rezervor de zi de combustibil lichid (V = 2000 litri) neces.alimentarii arzatoarelor mixte de pe cazane la pornire si pe scurte per.de fctionare.Se va realiz.oblig.interconectarea cu sist.de termoficare existent. Interconectarea se va realiz. in distribuitoarele si colectoarele prevaz.in noile centrale de cogenerare.
3.Bransament gaz medie presiune, statie reglare a presiunii si masura a gazelor, instalatii interioare de utilizare gaze natural.Echipam. prevaz.a fi montate in ambele puncte termice fct. la pres. de 0, 30 bar, fapt ce a condus la proiectarea de SRM-uri intr-o singura treapta de presiune a gazelor de la medie presiune la presiune redusa pe fiecare obiectiv. Pt. realiz.bransamentelor si a SRM - urilor s-a avut in ved.debitul de gaze necesar la fiecare obiectiv.
4.Instalatii si tablouri electrice cf schemelor din doc;
5.Sistem de optimiz.consum en.termica (Sistem de management al cladirilor - BMS); Sist. va functiona: fiecare electropompa electrovalva si sonda de temperatura vor fi conectate cu un PC aflat in camera generala de comanda. Acestea vor fi actionate si gestionate de catre un computer care integreaza datele, impreuna cu cele preluate de la modulele termice si grupul de cogenerare, rez. monitorizarea si functionarea sincrona a echipam.si controlul optimizat al consum.de en.term;Modulele de cog.si celelalte echipam componente ale centralelor de cogenerare, se vor amplasa in TV2 si TV3 a.i. sa se permita pastrarea in stare de functionare a bransamentelor cu S.C. CET S.A. Iasi si a celorlalte utilaje existente la inceperea lucrarilor(in cazul TV3 dar regrupate si reamplasate astfel sa permita amplasarea noilor utilaje).Pt. caminele cu regim de inaltime mai mare de 4 etaje (T17, T18, T19), se va avea in ved.asig. furniz apei calde cu debit si presiune corespunz, la toate nivelele. Lucrarile si operatiunile neces sunt detaliate in doc. tehnica pusa la dispoz solicitantului in SEAP. Ofertant e in totalitate responsabil de livr echipam noi, demontarea echipam existente in amplasament, managem. deseurilor rezultate, lucrarile de instalare, montaj, reproiectarile neces in functie de caracteris tehn ale echipam.livrate, amenajarile necesare(inclusiv a spatiilor verzi afectate), punerea in funct, obtinerea autorizatiei (atestatului) de fctionare a centralelor de cogenerare. De asemenea, prin grija si pe cheltuiala ofertant se vor asigura: doc pentru exploatare si intretinere in limba romana, instruirea si scolarizarea personal de exploatare si intretinere (conform nr de salariati/specialitati/program de instruire necesar, stabilit si precizat de catre ofertant in oferta tehnica), aparatele de masura, sculele si dispozitivele necesare pentru exploatare si intretinere. Toate aceste operatiuni vor fi avute in vedere de ofertant la intocm.of.tehnice si financiare.
Valoarea estimata fara TVA: 20, 978, 025.87RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este: 300.000 lei.Per.de valab.a gar. de participare treb.sa fie cel putin egala cuper.de valab.a ofertei(cel putin 120 zile de la data limita de primire a ofertelor).Gar.de part.p. fi depusa pana in mom.deschid.ofertelor (Art. 86 alin.4 din HG 925/2006). Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: viramentin contul bancar: Univ.Tehnica ?Gh. Asachi? din Iasi, CF: 4701606, Cont: RO93 TREZ 4065 005X XX00 0422 ? Trez.Iasi sau un instrum. de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, ce se prezinta in orig(art. 86 din HG 925/2006).Scrisorile de garantie bancara vor fi elib, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. In conformitate cu prevederile Legii 346/2004 cu modif.si compl.ult, garantia de participare p.fi achitata cu reducere de 50% in cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile.Conform O.U.G. 34/2006 art. 2781, alin.(1), lit.c), in masura in care CNSC respinge contestatia, Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, suma de 9657, 80 lei. Pentru return.garantiei de participare, op.ec. se obliga dupa expirarea termenelor prevazute la art. 88 din HG 925/2006, modif.si compl.ulterior, sa transmita prin fax/adresa scrisa, cu solicitarea return.gar. Gar.de buna exec.se constit.in suma fixa, intr-un cuantum de max.5% din val.contract.de furnizare.Forme de constit.a garant.de buna exec ce vor fi acceptate: a)Ordin de plata vizat de banca: Univ.Tehn.?Ghe.Asachi?din Iasi, CF: 4701606, Cont: RO93TREZ4065005XXX000422 deschis la Trez.Iasi, b)Scris de garant bancara sau emisa de o soc.de asigurari in fav.aut.contractante.Scrisorile de garantie bancara vor fi elib, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.c) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conform.cu prev.art. 90, alin.3 din HG 925/2006, modificata si completata ulterior.Ofertantul trebuie sa precizeze in formularul de oferta pentru ce varianta va opta.Pt.return garant, op.economic se obliga dupa expir termenelor prevaz la art. 92 din HG 925/2006, modif.si compl.ult, sa transm.prin fax adresa scrisa, cu solicit return garant.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1.Fonduri structurale: Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara: 32.Fonduri ale Universitatii Tehnice "Gheorghe Asachi"din iasi
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte:
a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 12A din sectiunea Formulare;
b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/2006
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 vor trebui prezentate si de tert sustinator.
- Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Cerinte:
a) prezentareadocumentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 12B din sectiunea Formulare;
b) continutul documentuluisa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit c1) si lit d)din OUG 34/2006 vor trebui prezentate si de tert sustinator.
- Certificate constatatoare privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. c) din ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Cerinte:
a) prezentarea urmatoarelor documente (in oricare din formele: in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal):
1. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice (A.N.A.F.);
2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.
b)- daca depunerea ofertelor este dupa de 25 ale lunii se acceptaprezentarea obligatiilor de plata exigibile la data de 30/31 ale lunii anterioare deschiderii;
- daca depunerea ofertelor este inainte datade 25 ale lunii se acceptaprezentarea obligatiilor de plata exigibile la data de 30/31 cu doua luni anterioare deschiderii;
c) continutul documentelor sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 181 lit. c) din ordonanta.
Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUGnr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta
Cerinte:
a) prezentareadocumentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 12D din sectiunea Formulare si cu Ordinul presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010;
b) continutul documentului sa dovedeasca faptul ca ofertantul respecta prevederile Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Cerinta nr. 5
a) prezentareadocumentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 12L din sectiunea Formulare;
b) continutul documentuluisa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006.
NOTA: Pentru completarea corecta a acestei declaratii mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi: Rector: Prof.univ.dr.ing. IonGiurma, Director gen. ad-tiv Dr.ec.jr. Petru Condrea, Director economic Ec. Mariana Crivoi, prof.dr.ing. Gheorghe Dumitrascu, sef lucr.dr.ing. Daniel Dragomir Stanciu, prof. Dr.ing. Constantin Asaftei, sef lucr.dr.ing. Mugurel Vasile Rotariu, Ing. Radu Marian Burac, Ing. Burlacu Lucian, Ing. Budeanu Bogdan, Ec. Dumitras Viorica, Ing. Nicu Nistor, Ing. Victor Petranici, Ing. Anca Ionela Gania, ec. Petronela Costachescu, ing. Camelia Nitulescu, Prorector Prof.univ.dr.ing. Stefan Grigoras, ing. Sorin Iacoban Avram.
Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691se va prezenta de subcontractant, asociat cat si de tert sustinator.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formulare mentionate la acest punct (punctul III.2.1. a)). - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economicsau alt document echivalent conform prevederilor art. 182 alin (1) din OUG 34/2006 modificata si completata ulterior.
Cerinte:
a) prezentarea Certificatului constatator eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor (in oricare din formele: in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal). Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care a fost depusa sub forma de copie ?conform cu originalul?.
b) continutul documentului mentionat sa dovedeasca ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse/lucrari care face obiectul procedurii de achizitie publica.
Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea: declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri globala pe ultimii 3(trei) ani (2009, 2010, 2011)- cifra de afaceri globala pe ultimii 3(trei) ani sa fie cel putin 41.956.000 lei.(Valoarea estimata este de 20.978.025, 87 lei) ?Formularul 7-Sectiunea Formulare.
Curs mediu anual BNR leu/euro: anul 2011 = 4.2379 lei anul 2010 = 4.2099 lei, anul 2009 = 4.2373 lei;
Document(e), din care sa rezulte ca, la momentul semnarii contractului, ofertantul are acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii (linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare), suficiente pentru a realiza cash-flow-ul necesar executarii contractului pe durata de valabilitate a acestuia;Cerinta minima: 5.094.799, 58 lei pentru o durata de 5 luni.
Mod de calcul: (10.189.599, 16 lei ce reprezinta valoarea estimata a contractului pentru partea de furnizare/10 luni ce reprezinta 7 luni durata contractului + 3 luni perioada de plata)x5luni ce reprezinta 2 luni furnizare echipamente+3luni plata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Prezentarea: Lista principalelor contracte de livrare, pentru produse similare cu modulele cogenerative de energie electrica si termica efectuate in ultimii 3(trei) ani, care sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari conform Formularului 12E- Sectiunea III, insotita de acte doveditoare ale experientei relevante in livrarea, montarea si punerea in functiune a instalatiilor de cogenerare, inclusiv detalii cu privire la natura si valoarea contractelor.Continutul documentelor sa dovedeasca efectuarea in ultimii 3 (trei) ani, a unul sau mai multe contracte de livrari de produse similare, care sa aiba caracteristici comparabile cu modulele cogenerative pentru energie electrica si termicape gaze naturale, cu o valoare cumulata de cel putin 10.189.599, 16 lei lei fara TVA.
?Prezentarea Declaratie privind numarulmediu al personalului angajat in ultimii 3 ani, informatiireferitoare la studii, pregatirea profesionalasi calificareapersonaluluide conducerein conformitate cu Formularul 12 I ? Sectiunea III.
?Ofertantul va prezenta un tabel format propriu in care va centraliza personalul de specialitate cu care va duce la bun sfarsit contractul supus acestei proceduri. Ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii personalului propus pentru realizarea si finalizarea contractului supus procedurii de achizitie. Vor fi nominalizate persoanele, va fi descrisa experienta similara a acestora, modul de indeplinire a cerintelor privind atestarea personalului, relatia contractuala pe care personalul o are cu ofertantul.Documentele de atestare profesionala pot sa fie depuse sub forma de copii ? conform cu originalul?;
Ofertantul va prezenta minim urmatoarele autorizari/acreditari/atestari/certificate Conform Legii nr 64/2008 ?privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune si a aparatelor consumatoare de combustibil, ofertantul va face dovada ca detine urmatoarele autorizari/acreditari/atestari: -Autorizatie ISCIR conform CR4/2009 pentru domeniul reglementat de PT ISCIR C4 din 2010 -Autorizatie ISCIR conform CR4/2009 pentru domeniul reglementat de PT ISCIR C11 din 2010: montarea, punerea in functiune, reparare si intretinere instalatii de ardere si instalatii de automatizare pentru cazane si instalatii de automatizare din centrale termice; -Autorizatie ISCIR conform CR4/2009 pentru domeniul reglementat de PT ISCIR C6 din 2010: montare si reparare conducte metalice pentru fluide cu parametrii de presiune de pana la 10 bari, avand un domeniu de temperatura intre -20 si +150 grade Celsius;
-Autorizatie ISCIR conform CR4/2009 pentru domeniul reglementat de PT ISCIR C10 din 2010;
-Autorizatie ISCIR conform CR4/2009 pentru domeniul reglementat de PT ISCIR C9 din 2010: Instalare, montare si reparare cazane de apa calda si cazane de abur de joasa presiune.-Autorizatie ISCIR conform CR4/2009 pentru domeniul reglementat de PT ISCIR C7 din 2010, pentru verificarea la deschidere si inchidere a dispozitivelor de siguranta.-Autorizatie ISCIR conform CR4/2009 pentru domeniul reglementat de PT ISCIR C1 din 2010, (sau PT C2 din 2003, care nu au depasit termenul de valabilitate) Intretinere prin spalare chimica la cazane de abur si cazane de apa fierbinte?. Pentru autorizarea functionarii cazanelor de apa calda cu parametrii de 90 ? 105 °C, ISCIR si autoritatea contractanta solicita efectuarea operatiunilor de pasivizare a suprafetelor de schimb de caldura, si o declaratie de conformitate in acest sens.
Firmele autorizate sa faca aceste lucrari, conform cerintelor ISCIR sunt cele care detin autorizarea solicitata in caietul de sarcini. Operatiunea se poate face si de catre producatorul echipamentului in cadrul procesului de fabricatie dar nu cu mai mult de 3 saptamani inainte de pif. Intrucat aceste aspect nu poate fi considerat plauzibil si nu poate fi controlat, se solicita ca efectuarea acestor operatiuni sa se execute cu cel mult 2 saptamani inaintea PIF, la locul de montaj.-Atestat de tip B emis de ANRE pentru executia de lucrari de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale; -Atestat de tip C2A pentru linii electrice aeriene sau subterane, posturi de transformare cu tensiuni nominale de 0, 4-20 KV;
-Autorizatie ANRE destinata executiei, verificarii si reviziei instalatiilor de utilizare a gazelor naturale care functioneaza in regim de presiune mai mica sau egala cu 6 bar, tip EDI;
Ofertantul va prezenta in cadrul ofertei tehnice o lista cuprinzand autorizatii/atestate sau agrementele tehnice asa cum au fost solicitate. Ofertantul va prezenta in cadrul ofertei tehnice copii dupa toate documentele mentionate mai sus sau un angajament de punere la dispozitie pentru toate atestatele si autorizatiile solicitate.
In cazul unor documente emise in alte limbi, vor fi prezentate traduceri autorizate ale acestora.
?PrezentareaDeclaratieprivindutilajele, instalatiile, echipamentele tehnice care vor fi alocate de catre operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, in conformitate cu Formularul 12H Sectiunea III.
Pentru toate echipamentele mentionate, se vor prezenta, dovezi de detinere in proprietatea sau in chirie, fise tehnice sauplaci de timbru, certificate de verificare sau etalonare sau autorizatie de functionare acolo unde este cazul. Furnizorul va prezenta copii dupa toate documentele mentionate mai sus sau un angajament de punere la dispozitie pentru toate echipamentele mentionate. In cazul unor documente emise in alte limbi, vor fi prezentate traduceri autorizate ale acestora.
?Prezentarea Declaratie a ofertantului privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, in conformitate cu Formularul 12GSectiuneaIII, daca este cazul. In cazul in care contractul/acordul cadru de achizitie publica urmeaza sa fie indeplinit doar de ofertant, acesta va da o declaratie ca nu are subcontractanti.
Prezentare, copiestampilata sisemnata "conformcuoriginalul? decatrereprezentantullegalalofertantului, a certificatelor , emisedeorganismeindependentecareconfirma
implementarea si mentinerea unui:
- sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalentNu se accepta documente din care sa rezulte ca ofertantul este in curs de certificare.Toatecertificatele/documentele respectivetrebuiesa fievalabilela datadepunerii ofertelor.
Prezentare, copiestampilata sisemnata "conformcuoriginalul? decatrereprezentantullegalalofertantului, a certificatelor , emisedeorganismeindependentecareconfirma implementarea si mentinerea unui:
sistem de management de mediu, in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent;Nu se accepta documente din care sa rezulte ca ofertantul este in curs de certificare.
Toatecertificatele/documentele respectivetrebuiesa fievalabilela datadepunerii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LE se va desf.in o runda.Pt.a putea participa la LE, ofertantii vor tb.sa fie inreg.in S.E.A.P.In cadrul procesului de LE, procesul repetitiv se va referi numai la pret.Elementul proces repetitiv il constit.pretul total.In cadrul LE, optiunile sunt setate a.i toate inf.necesare sa fie vizibile in S.E.A.P.: Licitatia electronica poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit in runda precedenta: Da.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: Da.Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: Da.Valoarea procentuala a pasului de licitatie este de 0, 1% din valoarea estimata.Licitatia se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului: Da Prelung.per.de licitare, in ultima runda de licitare, va fi aplicata dupa expir.timp.alocat per.de licitare al ultimei runde si numai in conditiile in care, intr-un interval prestabilit al ultimei runde din faza finala de LE, s-a modificat ocupantul primei pozitii in clasament.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3503/1710/04.07.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2011/S89-145096din07.05.2011
Numarul anuntului in JO: 2011/S116-191580din18.06.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2012 11:00
Locul: Imobil T (Rectorat), Sala Senat (C101), etaj 1, Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr. 67, Iasi.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati desemnati ai Universitatii Tehnice "Gheorgh Asachi" din Iasi, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.4 ? Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Daca dupa LE, doua sau mai multe oferte contin acelasi pret, aut.contr. va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua prop.financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Ofertantul declarat castigator dupa incheierea LE va depune oferta financiara finala (cu noul pret rezultat la licitatie), in orig, la Registratura Universitatii.Aceasta oferta o va inlocui pe cea depusa init.si in baza ofertei finale refacute va fi incheiat contractul.In caz in care oferta care a fost stab.castig.e oferta depusa in comun de mai multi ofertanti, aut.contr.impune, inainte de inch.contract, sau legaliz.asocierii ofertantilor respectivi sau desemnarea unui lider al asocierii, de catre toti asociatii, lider cu care se va inch.contract.In caz in care aut.contr. nu ajunge sa incheie contract.cu ofertantul a carui oferta a fost stab.ca fiind castig, aceasta are drept.de a anula aplic.proced.pt.atrib.contr.de achiz.publ.In cazul in care, parti din contract.de achiz.publica urm.sa se indepl.de unul sau mai multi subcontractanti, atunci aut.contr.are oblig.de a solicita, la inch.contr.de achizitie publica respectiv, prez.contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract.Pe parcursul derul.contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul aut.contr, iar eventuala inloc.a acestora nu tb.sa conduca la modif.prop.tehnice sau financiare initiale.Daca pe parcurs.indeplin.contract.se constata fapt ca anum.elemente ale specif.tehnice din contract sunt inferioare sau nu corespund specif.tehnice din prop.tehnica, preleveaza prev.din prop.tehnica, iar daca anumite elem.ale prop.tehnice sunt inferioare sau nu coresp.cerintelor prev.in caietul de sarcini, preleveaza prev.caietului de sarcini.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers.vatamata p.sesiza CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? dinIasi - Oficiul Juridic - Jr. Mirela TROIA
Adresa postala: str. Prof.dr.doc. Dimitrie Mangeron nr. 67, imobil T, etaj.I, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel. +40 232278680-2534, Fax: +40 232216853
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2012 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer