Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Motorina vrac


Anunt de participare numarul 106743/26.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Achizitii Publice, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala:  B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061127, Romania, Punct(e) de contact:  Achizitii Publice, Tel. 0213186684, Fax:  0213186705, Adresa internet (URL):  www.drdpb.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala:  B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061127, Romania, Punct(e) de contact:  Achizitii Publice, Tel. 0213186684, Fax:  0213186705, Adresa internet (URL):  www.drdpb.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala:  B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061127, Romania, Punct(e) de contact:  Achizitii Publice, Tel. 0213186684, Fax:  0213186705, Adresa internet (URL):  www.drdpb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Motorina vrac
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spatiile specifice ale beneficiarului (sectii de drumuri nationale precizate in Sectiunea caietul de sarcini), conform comenzii
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Motorina vrac
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
325 tone, pana la 31.12.2010, la care se pot adauga in cazul prelungirii valabilitatii contractului si suplimentarii obiectului acestuia inca 320 tone
Cantitatile se livreaza pe baza de comanda.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 225, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
posibilitate prelungire conform art.6, alin 3, din HG 925/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.11.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 64.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri primite de la bugetul de stat pentru activitatea de intretinere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere in conditiile impuse de prevederile art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate privind obligatiile de plata:
- catre bugetul de stat consolidat, in urma verificarii balantei la 31.07.2010 sau ulterior ;catre bugetul local la data de 31.07.2010 sau ulterior.Certificatele vor fi prezentate in original sau copie legalizata
Certificatul constatator trebuie sa contina codurile CAEN actualizate conform Ordinului INS nr. 337/2007, inclusiv cele privind activitatea aferenta indeplinirii obiectului viitorului contract de achizitie publica.
Certificat de inregistrare fiscala (C.U.I.), copie legalizata
Documenteedificatoarecaresa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, inconformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine vor fi prezentate in original, insotite de traduceri autorizate in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
- Bilantul contabil la 31.12.2008 si la 31.12.2009, vizate de organele competente.
Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti ? daca exista.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri, valoare minima de: 6.450.000 lei/1.521.370 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani (socotiti prin raportare la data publicarii anuntului de participare)- Experienta similara: ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) si indeplinirii (receptionarii la terminarea livrarilor)in ultimii 3 ani, a unui contractal carui obiect a fost furnizarea unor produse similare.Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii, respectiv ISO 9001 sau alte documente echivalente.
Documentele trebuie sa fie emise pentru fiecare domeniu de activitate corespunzator obiectului procedurii.- Certificat de conformitate produs
- Autorizatie de livrare produse
Certificare a sistemului de management de mediu ISO 14001 sau alte documente echivalente.
Certificare a sistemului de management de securitate si sanatate in munca OHSAS 18001 sau alte documente echivalente.
- Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca pe parcursul indeplinirii contractului.Declaratie pe propria raspundere si, totodata, dovezi privind dotarea tehnica pentru indeplinirea contractului, in conformitate cu cerintele dincaietul de sarcini, pe toata durata de valabilitate a viitorului contract de achizitie.
Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele direct responsabile de indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara, valoare minima (fara TVA) de: 1.612.500 lei/ 380.342 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2010 09:30
Locul: DRDP Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu, nr. 401A, parter, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilorpoate participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine prin accesare directa a fisierului electronic disponibil in SEAP la adresa de internet www.e-licitatie.ro; - Durata contractului de achizitie publica: - de la data semnarii contractului pana la data de 31.12.2010, cu posibilitatea prelungirii acestuia, conform art.6, alin.3, din HG 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG 34/2006, pana la data de 30.04.2011 - Valoarea estimata a contractului pana la 31.12.2010 este 1.625.000 lei fara TVA - valoarea estimata a contractului inclusiv suplimentarea in cazul prelungirii contractului (30.04.2011) in limita valorii de 3.225.000 lei ( fara TVA).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  77113, Romania, Tel. 021/310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul independentei, nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021-3191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti ? Serviciul Juridic
Adresa postala:  B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061127, Romania, Tel. 0213186684, Fax:  0213186705, Adresa internet (URL):  www.drdpb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2010 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer