Licitatie Publica - Ordine si curatenie in parcarile si grupurile sanitare de pe Autostrada A2 - DRDP Constanta
Anunt de participare numarul 137389/13.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: DRDP C-ta Serv. Achizitii, Tel. +40 213150126, In atentia: Chirica Teodora, Email: [email protected], Fax: +40 213150126, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Ordine si curatenie in parcarile si grupurile sanitare de pe Autostrada A2 -DRDP Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Autostrada A2
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de ordine si curatenie in parcarile si grupurile sanitare de pe Autostrada A2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90914000-7 - Servicii de curatare a parcarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 059, 470.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Media cifrei de afaceri globala a ofertantului in ultimii (3) trei ani (2009, 2010 si 2011) trebuie sa fie minim de: 3.913.000 lei. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM suma mai sus mentionata se reduce cu 50%. Se vor prezenta urmatoarele documente: - fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri; - bilanturile contabile pe anii 2009, 2010 si 2011 vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) au prestat servicii similare, celor solicitate de autoritatea contractanta prin documentatia de atribuire, prin maxim trei contracte a caror valoare cumulata sa nu fie mai mica decat 1.338.000 lei.Se vor prezenta urmatoarele documente: - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei); In cazul in care contractele contin clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestora in ntegralitate, op.ec. poate prezenta pag. din contracte care contin referinte privind partile, obiectul, durata , pretul/valoarea contractului, precum si semnatura/stampila partilor. Copiile respective vor fi certificate prin semnarea pe propria raspundere a documentelor(numele, prenumele si semnatura reprez. legal)cu mentiunea conf. cu originalul si stampila op. ec.
Cerinta nr. 2 Precontract sau angajament cu o societate autorizata pentru epurarea apelor uzate.Precontractul sau angajamentul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.
Cerinta nr. 3 Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicabile in vederea asigurarii calitatii serviciului.
Cerinta nr. 4 Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Cerinta nr.1 Informatii privind asigurarea calitatii - Certificat ISO 9001.
Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie pe propria raspundere ca indeplineste standardele de asigurarea calitatii ISO 9001, sau echivalent.
Cerinta nr. 2 Informatii privind protectia mediului - Certificat ISO 14001.
Se va prezenta certificat ISO 14001 sau echivalent.Certificatul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In conformitate cu prevederile art.73, alin (2)din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta decide organizarea unei etape suplimentare de licitatie electronica ca etapa finala a licitatiei deschise.Repetarea pretului ofertat se va realiza o singura data cu fiecare ofertant declarat admisibil. pornindu-se de la pretul ofertat in propunerea financiara;In conformitate cu art164 din OUG34/2006 actualizata, autoritatea contractanta face urmatoarele precizari: -elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare va fi pretul contractului;
-nu exista limite ale valorilor pana la care poate fi imbunatatit pretul contractului;
-inainte de inceperea licitatiei electronice, ofertantii vor primi detalii cu privire la faptul ca in timpul rundei de licitatie electronica pot vedea cea mai buna oferta si numarul de participanti inscrisi la licitatia electronica;
-pentru a participa la licitatia electronica ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2012 11:00
Locul: sediul DRDP Constanta str. Prelungirea Traian FN, localitate Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate un reprezentat imputernicit de ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru ofertele clasate pe primul loc, cu preturi egale este valabila urmatoarea mentiune: In cazul in care se constata, dupa faza finala de licitatie electronica, ca au fost licitate oferte cu preturi egale, autoritatea contractanta prin intermediul SEAP, va solicita acestor ofertanti o noua reofertare, in vederea departajarii. Prin intermediul SEAP, ofertantii vor incarca in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP)documente cu noul pret.Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire -pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art 256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Constanta
Adresa postala: str. Traian, FN, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900716, Romania, Tel. +40 241581147, Email: [email protected], Fax: +40 241584371, Adresa internet (URL): www.drdpct.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2012 14:39