Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PACHET APARATURA MEDICALA IMAGISTICA DE INALTA PERFORMANTA


Anunt de participare numarul 144466/19.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Louis Turcanu
Adresa postala: Str. Iosif Nemoianu Nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300011, Romania, Punct(e) de contact: Anton Ana, Tel. +40 256203303, Email: [email protected], Fax: +40 256201976, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital de copii
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PACHET APARATURA MEDICALA IMAGISTICA DE INALTA PERFORMANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul CL de Urg pentru Copii "L Turcanu" Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 500, 000 si 7, 500, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: cantitate/contract subsecvent = cantitate minima 1 pachet - cantitate maxima 2 pachete Incheierea contractelor subsecvente estimam ca se va realiza trimestrial, conform art. 66 din HG. 925/2006.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PACHET APARATURA MEDICALA IMAGISTICA DE INALTA PERFORMANTA compus din:
- Aparat Tomografie Computerizata Multislice cod CPV 33115000-9, - Sistem Radiologic Direct Digital Grafie si Scopie cod CPV 33111800-9
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33115000-9 - Aparate de tomografie (Rev.2)
33111800-9-Sistem de radiodiagnosticare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de aparatura medicala conform caietului de sarcini
PACHET APARATURA MEDICALA IMAGISTICA DE INALTA PERFORMANTA
min 1, max 2-cantitatea ce se doreste a fi achizitionata pe durata acordului cadru;cantitate minima/contract subsecvent =1 pachet; cantitate maxima/contract subsecvent =2 pachete.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 500, 000 si 7, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare (2%) este de :150.000 LEI; perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui cf art 86 alin (1) din HG 925/2006. Contul pentru garantia de participare este: RO48TREZ6215006XXX014915 Trezoreria Timisoara. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse. Echivalenta leu/alta valuta va fi cea din data publicarii invitatiei de participare. Cuantumul ce se retine cf art 278 ind 1 lit a) din OUG 34/2006 este de 8.310 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 90 alin.(1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin (1) si (2) din HG 925/2006. Totodata, se vor avea in vedere prev HG 1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri Proprii si Buget de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 1;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 2;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Formularul 2 va fi insotit de : A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: a. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sib. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata- impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, B. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: c. Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. a. si b., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, saud. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 2. si -3. ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69¹ din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 9;Functie de decizie in cadrul AC: Dr. Adam Ovidiu, managerDr. Andrei Zeno, director medicalBanciu Ana, director ingrijiriEc. Martin Cristian, director financiar-contabilIng. Anton Ana, sef serviciu administrativ, contractari, achizitii, transportEc. Cohert Gabriela, sef serviciu resurse umane norme organizare salarizareJr. Babalau Eugen, consilier juridic4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 10Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69¹ din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 9; Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in oricare din formele-original/copie legalizata/copie conforma cu originalul in sensul ca informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.2.Aviz de functionare emis de MSP;
3.Autorizatie de securitate radiologica emisa de CNCAN conform legii 111/996 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea Formularului nr 3 ? Informatii Generale ? inclusiv la rubrica cifra de afaceri, cf art 185 alin 1 lit c) din OUG 34/2006, potrivit caruia solicitam cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului
Bilantul contabil pentru data de 31.12.2011, vizat si inregistrat la organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privind capacitatea economica si financiaraBilantul contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale livrari in ultimii 3ani, in domeniul de activitate privind obiectul contractului- se solicita Formularul 4 completat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privindcapacitatea tehnica
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S058-095463 din 22.03.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2013 12:00
Locul: Birou Achizitii - Spitalul de Urg pt Copii "Louis Turcanu" Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice operator economic are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor aflate pe primul loc cu pret egal se va realiza prin solicitare din partea autoritatii contractante de reofertare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii ?Louis Turcanu?
Adresa postala: Str I Nemoianu nr 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300011, Romania, Tel. +40 256203303, Email: [email protected], Fax: +40 256201976
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2013 11:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer