Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PACHET APARATURA MEDICALA IMAGISTICA DE INALTA PERFORMANTA


Anunt de participare numarul 147032/08.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL ADJUD
Adresa postala: Spitalul Municipal Adjud, str. Republicii, nr. 21, cod 625100, Localitatea: Adjud, Cod postal: 625100, Romania, Punct(e) de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII, Tel. +40 0237640665/+40 0237640777, In atentia: MUNTEANU VIORICA, Email: [email protected], Fax: +40 0237641731, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL MUNICIPAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PACHET APARATURA MEDICALA IMAGISTICA DE INALTA PERFORMANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL MUNICIPAL ADJUD, STR. REPUBLICII, NR.21, ADJUD, VRANCEA
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000 si 4, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CANTITATE/CONTRACT SUBSECVENT*CANTITATE MINIMA 1 PACHET- CANTITATE MAXIMA 2 PACHETE , ESTIMAREA VA FI TRIMESTRIALA CONF. ART 66 DIN HG 925/2006
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
COMPUTER TOMOGRAF MINIM 16 SLICESISTEM DE RADIOGRAFIE DIRECT DIGITALA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33115000-9 - Aparate de tomografie (Rev.2)
33111800-9-Sistem de radiodiagnosticare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIE DE APARATURA MEDICALA CONFORM CAIETULUI DE SARCINI* PACHET APARATURA MEDICALA DE INALTA PERFORMANTA MINIM 1; MAXIM 2- CANTITATE CE SE DORESTE A FI ACHIZITIONATA PE DURATA ACORDULUI CADRU;
CANTITATE MINIMA/ CONTRACT SUBSECVENT =1 PACHETCANTITATE MAXIMA/ CONTRACT SUBSECVENT =2 PACHETE
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000 si 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE 2% = 80000PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 90 ZILE DE LA TERMENUL LIMITA DE PRIMIRE A OFERTELORGARANTIA DE PARTICIPARE SE VA CONSTITUI CONFORM ART.86 ALIN.1 DIN HG 925/2006.CONTUL PENTRU GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE : RO79TREZ6925041XXX000057 TREZORERIA ADJUDOFERTELE CARE NU SUNT INSOTITE DE GARANTIA DE PARTICIPARE VOR FI RESPINSEECHIVALENTA LEU/VALUTA VA FI CEA DIN DATA PUBLICARII INVITATIEI DE PARRTICIPARE, CURS DE SCHIMB CONFORMBNRCUANTUMUL CE SE VA RETINE CONTESTATORULUI CARUIA I-A FOST RESPINSA CONTESTATIA CA NEFONDATA DE CATRE CNSC , CONFORM ART.278 IND.1 LIT.b) din OUG 34/2006ESTE DE 7780 LEI CUANTUMUL GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA SI SE CONSTITUIE PRINTR-UN INSTRUMENT DE GARANTIE BANCARA EMIS IN CONDITIILE LEGII DE O SOCIETATE BANCARA SAU DE O SOCIETATE DE ASIGURARI , CONFORM HG 925/2006, ART90 ALIN (1)-(3)SAU IN FUNCTIE DE VALOAREDE LA ART.90 ALIN (1) SI (2) DIN HG 925/2006. TOTODATA SE VOR AVEA IN VEDERE PREVEDERILE HG 1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
MINISTERUL SANATATII SI CONSILIUL LOCAL ADJUD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEACERINTA OBLIGATORIE : Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 1. Incadrarea la una din situatiile prevazute anteriorduce la excluderea ofertantului din prezenta procedura2.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181 DIN OUG34/2006 semnata de catre reprezentantul legalCERINTA OBLIGATORIE: Declaratie pe propria raspundere, completata in conformitate cu Formularul 2.Incadrarea la una din situatiile prevazute anteriorduce la excluderea ofertantului din prezenta procedura
Certificate/ documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume:
A. Pentru perosanele fizice sau juridice romane: Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului localCertificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ( Agentia Nationala De Administratie Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice )care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorB. Pentru persoanele fizice sau juridice straine:
prezentarea documentelor mentionate la lit.A, emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 2.3.ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii
3. DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.69 IND.1 DIN OUG.34/2006
CERINTA OBLIGATORIE: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul 9.
FUNCTIE DE DECIZIE IN CADRUL SPITALULUI MUNICIPAL ADJUD1. DR. BERCEA GHEORGHE - MANAGER
2. DR. BUNEA DANIELA - DIRECTOR MEDICAL
3. EC. VOINEA LIVIU - DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL4. JR. PADURARIU FLORIN - CONSILIER JURIDIC5. INSP. MUNTEANU VIORICA - INSPECTOR ACHIZITII4. CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTACERINTA OBLIGATORIE: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/2010 Formularul 10.
DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE , IN TEMEIUL ART.69 IND.1 DIN OUG 34/2006, COMPLETATA IN CONFORMITATE CU FORMULARUL 9
NOTA 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ''conform cu originalul'' .Persoanele juridice straine vor prezenta certificate/documente edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ''conform cu originalul'' insotite de traducere autorizataNOTA 2: Certificatele/ documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau ulterior in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP 509/2011 CERINTA OBLIGATORIE: 1. CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC in oricare din formele original/copie legalizata/ copie conforma cu originalul, in sensul ca informatiile cuprinse in aceasta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor2. AVIZ DE FUNCTIONARE EMIS DE MSP3.AUTORIZATIE DE SECURITATE RADIOLOGICA EMISA DE CNCAN conform legii 111/1996 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.INFORMATII GENERALE -inclusiv la Rubrica cifra de afaceri , cf. art.185 alin.1 lit.c) din OUG 34/2006, potrivit caruia solicitam cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului
Formularul 3
Bilant contabil aferent anului 2012, vizat si inregistrat la organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privind capacitatea economicasi financiaraBILANT CONTABIL
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, se solicita Formularul 4 completat sau declaratie a operatorului economic conf.art188, alin.1 lit.a)din OUG34/2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privind capacitatea tehnica
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S119-202691 din 21.06.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2013 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.11.2013 12:00
Locul: Birou Achizitii, Spitalul Municipal Adjud, str. Republicii, nr.21, Adjud, Vrancea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice operator economic are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor pe baza de IMPUTERNICIRE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
DEPARTAJAREA OFERTELOR AFLATE PE PRIMUL LOC CU PRET EGAL, SE VA REALIZA PRIN SOLICITARE DIN PARTEA AUTORITATII CONTRACTANTE DE REOFERTARE IN PLIC INCHIS
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENELE DE EXERCITARE A CAILOR DE ATAC SUNT CELE PREVAZUTE LA ART.256 IND.2 DIN OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC , SPITALUL MUNICIPAL ADJUD
Adresa postala: STR. REPUBLICII, NR.21, Localitatea: ADJUD, Cod postal: 625100, Romania, Tel. +40 237640777, Email: [email protected], Fax: +40 237641731
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.10.2013 11:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer